עיצוב מרפסות בדירות יוקרה
5 טיפים לעיצוב מרפסת בדירות יוקרה
18/03/2018
עיצוב פנים ייחודי לחדר הילדים
15/05/2018
הצג הכל

למה כדאי לפנות למעצב מקצועי

עיצוב פנים בבנייני מגורים חדשים

למה כדאי לפנות למעצב מקצועי לפני שמשכירים נכס שנרכש להשקעה?

רכישת נכס להשקעה נחשבת לצעד חכם. זוהי דרך מצוינת כאשר חותרים לשדרג את כלכלת המשפחה תוך חשיבה לטווח ארוך. זו גם הדרך לאפשר לכסף שלכם לעבוד בשבילכם. אם אתם צפויים להשקיע בקרוב ברכישת נכס איכותי שבנתה חברה ידועה כגון גינדי השקעות נרצה לסבר את אוזניכם בדבר מה חשוב. באמצעות פניה למעצב פנים מקצועי לפני שמבצעים את ההשכרה ניתן להשיג כמה יתרונות מעולים.

הופכים את החיסרון – ליתרון

לא כל המשקיעים יכולים להרשות לעצמם לקנות נכס להשכרה מחברות כמו גינדי השקעות, נכס חדש ברמה הגבוהה ביותר. יש כאלה שנאלצים להסתפק ברכישה של נכס ישן, לפעמים אפילו ישן מאוד ולא מתחוזק. מעצב מקצועי יוכל להפוך גם אלמנטים שנראים על פניו כחסרונות לכדי יתרון. למשל, בזכות התמחות בעיצוב חללים קטנים, ניתן להעלות לאין ערוך את הפונקציונליות של הנכס. זוהי הדרך להציע נכס יחסית קטן בתור נכס יותר גדול. אם הנכס מיושן ובמבוסס על מוטיבים שעבר זמנם, מעצב פנים שזוהי מלאכתו יוכל להכניס חיים חדשים לנכס. הופכים בכך את הנכס להשכרה לפנינה של ממש.

נכס שנותן יותר

גם מי שקונה נכס חדש, למשל דירה חדשה מבית גינדי השקעות, יכול להפוך אותו לנכס שנותן יותר. לפני שנצביע על הדרך לעשות זאת נדגיש שכך ניתן לדרוש וגם לקבל שכירות גבוהה יותר מכפי שמקובל.

אז מהו נכס שנותן יותר? למשל, זה יכול להיות נכס למגורים שבתוכו יש יחידה נפרדת, שעוצבה על ידי מעצב עבור ילדים מתבגרים או כיחידת הורים. נכס שנותן יותר יוכל להיות גם נכס שעוצב בפאר רב או נכס שעוצב כך שישמש לתכלית דו שימושית. נכס המשמש גם למגורים וגם לעבודה, עם משרד מרהיב שניתן גם לקבל בו קהל או קליניקה לטיפולים יושכר מהר ובשכירות גבוהה. כמובן שלשם כך יהיה צורך להתקשר עם מעצב פנים היודע כיצד לחולל פלאים בחלל הפנים, כיצד לעצב את החדרים השונים, כיצד לבנות קונספט או ליישם קונספט רצוי ולהוציאו אל הפועל.

מינימום השקעה במקסימום תשואה

לא תמיד רוצים המשקיעים שעיצוב הפנים יחולל מהפך בכל פינה מפינות הנכס. בהחלט כדאי לפנות למעצב מקצועי גם אם רוצים להשקיע יחסית מעט אך שהדבר יתבטא בתשואה. כדי להבהיר את הנקודה נספר כי מרבית השוכרים המחפשים דירה שתתאים לצורכיהם מביטים בראשון ובראשונה על המטבח ועל חדר האמבטיה. לכן, עיצוב שייתן דגש על החדרים הללו יאפשר השכרה מהירה של הנכס, תוך פרק זמן קצר וגם בתשואה מיטבית. כדאי להוסיף כי מעצב פנים מקצועי יכול לסייע לא רק בתכנון השיפוץ והעיצוב אלא גם בחירת חומרים ואף יצירת חיבור עם אנשי מקצוע לביצוע התאמות ושיפורים בנכס. כך מעלים את ערך הדירה בתקציב סביר ותוצאות יפות להפליא.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *


מזמינה אותך ליצור איתי קשר:

054-476-2267
×
פגישת יעוץ

פגישת יעוץ

חולמים על בית מעוצב בדיוק עבורכם ?
מזמינה אתכם לפגישת יעוץ, בה תקבלו תכנית שכוללת תכנון, חומרים, צבעים ותאורה.

לאחר הפגישה תרגישו תשוקה גדולה לעשות את השינוי גם בבית שלכם.