למה לפנות למומחים לצורך תכנון בית
28/11/2017
עיצוב פנים לבית יוקרתי
מה עומד מאחורי עיצוב יוקרתי?
28/11/2017
הצג הכל

עיצוב פנים יוקרתי של חדרי ילדים

עיצוב יוקרתי של חדרי ילדים

עיצוב חדרי ילדים תמיד היה תחום מוביל שבו ישנם טרנדים המתחדשים מידי כמה שנים. אין ספק שכל הורה אוהב רוצה להעניק לילדים שלו חדר שיהיה לו אופי שמתאים למה שהילדים שלהם אוהבים, כך שיוכלו להרגיש שיש חדר בבית המשפחה שהוא כולו שלהם, מה שמספק להם גם תחושת ביטחון ואהבה. הנה מספר טיפים שיעזרו לכם להשיג עיצוב יוקרתי מרהיב ולא יקר.

אקססוריז לחדרי ילדים לעיצוב יוקרתי

כשאנחנו באים לעצב את חדר הילדים, הדבר החשוב ביותר לזכור הוא שילדים גדלים מהר משנדמה לנו והתחביבים שלהם והאלמנטים שהם אוהבים משתנים במהרה ולכן, כדאי לקחת את זה בחשבון כאשר חושבים על תקציב לעיצוב החדר וגם, לקחת בחשבון שמידי כמה שנים בודדות נצטרך לשנות את העיצוב ולהתאים אותו לגיל הילד. מה זה אומר בפועל? שמוטב להגביל את התקציב לכזה שנוכל להוציא מידי כמה שנים ואם אתם שואלים את עצמכם איך מעצבים את חדר הילדים באופן יוקרתי מבלי לבזבז הרבה כסף, אז התשובה היא – באמצעות אביזרים לחדרי ילדים.

אינספור אביזרים לעיצוב חדרי הילדים

כל הורה כבר יודע – אווירה בחדר ילדים משיגים באמצעות אביזרים. למשל, אם הילד שלכם אוהב גיבורי על, תוכלו לעצב לו את קירות החדר באמצעות מדבקות קיר או תבניות שאותן מדביקים על הקיר, צובעים סביבן או בתוכן ומסירים אותן, כך שהדוגמא נשארת צבועה על הקיר. בנוסף, ישנם אהילים למנורת החדר, שיספקו נופך נוסף ומשמעותי לאווירה על ידי משחק של התאורה דרך האהיל המעוצב. אם הילד שלכם אוהב מאוד את החלל וכל מה שקשור בו – ישנן מדבקות זוהרות בלילה בצורות כוכבים וגלקסיות, אותן ניתן להדביק על התקרה ועל קירות החדר, כך שבלילה הילד ממש ירגיש שהוא ישן על מיטה המרחפת ברחבי החלל.

זכרו – עיצוב החדר לא חייב להיות בדיוק על פי חוקי המגדר (חדר ורוד לילדה, חדר כחול לילד), הרי יכול להיות שאת החדר בכלל חולקים אח ואחות, לא כך? במקרים כאלה, כדאי לתת ביטוי לכל ילד בעיקר בחלל הקיר שמעל מיטתו, כך שלכל ילד יש את המקום והביטוי שלו בחדר. אפשר להוסיף לאופי החדר בבחירת עיצוב המיטה (ישנן מיטות בצורת מיטת נסיכה או מיטה בצורת מכונית או משאית כיבוי ועוד), עיצוב חדר שינה, בבחירת הספרייה, מדפים ועוד. בשורה בתחתונה זכרו – כל אלמנט בחדר יכול להיות משויך לנושא המרכזי של החדר באיזשהו אופן, כל שעליכם לעשות הוא להתאים אותו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *


מזמינה אותך ליצור איתי קשר:

054-476-2267
×
פגישת יעוץ

פגישת יעוץ

חולמים על בית מעוצב בדיוק עבורכם ?
מזמינה אתכם לפגישת יעוץ, בה תקבלו תכנית שכוללת תכנון, חומרים, צבעים ותאורה.

לאחר הפגישה תרגישו תשוקה גדולה לעשות את השינוי גם בבית שלכם.