מהי החשיבות של ליווי מקצועי ממעצבת פנים?
25/01/2018
עיצוב_מטבח_בית_חן_1600-min
עיצוב חלל מטבח לפני ואחרי
14/05/2018
הצג הכל

איך עיצוב פנים יכול לגרום לכם להרגיש בבית?

איך עיצוב פנים יכול לגרום לכם להרגיש בבית?

מי לא היה רוצה לחיות במקום שבו הוא מרגיש בבית? בדירה שיש בה אווירה נעימה וחמימה או בבית פרטי שכולם מרגישים בו בנוח? עם זאת, ולמרות שלכאורה ברור לכולנו איזה רהיטים צריכים להיות לנו בבית, בפועל עיצוב פנים זו לא משימה קלה. עובדה שיש בתים שהאווירה בהם ישר גורמת לכולם להרגיש נינוחים ורגועים ולעומת זאת, יש בתים שנראים מוזנחים ובתים שנראים כמו מוזיאון. לכן, אם אחת ולתמיד החלטתם שאתם רוצים להשקיע בדירה שלכם ולהפוך אותה לכמה שיותר ביתית ויפה, אתם צודקים ובהחלט כדאי שתעשו זאת.

שימו לב לכל הפרטים בשלב העיצוב

המפתח בכל מה שקשור לעיצוב פנים, בין אם מדובר על עיצוב של בית פרטי ובין אם מדובר על עיצוב פנים לדירות, הוא לשים לב לכל הפרטים. זה אומר שכדאי יהיה לבחור את ריהוט חם, מעוצב ונוח ולהוסיף גם ספות בצבעים אקזוטיים וחמימים. כל הפרטים האלה יכולים לשנות את האווירה בבית ולשמור על החמימות של המרחבים הפנימיים גם בימי החורף הקרים. יש אפשרות לשלב גם אלמנטים עיצוביים שונים כמו כריות נוי, קמין ועוד, שכן כל הפרטים האלה ביחד יוצרים את המכלול השלם.

תכנון מונע טעויות בהמשך הדרך

אי אפשר לדבר על עיצוב פנים ולא להזכיר את נושא התכנון, שכן ככה סתם להתחיל לקנות אביזרים שונים בחנויות לבית זו לא בחירה נכונה. במקום זה כדאי לשבת עם אשת מקצוע ולתכנן איתה בקפידה הכול. איך אתם רוצים שייראה המטבח? איזו אווירה צריכה להיות בסלון והאם הכול צריך להיות קשור גם לחדרי השינה שלכם? עוד נתון שחובה לקחת בחשבון במדינה שטופת שמש כמו ישראל, זו השאלה האם השמש נכנסת בצורה ישירה, מאיזה זוויות ובאיזה שעות ביממה. חום השמש תמיד יכול להוסיף חמימות לכל החללים בדירה או בבית הפרטי, אז למה לא לנצל זאת? זה נכון שגם גופי התאורה שתבחרו לשלב בדירה ישפיעו על רמת החמימות ועל האפשרות להרגיש בנוח במקום אך יש להשתמש גם בשמש הטבעית שנכנסת ומאירה כל פינה.

עיצוב פנים – אל תעשו את זה לבד

עיצוב פנים זה מסוג אותם הדברים שאפשר לקרוא עליהם הרבה מאמרים ולשאוב כך מידע ורעיונות. עם זאת, חשוב לדעת שבסופו של דבר יש הבדל בין עיצוב שעושים לב, בצורה חובבנית, ובין עיצוב שנעשה על ידי אשת מקצוע מובילה. לכן, אם אתם רוצים שהבית שלכם ייראה לא רק חמים אלא גם חשוב לכם לנצל את מלוא הפוטנציאל שלו, כדאי יהיה לפנות כבר עכשיו למעצבת פנים שתוכל ללוות אתכם לכל אורך הדרך. מעצבת פנים שלמדה את התחום הזה וצברה בו הרבה ניסיון תוכל לעזור לכם לראות את כל מה שעד היום לא שמתם לב אליו, אז למה לא? יפעת ירושלמי היא מעצבת הפנים שאיתה כדאי לכם לקבוע פגישה אם אתם רוצים לקבל שירות מקצועי, אדיב ואמין, אז למה שלא תעשו זאת ממש עכשיו ?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *


מזמינה אותך ליצור איתי קשר:

054-476-2267
×
פגישת יעוץ

פגישת יעוץ

חולמים על בית מעוצב בדיוק עבורכם ?
מזמינה אתכם לפגישת יעוץ, בה תקבלו תכנית שכוללת תכנון, חומרים, צבעים ותאורה.

לאחר הפגישה תרגישו תשוקה גדולה לעשות את השינוי גם בבית שלכם.