עיצוב חדרי ילדים
עיצוב פנים יוקרתי של חדרי ילדים
28/11/2017
עיצוב פנים לסלון בשילוב גוון צהוב
עיצוב חללים – עיצוב סלון
28/11/2017
הצג הכל

מה עומד מאחורי עיצוב יוקרתי?

מה עומד מאחורי עיצוב יוקרתי?

כאשר אנשים זוכים לעצב את ביתם, הם מעוניינים שהפריטים שהם ייבחרו ילוו אותם לאורך שנים, שהעיצוב ישקף את אופיים ואת האווירה שהם רוצים לשדר ובאופן כללי שהתוצאה תהיה מדויקת, ייחודית ובהתאם לחלומם האישי. אי לכך לא מעט אנשים מגדירים שהם שואפים ליצירת עיצוב יוקרתי, אך לצד העובדה שאכן מדובר בנדבך שראוי לשאוף אליו, ראוי לעצור לרגע על מנת להבין במה בדיוק מדובר.

מענה אישי ומדויק

עיצוב יוקרתי הנו עיצוב שכולל מחשבה מקדימה, מחקר אודות הרגלי המחיה של דיירי הבית, בחינת הסגנון הרצוי, דרישות ארגונומיות, התייחסות לנתונים הקיימים של המבנה, איסוף תמונות עבור השראה, בחינת חומרים, קיטלוג מרקמים וגוונים, התייחסות למודלים קיימים וכמובן שגם מדובר בעיצוב שמתמקד באיכות החומרים וברמת ביצוע גבוהה. עם זאת, עיצוב יוקרתי אינו בהכרח מעיד על עלות גבוהה ולא על רכישת מותגים, למרות שלא פעם שני הנדבכים כן מתלכדים.

ליווי מקצועי

לאור כל זאת יש להבין שעיצוב יוקרתי של סלונים עשוי להצריך דעה מקצועית, וזאת כי כל אחד צריך להכיר ביכולותיו ובחסרונותיו. מכאן שיש להכיר בשתי אופציות בהן ניתן לבחור: האחת היא פנייה אל מעצב פנים ואילו השנייה היא פנייה אל חנות רהיטים אשר מחזיקה מנעד נרחב של סגנונות, לצד צוות מקצועי אשר בקיא בתחום העיצוב. עוד נציין שאם בוחרים להיעזר במעצב פנים, יש לקחת בחשבון שאומנם מדובר בהוצאה נוספת, אך גם בכזו שעשויה לחסוך הוצאות, להעלות פתרונות ולמנוע רכישות שגויות.

סלון לדוגמה

אם לצורך הדוגמה נתמקד במרחב הסלון, נמצא שעיצוב יוקרתי עבור נישה מהותית מעין זו מצריך להתייחס בו זמנית למגוון שיקולים שלא פעם מתנגשים. כך למשל נציין שמדובר במרחב מאוד שימושי אשר יחד עם זאת גם צריך להיות מרשים, מדובר במרחב אשר נועד עבור מבוגרים אך גם עבור ילדים, מדובר במרחב שצריך להיות מרווח למרות שלעיתים המידות קטנות ומדובר במרחב שצריך לתקשר עם חדר המשפחה, אך גם עם המטבח שנמצא באותו מתחם. אי לכך עיצוב יוקרתי עבור סלון צריך לכלול לא מעט דגשים, לעמוד בשלל קריטריונים וכמובן לכלול בחירה חכמה של חומרים.

מגשימים חלום

עד כה דנו רבות אודות המחשבה המקדימה שאמורה ללוות עיצוב פנים יוקרתי, אך פה נוסיף ונציין שתחת קטגוריית “עיצוב יוקרתי” גם יש להכניס אלמנטים נוספים – כגון איכות החומרים, איכות החיבורים, רמת הגמר, איכות ההרכבה ואף היכולת להגיע כמה שיותר קרוב לחלום של כל לקוח, וזאת כי לכל לקוח יש חזון פרטי – ישנם סגנונות שגורמים לו להעלות חיוך ושמהווים עבורו סביבה נעימה ונוחה. לאור כל זאת, בין אם מדובר בעיצוב יוקרתי של סלון או של חדר שינה, יש להתייחס אל כלל המשתנים, ואילו מעצב איכותי (או עיצוב איכותי) יצליחו לענות על מה שהלקוח מחפש, גם אם הלקוח עצמו אינו תמיד מודע לכך.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *


מזמינה אותך ליצור איתי קשר:

054-476-2267
×
פגישת יעוץ

פגישת יעוץ

חולמים על בית מעוצב בדיוק עבורכם ?
מזמינה אתכם לפגישת יעוץ, בה תקבלו תכנית שכוללת תכנון, חומרים, צבעים ותאורה.

לאחר הפגישה תרגישו תשוקה גדולה לעשות את השינוי גם בבית שלכם.