עיצוב פנים יוקרתי
עיצוב פנים יוקרתי לבית
06/09/2018
חשיבות עיצוב דירה חדשה
חשיבותו של עיצוב פנים בדירה חדשה
11/11/2018
הצג הכל

עיצוב פנים ועיצוב חוץ לבית החדש

כאשר עוברים לבית חדש, ההתרגשות בשיאה. בין אם מדובר בזוג צעיר שעובר למשכנו החדש או משפחה שלמה שלא תרצה להתפשר על קורת הגג החדשה שלה. בית חדש זו התחלה חדשה, והשאיפה כמובן להתחיל אותה ברגל ימין. תמיד מרגש לדמיין ולתכנן כיצד יראו חללי הבית מבפנים ומבחוץ, לפני ואחרי המעבר. בדרך כלל מתחילים לתכנן עיצוב הבית מבפנים: מהסלון, המטבח, החדרים וחדר האמבטיה. אחר כך עוברים לעיצוב חוץ: החצר או המרפסת שגם הן חלק חשוב מהבית.

למה לבחור עיצוב מודרני?

משפחות רבות מנסות לעצב את ביתן כמה שיותר קרוב לאופיים. יש משפחות שאוהבות עיצוב מודרני, ויש כאלה שמעדיפות עיצוב קלאסי או וינטז'. יש משפחות שעץ חם ונעים יותר מדבר אליהן, ויש המעדיפות דווקא עיצוב שכולל יותר זכוכית וקראמיקה. מצד שני, ישנן משפחות אשר מתקשות לבחור, הרי שכיום ישנו עושר רב של חומרים, מוצרים, רהיטים, חנויות ומה לא? ולכן, רצוי להיעזר במעצב פנים שישלים את הפאזל העיצובי.

מעצב הפנים יחשוף אתכם לעיצובים מאוד מיוחדים, כל אחד מגוון יותר מהשני. ומה שנותר הוא רק לבחור בין שלל אפשרויות העיצוב: מודרני, כפרי, מינימליסטי או אולי הייטיקי ועוד. בנוסף, כאשר עוברים לבית חדש, עיצוב פנים מאפשר להתאים את המרכיבים השונים יחד ומשפיע על החלטות שונות כמו: האם להשאיר את הרהיטים הישנים בסלון, האם לרכוש מטבח חדש ומודרני יותר בעל גופי תאורה מתאימים וכו'. המשימה הסופית בעיצוב פנים היא ליצור מראה נוח ונעים, כזה שבסוף יום יהיה כיף לחזור אליו ובלות עם המשפחה.

עיצוב פנים לעומת עיצוב חוץ

עיצוב פנים יכול להיות מתוכנן בפרטי פרטים בכל חדר וחדר, בין אם מדובר בסלון, מטבח או שאר החדרים. הפרטים הקטנים הם אלה שעושים הרבה פעמים את ההבדל. למשל, יש הבדל בין ארון לבן או חום, או וילון בז' במקום ירוק. לכל צבע, גודל, איכות החומר או צורתו – ישנה משמעות שונה וחשוב לתת לה דגש בעת עיצוב הבית.

כמובן, עיצוב פנים הוא רק חלק מהחללים בבית, ואין להזניח את עיצוב חוץ של הבית, הכולל את המרפסת או הגינה. ישנם המון דגשים אשר רצוי לשים לב אליהם. למשל, לדאוג לפינה מוצלת בקיץ, לצמחייה, לרהיטים ואפילו לחומרים של הקירות והריצפה אשר חשובים לא פחות. לדוגמא, דק סינטטי מאפשר לנו מראה יוקרתי יותר משאר החומרים, ומתאים במיוחד לבתים בעלי סטייל בלתי מתפשר. באופן כללי, ככל שהחומר שבו נעצב את הבית יהיה איכותי יותר, כך הבית יראה מעוצב ומסוגנן יותר. מצד שני, כל משפחה בוחרת באופן אישי מה שהכי מדבר אליה מבחינה עיצובית. המראה של המרפסת או הגינה יכול להיות פסטורלי, כפרי, עם או בלי בריכה או הרבה צמחייה נעימה. הכול תלוי באופיה של המשפחה אשר תתגורר שם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *


מזמינה אותך ליצור איתי קשר:

054-476-2267
×
פגישת יעוץ

פגישת יעוץ

חולמים על בית מעוצב בדיוק עבורכם ?
מזמינה אתכם לפגישת יעוץ, בה תקבלו תכנית שכוללת תכנון, חומרים, צבעים ותאורה.

לאחר הפגישה תרגישו תשוקה גדולה לעשות את השינוי גם בבית שלכם.