תכנון ועיצוב מוקדם של הבית
28/11/2017
עיצוב תאורה לחללי מגורים
עיצוב תאורה בבית
28/01/2018
הצג הכל

התאמת אריחי קרמיקה לעיצוב הבית

התאמת אריחי קרמיקה למטבח ולבית

ביתנו הוא מבטחינו, ובתור המקום הבטוח ביותר בעולם – אנחנו מעצבים, מתכננים, ומקשטים את הבית שלנו, שיהיה המקום שהכי כף לחזור אליו בערב, אחרי תלאות היום. כחלק מתהליך העיצוב, ואולי אחד מהשלבים המשמעותיים בו, אנחנו נדרשים לבחור את אריחי הקרמיקה לחיפוי הרצפה ו/או הקירות. המגוון של אריחים שקיים היום בשוק, עלול לבלבל אתם – אבל הוא גם עשוי להיות הזדמנות להוסיף לעיצוב הבית בדיוק עוד קצת ממה שחסר – על מנת להפוך את כלל העיצוב למושלם, ואת האלמנטים בו מחוברים היטב זה לזה ומשרתים את האמירה מרכזית בבית.

בהיר וסולידי? צבעוני ומרגש? לא משנה איך עיצוב הבית החדש שלכם ישרת את אותה תחושה של ביטחון, שמחה, ושלווה עבורכם – הנה שלושה טיפים לבחירת קרמיקה, שתדגיש את העיצוב.

טיפ ראשון – צבע האריחים שתבחרו

הנה כלל אצבע לבחירת אריחים לחיפוי הקירות או הרצפה, כמו גם לבחירות הצבעוניות הנוספות שתקבלו בבית – ככל שתבחרו צבע בהיר וסולידי יותר – כך האלמנט יאפשר לאלמנטים אחרים לבלוט (לעומת צבעים כהים או דומיננטיים יותר, שהופכים להיות מוקד העיצוב במרחב). צבעים בהירים מחמיאים לחללים קטנים – לעומת צבעים כהים ש"סוגרים" את החלל וגורמים לתחושה אינטימית עד כדי קלסטרופובית בחללים קטנים מאוד.

אם כבר יש לכם מוקד עיצובי דומיננטי במרחב, קחו בחשבון שבחירת אריחים צבעוניים עשויה להיראות "מבולגנת", אם לא תחמיא ותשלים את המוקד העיצובי. כמו כן, אם המוקד העיצובי שלכם (זה יכול להיות אפילו תמונה, וילון, ספה מיוחדת, וכדומה) הוא זמני וניתן להחלפה – זכרו שאריחי הקרמיקה הם קבועים.

טיפ שני – גודל אריחי הקרמיקה שתבחרו

בריצוף, גדלי אריחי הקרמיקה ה"סטנדרטיים" הם 10X10, או 15X15, והמראה הוא יוקרתי יותר ככל שהאריחים הם גדולים יותר. בחיפוי הקירות, האריחים הסטנדרטיים לא חייבים להיות מרובעים – והם יכולים להיות משושים, מחומשים, מלבנים, ועוד. ככל שהצורה שתבחרו תהה מורכבת יותר או שגודל האריח קטן יותר – תהליך הנחת האריחים יהיה ארוך ומורכב יותר ותידרשו ליותר מקצועיות. עוד נקודה קטנה שאולי תשפיע על הבחירה – בשל הנטייה של לכלוך להצטבר דווקא במרחבים שבין האריחים (לא משנה כמה רובה תמרחו בחיבורים) – אריחים גדולים יותר הם בעלי מראה נקי יותר בדרך כלל לאורך שנים.

טיפ שלישי – לכו עם הלב

זהו ללא ספק הטיפ החשוב ביותר, בבחירה של אריחי קרמיקה, או בכל מלאכת עיצוב אחרת (ואולי בחיים בכלל). הבחירה הכי נכונה לבית שלכם, בנוגע לאריחי הקרמיקה, לצבעוניות שלהם, להנחתם או למיקומים שלהם – חייבת להתאים למי שאתם, לרצונות שלכם, לאותה "פנטזיה" שיש לכם על מראה הבית שלכם – אל תתפשרו. אם תבחרו לעצב עם הלב – תמצאו את השיטה הפרקטית, להגשים את החלומות שלכם בעיצוב פנים.

אם אתם זקוקים לסיוע בעיצוב הבית – פנו אלי, אשמח לעזור!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *


מזמינה אותך ליצור איתי קשר:

054-476-2267
×
פגישת יעוץ

פגישת יעוץ

חולמים על בית מעוצב בדיוק עבורכם ?
מזמינה אתכם לפגישת יעוץ, בה תקבלו תכנית שכוללת תכנון, חומרים, צבעים ותאורה.

לאחר הפגישה תרגישו תשוקה גדולה לעשות את השינוי גם בבית שלכם.