איך לעצב דירות יוקרה
10/11/2018
עיצוב דירות
עיצוב דירות, מה חשוב לדעת?
20/11/2018
הצג הכל

טיפים לעיצוב הבית? להלן 7 טיפים לקראת חג הפסח

עכשיו, כשחג הפסח בפתח כולנו חושבים איך לקבל את פניו בצורה הכי יפה שיש. זה נכון בין אם אתם אלה שמארחים את המשפחה לליל הסדר ובין אם אתם מתארחים כי בכל מקרה תרצו לעשות זאת בוודאי בצורה אלגנטית ויפה. חלק ממה שכדאי יהיה לשים לב אליו זה כמובן כל הנושא של עיצוב הבית כי עיצוב פנים תמיד משפיע על האווירה. אם גם אתם, כמו לא מעט אחרים, מרגישים חסרי אונים וזקוקים לעזרה בתחום הזה, דעו שהגעתם למקום הנכון כי במאמר שלפניכם תוכלו למצוא מספר טיפים לעיצוב הבית שיעזרו לכם לא מעט:

שילובי הצבעים: האביב ידוע בתור תקופה צבעונית ופרחונית ואנחנו ממליצות לכם להכניס זאת גם לעיצוב הבית שלכם. כאשר מדברים על עיצוב פנים שמתאים לפסח בהחלט כדאי יהיה לבחור בצבעים חזקים, נועזים וכלאה שמשתלבים יפה ביחד.

רהיטים קלילים: בעוד שלחורף מתאימים רהיטים כבדים יותר, הרי שבתור מעצבות פנים מומחיות אנחנו מציעות לכם באביב דווקא להחליף את הרהיטים למשהו קליל ויפה יותר.

טיפים לעיצוב הבית בנושא בדי ריפוד וצבעים

שילוב של כריות נוי: אם יש אלמנט שתמיד יוכל לעזור לכם להוסיף עוד נופח לעיצוב הבית אלה כריות נוי בצבעים ובמרקמים של בדי ריפוד שונים, אז למה אתם מחכים?

פרחים בכל פינה: אי אפשר לדבר על עיצוב פנים שמתאים לפסח ולא לדבר על שילוב של אגרטלים עם פרחים בכל פינה בבית. זה לא משנה איזה פרחים אתם אוהבים ובאיזה צבעים הם מגיעים כי בכל מקרה זרי פרחים לא רק יוסיפו צבע אלא גם ריח נפלא.

לרפד מחדש ריהוט קיים: עוד טיפ שאנחנו, בתור מעצבות פנים מומחיות, שמחות לתת לכם הוא לרפד את הסלון הישן שלכם. לא תמיד זו חובה לקנות סלון חדש לכל עונות השנה כי לפעמים אפילו ריפוד חדש שיכלול צבעים הרבה יותר שמחים ועזים יוכל לעשות את העבודה.

תאורה בהירה: אם יש אור שמתאים לאביב זה כמובן האור הבהיר יותר כך שבהחלט יכול להיות שעכשיו זה הזמן הנכון להחליף את המנורות הישנות שלכם במנורות חדשות ושמחות יותר.

לתכנן הכול מראש: לבסוף, הדבר הכי חשוב שנוכל לייעץ לכם כחלק ממגוון טיפים לעיצוב הבית הוא פשוט לתכנן מראש. רק אם תדעו מה בדיוק אתם רוצים ואיך אתם מעדיפים שהדברים ייראו תוכלו להבטיח שהתוצאה הסופית באמת תהיה יפה, אז למה אתם מחכים?

תנו לנו לעזור לכם עם עיצוב הבית

עיצוב פנים, כמו כל עבודה אחרת שקשורה לבית שלכם, זה לא מסוג הדברים שאפשר לעשות ככה סתם ובטח שלא אם מצפים שהתוצאה תיראה יפה ומיוחדת. לכן אני מזמינה אתכם לפנות אליי לאחר שתמצו את על מגוון הטיפים לעיצוב הבית כדי שתוכלו לקבל שירות אישי ומקצועי ממעצבת פנים מוסמכות. יפעת ירושלמי מגיעה עם ניסיון רב, ידע ואהבה לתחום, אז למה שלא תקבעו איתה פגישה עוד היום?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *


מזמינה אותך ליצור איתי קשר:

054-476-2267
×
פגישת יעוץ

פגישת יעוץ

חולמים על בית מעוצב בדיוק עבורכם ?
מזמינה אתכם לפגישת יעוץ, בה תקבלו תכנית שכוללת תכנון, חומרים, צבעים ותאורה.

לאחר הפגישה תרגישו תשוקה גדולה לעשות את השינוי גם בבית שלכם.