עיצוב חללים קטנים
06/09/2017
עיצוב סלון יוקרתי 2024
עיצוב סלון יוקרתי 2023-2024
30/11/2017
הצג הכל

עיצוב פנים מודרני

עיצוב פנים מודרני שואב השראה מהאדריכלות המודרנית שהתפתחה בשנות השלושים של המאה הקודמת כתוצאה מהמהפכה התעשייתית.

העיצוב המודרני מאופיין בקווים נקיים וישרים, ללא קישוטיות מוגזמת ויצירת איזון רך בין חומרים, צורות ונפחים כדי להשיג את המראה המבוקש.

איך נראה עיצוב מודרני

בעיצוב פנים מודרני נשלב חומרים בצורתם הטבעית כמו; בטון, עץ, זכוכית ומתכת ונשתמש בצבעים מונוכרומטיים וניטרליים ליצירת אווירה שקטה ומרגיעה.

העיצוב המודרני ישתלב היטב בחללים פתוחים המחברים מספר פונקציות בבית כמו חלל מרכזי הכולל מטבח-סלון-פינת אוכל.

גופי תאורה נקיים ומדרגות מרחפות

בסגנון המודרני ניתן דגש על קומפוזיציה מדויקת של פרטי הריהוט, נשלב ריהוט מרחף שייתן תחושת קלילות ואיוורור של החלל . נשלים את המראה הנקי של החלל על ידי גופי תאורה נקיים וחפים מקישוטיות יתר, מדרגות מרחפות, מעקות עדינים ועוד.

אפשר לטעות ולחשוב שעיצוב פנים מודרני משדר מראה קר ומנוכר, אבל במציאות ניצור עיצוב מודרני חם על ידי שילוב העץ בחלל, גוונים חלקים וחמים וטקסטיל שמחמם את האווירה.

עיצוב פנים מודרני לא מעמיס על החלל אלא משאיר מרחבים פתוחים, מראה נקי, מואר ומרשים.

סגנון עיצובי זה  מיישם הלכה למעשה את התפיסה לפיה בית יכול להיות נקי מעודף קישוטיות, פרקטי וחם. עיצוב מודרני הינו קונספט רחב, שניתן להתאימו לסגנונות שונים, על פי בחירת הלקוח.

שילוב ריהוט מרחף בחלל החדר

שילוב ריהוט מרחף בחלל החדר

 

שילוב גופי תאורה נקיים כחלק מעיצוב פנים מודרני

שילוב גופי תאורה נקיים כחלק מעיצוב פנים מודרני

מה מאפיין עיצוב פנים מודרני?

עיצוב פנים מודרני לעתים מובן כסגנון עיצובי אופנתי, טרנדי אך חשוב להבין שזהו סגנון שמתאים לאופי מסוים של לקוחות והוא פה כדי להישאר על כל גווניו.

עיצוב מודרני מודרני מייצר תחושה על זמנית, הנראות שלו מרשימה, עדינה ומינימלית בחלל. יחד עם זאת, השוהים בחלל המודרני-חם, חווים אווירה רגועה הודות לשילוב החומרים החמים והקרים, הצבעים המונוכרומטיים ועדינות הריהוט בחלל .

מנסיוני, חשוב לחבר את הסגנון העיצובי לטעם האישי, לרצונות, לחלומות ולפרקטיקה היומיומית שלכם ולא להתפתות ולאמץ סגנון עיצובי שפחות מתאים לכם רק מפני שהוא אופנתי.

עיצוב פנים מודרני מינימליסטי

עיצוב פנים מודרני מינימליסטי

מהם העקרונות המרכזיים בעיצוב מודרני?

קווים נקיים וישרים

בעיצוב  פנים מודרני חשוב לשמור על הניקון הוויזואלי ועל מרחב פתוח, לבחור ריהוט מרחף, לבחור פרטים איכותיים באופן מדוד מבלי להעמיס על החלל כל זאת כדי לייצר תחושה אוורירית ונוחה.

איזון רך בין חומרים וצבעים

בעיצוב פנים מודרני, השימוש בצבעים מונוכרומטיים הוא בחירה פופולרית. גישה עיצובית זו כוללת בחירת צבע יחיד ושילוב גווניו וגוונים שונים שלו בכל החלל. על ידי שימוש בעוצמות שונות של אותו צבע, מושגת תחושה של הרמוניה ויזואלית ותחכום. ערכות צבעים מונוכרומטיות יוצרות מראה מלוטש ויעיל, המדגישות את הפשטות והאלגנטיות של העיצוב. לחלופין, עיצוב פנים מודרני יכול לכלול גם שילוב של שני צבעים מנוגדים, כגון שחור ולבן. צמד הצבעים הנצחי הזה יוצר השפעה חזותית נועזת ובולטת. הניגוד המוחלט בין שחור ולבן מוסיף דרמה ומדגיש את הקווים והצורות הנקיים בחדר. ניתן להשתמש בשילוב צבעים זה בדרכים שונות, בין אם באמצעות ריהוט, טיפולי קיר או הדגשים דקורטיביים, כדי ליצור חלל מודרני ושובה לב מבחינה ויזואלית.

כדי להכניס אווירה חמה ומזמינה בתוך עיצוב פנים מודרני, ניתן להשתמש בחומרים משלימים. למשל, שילוב של חומרים קרים וחמים יכול ליצור סביבה מאוזנת והרמונית. ניתן לשלב מתכת, הידועה במאפיינים החלקים והמגניבים שלה, באמצעות מתקנים, אביזרים או רהיטים. הדבר מוסיף נופך של מודרניות ומשיכה תעשייתית לחלל. במקביל, ניתן להכניס חומרים חמים כמו עץ כדי לספק אלמנט מנוגד. עץ מביא תחושה טבעית ואורגנית, מוסיף חמימות, מרקם ותחושת נעימות לחדר. השילוב של מתכת ועץ יוצר אווירה מסקרנת ודינמית מבחינה ויזואלית, ויוצרת איזון בין האלמנטים הקרירים והחמים.

התייחסות מאוזנת לצורות ונפחים

בעיצוב מודרני, השגת הפרופורציה הנכונה בין חלקי הרהיטים היא חיונית כדי לשמור על חלל מאוזן ולא עמוס. כל פריט ריהוט צריך להיבחר בקפידה ולהציב אותו כדי להבטיח שהוא לא יכניע את החדר ויאפשר זרימה נאותה ופתיחות ויזואלית.

יצירת עניין ומשיכה ויזואלית בסלון מודרני ניתן להשיג על ידי שילוב פרטי ריהוט בדרכים שונות. כך למשל, במקום סט ריהוט תואם, ניתן לבחור בספה בצורה ובד ספציפיים ומשלימים עם שתי כורסאות מרופדות בבד אחר המשלים את הספה. וריאציה זו בריפוד מוסיפה עומק ומרקם לחדר. בנוסף, שילוב הדום מבד וצורה שונים משפר עוד יותר את העניין החזותי והפונקציונליות של החלל.

כדי לשמור על אווירה מגובשת והרמונית, חשוב לוודא שכל הרהיטים מעוצבים באותה שפה או סגנון עיצובי. עליהם לחלוק אלמנטים משותפים כגון פלטת צבעים, חומר או פרטי עיצוב. אחדות זו בעיצוב יוצרת תחושה של המשכיות ויזואלית ושלווה בתוך החלל.

בחירת החומרים

בעיצוב פנים מודרני, שימוש בחומרים שונים הוא מאפיין מרכזי התורם לאסתטיקה הכללית והאווירה של החלל. הסגנון המודרני חובק את השילוב ההרמוני של חומרים, יוצר סביבה מושכת ויזואלית ודינמית. שילוב חומרים פופולרי אחד בעיצוב מודרני הוא שילוב של רצפת עץ עשירה וטבעי למראה עם פרטי ריהוט עשויים מתכת או זכוכית. שילוב זה מפגיש אלמנטים מנוגדים הפועלים בהרמוניה, ומוסיפים עומק ועניין ויזואלי לחלל.

תאורה

בכל סגנון עיצובי ולכל חלל, כמו גם לעיצוב פנים מודרני, ישנה חשיבות עליונה לנושא התאורה ; תכנון ועיצוב מיקומי התאורה, התייחסות לנראות של גופי התאורה כן להארה שלהם את החלל יש השפעה על האווירה המתקבלת. ישנן אופציות מגוונות להארה ; ישנם גופים שקועים, תלוייים, תאורת קיר, תאורה נסתרת, תאורה ממוקדת או כזו ששוטפת את החלל ועוד ועוד.

תכנון נכון של תאורה חייב להיות בכל חלל גם הקלאסי וגם המודרני.

ההמלצה שלי היא להתייעץ עם מעצבת פנים שתדע להגשים לכם את האווירה גם על ידי תאורה נכונה.

ולסיכום,

עיצוב פנים מודרני, על כל מאפייניו, משאיר מקום לפרקטיקה כמו גם לרוח, לדמיון ולזרימה אנרגטית בחלל.  בעיצוב פנים מודרני ובכלל בעיצוב פנים, אל תאמצו טרנדים חולפים . יחד עם זאת, ממליצה לכם להעז ולצאת מהקונספט המוכר והידוע לכם. כך תחושו בחידוש והתחדשות .

מעוניינים לשמוע עוד ?

מזמינה אתכם לפגישת היכרות וייעוץ מעניינת בה אחשוף אתכם להשראה, לחומרים, צבעים ומרקמים שיתאימו לחלומות שלכם.

שאלה 1: איך נראה עיצוב מודרני?

תשובה: בעיצוב פנים מודרני נשלב חומרים בצורתם הטבעית כמו; בטון, עץ, זכוכית ומתכת ונשתמש בצבעים מונוכרומטיים וניטרליים ליצירת אווירה שקטה ומרגיעה.
העיצוב המודרני ישתלב היטב בחללים פתוחים המחברים מספר פונקציות בבית כמו חלל מרכזי הכולל מטבח-סלון-פינת אוכל.

שאלה 2: מה מאפיין עיצוב פנים מודרני?

תשובה: עיצוב פנים מודרני לעתים מובן כסגנון עיצובי אופנתי, טרנדי אך חשוב להבין שזהו סגנון שמתאים לאופי מסוים של לקוחות והוא פה כדי להישאר על כל גווניו.
עיצוב פנים מודרני מייצר תחושה על זמנית, הנראות שלו מרשימה, עדינה ומינימלית בחלל. יחד עם זאת, השוהים בחלל המודרני-חם, חווים אווירה רגועה הודות לשילוב החומרים החמים והקרים, הצבעים המונוכרומטיים ועדינות הריהוט בחלל .

שאלה 3: מה הם העקרונות המרכזיים בעיצוב מודרני?

תשובה: העקרונות המרכזיים של עיצוב פנים מודרני הם שימוש בקווים נקיים וישרים, איזון רך בין חומרים וצבעים והתייחסות מאוזנת לצורות ונפחים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *


מזמינה אותך ליצור איתי קשר:

054-476-2267
×
פגישת יעוץ

פגישת יעוץ

חולמים על בית מעוצב בדיוק עבורכם ?
מזמינה אתכם לפגישת יעוץ, בה תקבלו תכנית שכוללת תכנון, חומרים, צבעים ותאורה.

לאחר הפגישה תרגישו תשוקה גדולה לעשות את השינוי גם בבית שלכם.