עיצוב פנים למשרדים
עיצוב פנים משרדים – הסודות הקטנים
19/07/2018
טיפים לעיצוב הבית
טיפים לעיצוב הבית? להלן 7 טיפים לקראת חג הפסח
18/11/2018

יש לכם דירת סטודיו קטנה ותמיד רציתם לעשות בה שינוי? אם כך, רגע לפני שאתם מגדילים את הדירה, נכנסים להוצאות על שיפוץ ולמעשה הופכים את הדירה לגדולה יותר, כדאי יהיה לחשוב על שינוי בעיצוב. חשוב שתדעו: אפילו אם מדובר על דירה קטנה במיוחד יש דרך להפוך אותה לעוד יותר אלגנטית, יפה וכזאת שנעים לחיות בה. לכן זה לא משנה אם אתם בעצמכם גרים בדירה הזאת או שאתם רוצים להשכיר אותה לאנשים אחרים, כי בכל מקרה ההשקעה בעיצוב ניתן ממש להפוך אותה לדירת יוקרה משתלמת ביותר, אז למה אתם מחכים?

דירות יוקרה – תכנון לפני שיוצאים לדרך

ברוב המקרים מה שקורה בדירות קטנות זה שהן נראות צפופות מידי וחסר אוויר. לכן ההמלצה הכי טובה שאפשר לתת בנושא של עיצוב דירות יוקרה, זה פשוט לפתוח את החללים. כלומר, אם יש קירות מיותרים שניתן לשבור ובצורה כזאת להפוך את הדירה לחלל אחד גדול במקום הרבה חללים קטנים – זה מומלץ בחום. תמיד כאשר אנחנו נכנסים לחלל גדול אנחנו מרגישים זאת וזה משפיע עלינו ועל התחושה בתוך הבית כך שזה כדאי. בנוסף לכך, כדאי יהיה גם לשלב ריהוט כמה שיותר יוקרתי. זה לא משנה אם תבחרו ברהיטים איטלקיים יוקרתיים או שתעדיפו כל מיני סוגים אחרים של ריהוט, כי בכל מקרה השוק מלא באפשרויות רבות. כדאי להשקיע בריהוט שמשדר עיצוב יוקרתי כי אי אפשר לפספס זאת כאשר נכנסים לדירה.

בחירת התאורה הנכונה

עוד דבר שהרבה פעמים יכול להפוך חלל קטן לכזה שנראה גדול יותר, זו שאלת התאורה. איך אתם מתכוונים להאיר את הדירה? והאם יש אלמנטים מיוחדים או גופי תאורה ספציפיים שיוכלו להתאים יותר מאחרים? השילוב שבין פתיחת החללים, רכישת ריהוט יוקרתי והתאורה הנכונה זה מה שיגרום לכך שבסופו של דבר המקום ייראה נפלא. לכן לא כדאי להסתפק רק באלמנט אחד אלא להתייחס לשלושת העצות הללו גם יחס כי זה מה שישפיע על האווירה שתהיה בסופו של דבר בדירת הסטודיו הקטנה שלכם.

שילובי צבעים ועזרה מקצועית

הטיפ הנוסף שאפשר לתת לכל מי שרוצה לעצב דירות יוקרה, הוא להתייחס כמובן גם לצבעים. האם יש צבעים שיכולים להתאים לכם יותר? והאם יש זרימה בין צבע הקירות, הרהיטים והאלמנטים האחרים? ככל שהדירה קטנה יותר כך יש לשילובי הצבעים משמעות גדולה יותר ולכן יש לתת על כך את הדעת. לבסוף, אם אתם רוצים שדירת הסטודיו הקטנה שלכם תצא מושלמת, יוקרתית וכמה שיותר אלגנטית, איזו סיבה יש לכם להתמודד עם המשימה הזאת לבד? במקום זה עדיף יהיה לפנות אל מעצבת פנים מקצועית ובדיוק בשביל זה אני כאן! קוראים לי יפעת ירושלמי ואני מעצבת פנים עם חזון, ניסיון והרבה מאוד לקוחות מרוצים, אז למה שלא תפנו אלי גם אתם עוד היום? אני מבטיחה להקשיב לכם ולהביא לידי ביטוי בעיצוב הדירה כל רעיון שלכם וכל שאיפה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *


מזמינה אותך ליצור איתי קשר:

054-476-2267
×
פגישת יעוץ

פגישת יעוץ

חולמים על בית מעוצב בדיוק עבורכם ?
מזמינה אתכם לפגישת יעוץ, בה תקבלו תכנית שכוללת תכנון, חומרים, צבעים ותאורה.

לאחר הפגישה תרגישו תשוקה גדולה לעשות את השינוי גם בבית שלכם.