עיצוב סלון יוקרתי 2024
עיצוב סלון יוקרתי 2023-2024
30/11/2017
עיצוב בתים פרטיים
להגשים את החלום עם עיצוב בית פרטי
27/12/2017
הצג הכל

עיצוב משרד ביתי

עיצוב משרד ביתי

בשנים האחרונות ניתן לראות שיותר ויותר בוחרים ובוחרות לעבוד מהבית ויש לכך סיבות טובות. הטכנולוגיה מאפשרת לנו לתקשר בקלות ובזמינות ולקיים פגישות ודיונים עם לקוחות וספקים.

בחירה בעבודה מהמשרד הביתי מאפשרת לנו דרגת חופש גבוהה בהתנהלות היומיומית וכל זאת בתנאי שאנו גם יודעים להיות ממושמעים ולהפיק את המירב מהעבודה במשרד הביתי .

אז אם אתם בעלי מקצועות חופשיים כמו, אדריכלים או מעצבים, כותבי ומעצבי אתרי אינטרנט, כותבי תוכן, מטפלים, עורכי דין ובעלי מקצוע דומים, המשרד הביתי הוא פתרון נוח ופרקטי.

השאלה היא איך מעצבים משרדים ביתיים ? מה צריך לקחת בחשבון בעיצוב משרד בייתי ואיך אפשר ליצור את החלל המושלם?

 

האיזון המושלם בין הבית פרטי ובין המשרד

 

הדבר הראשון שצריך לקחת בחשבון כאשר מדברים על עיצוב משרד ביתי, הוא הגבול הדק בין הבית למשרד. כלומר, המשרד הביתי, נכון שיהיה תחום בדלת או במחיצות זכוכית שקופות או במשרביה מעניינת או בחומרים מעניינים אחרים ליצירת הפרדה בין המשרד הביתי לבית .

חשובה ההלימה והזרימה בין עיצוב הבית ובין עיצוב המשרד אך מצד שני נכון שתהיה הפרדה ברורה בין שני החללים. גם לבית וגם לעיצוב משרד ביתי יש ייעוד ופרקטיקה יומיומית שונה מהבית הפרטי ולכן עדיף שהמשרד ייראה וישמש כמשרד לכל דבר, במיוחד אם אתם גם מתכוונים לקבל בו לקוחות וספקים.

פרקטיות ונוחות העבודה כשמעצבים משרד ביתי

כמו בעיצוב משרדים, גם עיצוב משרד ביתי חשוב להתייחס לנוחות ופרקטיות העבודה כמו גם לעיצוב ויצירתיות . זכרו שבמשרד הביתי אתם שוהים שעות ושם אתם נדרשים לרוגע מצד אחד ולמלוא היצירתיות שלכם מהצד השני, על מנת להעניק עבודה איכותית ללקוחות שלכם. בתכנון ועיצוב המשרד הביתי חשוב להקפיד על:

  • תכנון וחשיבה על הצרכים שלכם להתנהלות יומיומית נוחה ונכונה
  • תוכנית העמדה של הריהוט בחלל העבודה תוך התייחסות לציוד הבסיסי שדרוש לכם החל מכיסאות, שולחן, אחסון וכו'.
  • הכנת לוח השראה הכולל את החומרים, הצבעים והטקסטורות איתם תחושו הכי נוח בעבודה.
  • שילוב של ריהוט ואלמנטים עיצוביים נוחים שייצרו עניין וישדרו את החזון והמטרות העסקיות שלכם מתוך ראיה עתידית שקולה.
  • כמו כן בזמן עיצוב משרד ביתי וגם חיצוני צריך להקפיד על פרקטיות ונוחות עבודה. זכרו שככל שהמשרד קטן יותר כך המשימה מאתגרת יותר מבחינת התכנון, העיצוב והשימושיות של החלל.
משרד ביתי קטן

משרד ביתי קטן

בנוסף לכל אלה, במשימה כמו עיצוב משרדים צריך להקפיד גם על הפרקטיות של המשרד. זה נכון במיוחד אם מדובר על משרד קטן יותר שכן ככל שהמשרד קטן יותר כך המשימה מאתגרת יותר מבחינת העיצוב והשימושיות של כל החלל בו. אם חשבתם לרגע שחובה לעשות שינויים בבית עצמו כדי ליצור חלל למשרד כדאי שתדעו שלא תמיד זה נכון. מצד שני, בהחלט יש מקרים שבהם צריך "לבטל" חדר מסוים בבית ולהקצות אותו לטובת המשרד כך שכדאי להשקיע גם בבחירת החלל המתאים ביותר למשימה.

 

מדוע מומלץ לשלב מעצבת פנים בזמן עיצוב משרד ביתי?

 

עבודת התכנון ועיצוב הפנים למשרדים כמו גם לבתים ודירות תיעשה נכון יותר על ידי בעלת מקצוע מיומנת; מעצבת פנים בעבודתה תיתן דגש להיות המשרד חלק מהבית, גם אם כניסתו נפרדת. המעצבת תדע לבחון את כל הצרכים, הרצונות והחלומות שלכם כך שכבר בעבודת התכנון הם יבואו לידי ביטוי .

מעצבת פנים מומלצת תדע להגשים את חלומותיכם במשרד הביתי כך שמעבר לנוחות, התכנון והעיצוב ישרתו אתכם ואת לקוחותיכם בכל זמן שהייתכם במשרד.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *


מזמינה אותך ליצור איתי קשר:

054-476-2267
×
פגישת יעוץ

פגישת יעוץ

חולמים על בית מעוצב בדיוק עבורכם ?
מזמינה אתכם לפגישת יעוץ, בה תקבלו תכנית שכוללת תכנון, חומרים, צבעים ותאורה.

לאחר הפגישה תרגישו תשוקה גדולה לעשות את השינוי גם בבית שלכם.