עיצוב תאורה לחללי מגורים
עיצוב תאורה בבית
28/01/2018
עיצוב מרפסות בדירות יוקרה
5 טיפים לעיצוב מרפסת בדירות יוקרה
18/03/2018
הצג הכל

איך תיצרו את עיצוב פנים המושלם לדירה שלכם?

עיצוב פנים המשלב פרקט ואור טבעי

גם אתם החלטתם להשקיע זמן וכסף במלאכת עיצוב פנים הבית? אם הייתם בטוחים כי בתים מעוצבים ניתן לראות רק במגזינים הנחשבים ביותר, דעו כי הבית המעוצב הבא יכול להיות שלכם. החלטתם להתחדש ולעורר את הבית שלכם מחדש לחיים? לפניכם חמשת הכללים המנחים והמובילים לעיצוב פנים הבית:

 

1. הסתייעו בשירותיה של מעצבת פנים

 

גם במקרים בהם אין לכם כל זיקה לעיצוב וגם אם כבר יצא לכם לעצב פינה או חדר בבית, ההמלצה החד משמעית היא להסתייע בשירותיה של מעצבת פנים. מלאכת העיצוב הינה מלאכה סבוכה ומורכבת המבוססת על התאמת צורך, איפיון קו עיצובי שתרצו לייצר, שילוב של אלמנטים וחיבורם לכדי שלם אחד. עבודה עם מעצבנת פנים גם חושפת אתכם לרעיונות חדשניים, גם מלווה אתכם לאורך כל הדרך וגם מפגישה אתכם עם הספקים והחנויות המובילות ביותר.

 

2. הגדירו את הטון העיצובי שהייתם רוצים לייצר

 

בכדי לקלוע למטרה חשוב מאד שתגדירו אותה. עיצוב פנים מתאר עולמות שלמים של עיצוב ואפשרויות ואת הבית שלכם יהיה ניתן לעצב באינספור קווים וטונים עיצוביים: החל מעיצוב מודרני, דרך עיצוב וינטאז' ועד עיצוב בגוון כפרי או עתיק. חשוב מאד שתהיה לכם תמונה ברורה בראש, או לחילופין שתעבירו את מלאכת העיצוב בשלמותה למעצבת הפנים שתתאים לכם את הקווים המתאימים ביותר לאופי שלכם ולחזון שלכם.

 

3. היתרונות של הצבעים הבהירים

 

הפקדת מלאכת העיצוב בידייה של מעצבת הפנים היא מבורכת, אך חשוב שגם אתם תכירו כמה אלמנטים שלטים על מנת שתוכלו לעשות בחירות גם בעצמכם. כך לדוגמא, הבחירה של הצבעים. לצבעים בהירים ישנם יתרונות בולטים, כך שהמון פעמים כדאי לבחור בהם על פני אלו הכהים. המשמעות היא שלא משנה באיזה קו עיצובי תבחרו בסופו של דבר, ההמלצה היא לשלב בחדרי השינה צבעים בהירים על הקירות ולא רק עליהם. הסיבה? הם משרים טון רגוע, שלו ונעים הרבה יותר.

 

4. אל תשכחו את הפונקציונלית

 

לכל צד עיצובי גם ישנו צד פונקציונלי שחשוב להתחשב בו. עיצוב פנים המון פעמים מייצר קישור של נראות, אך חשוב לצרף אליה גם את איכות החיים לה אתם כמהים. על כן, עיצוב הפנים חייב לכלול גם מחשבה על הפונקציונאליות ולזכור כי מטרתו של הבית היא לשרת אתכם. על כן, חשוב לדאוג למשטחי עבודה רחבים ונוחים במטבח, לפינות הושבה מפנקות ומרווחות בסלון ולחדר עבודה נוח התואם את הסטנדרט הנדרש על ידכם.

 

5. התאימו את העיצוב לסגנון החיים שלכם

 

נסו לאפיין את סגנון החיים שלכם ובהתאם לבחור את הקו העיצובי. לדוגמא, אם יש לכם ילדים קטנים, התקנה של פרקט בעל מראה יוקרתי הינה מומלצת מאד ועדיפה על פני אריחים. פרקט העץ מעניק טמפרטורה נעימה עד כדי כך שניתן ללכת עליו יחפים, הוא עמיד וחזק, התחזוקה שלו פשוטה והוא תורם רבות לעיצוב הכללי.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *


מזמינה אותך ליצור איתי קשר:

054-476-2267
×
פגישת יעוץ

פגישת יעוץ

חולמים על בית מעוצב בדיוק עבורכם ?
מזמינה אתכם לפגישת יעוץ, בה תקבלו תכנית שכוללת תכנון, חומרים, צבעים ותאורה.

לאחר הפגישה תרגישו תשוקה גדולה לעשות את השינוי גם בבית שלכם.