מערכות ישיבה המותאמים לסלונים
עיצוב מערכות ישיבה בהתאמה אישית
28/11/2017
למה לפנות למומחים לצורך תכנון בית
28/11/2017
הצג הכל

דגשים לעיצוב דירות יוקרה להשקעה בארץ ובארצות הברית

דגשים והמלצות לעיצוב דירות יוקרה

השקעה בדירת מגורים יכולה להניב למשקיע הכנסה נאה, שהרי מדובר בהשקעה מניבה. ישנם משקיעים המעדיפים להשקיע בנדל”ן בארץ, ולעומת זאת ישנם כאלה המעדיפים לרכוש דירות להשקעה בארצות הברית, והפעם נתמקד במיוחד באלה המשקיעים בדירות יוקרה. מסוג זה של נכסים איכותיים ביותר, ניתן לצפות להכנסה שוטפת גבוהה, בהנחה שמקפידים על עיצוב דירות בהתאם. באמצעות הדגשים הנכונים ניתן, ללא ספק, לשדרג את הסטייל הכללי ואת האופי של הנכס. במיוחד בארה”ב, הציפייה של שוכרים רציניים היא כי היוקרה תשתקף בכל היבט של הדירה.

הגדרת הצרכים

התהליך העיצוב של דירות יוקרה המהוות השקעה מתחיל בהגדרת צרכים. חשוב לזכור כי גם אם למשקיע יש חזון ברור לגבי הנכס, בפרט כאשר מדובר בנכס בארה”ב, הרי לא תמיד כדאי להישאר מקובעים. מעצבים בעלי ניסיון עיצובי קוסמופוליטי וידע אודות ביקוש לנכסים בשכירות באמריקה יכולים לתרום רבות לגיבוש ולהגדרת הצרכים והחזון העיצובי שעל פיו ניתן לגבש קונספט.

פתרונות תאורה ואלמנטים מקומיים

מעצבי פנים מנוסים יודעים לספר כי יש לדעת כיצד “להלביש” דירות יוקרה בעיצוב הנכון, עם דגש על התאמות ייחודיות הדרושות לדירות בחו”ל. נזכור, כי טרנדים עיצוביים בחוץ לארץ יכולים בהחלט להיות שונים מאוד מאלה הנהוגים בישראל וכן כי לארץ מגיעות אופנות עיצוביות באיחור, לפעמים ניכר. עיצוב חייב לכלול שימוש בפתרונות תאורה המחמיאים לנכס, תוך שימוש באלמנטים מקומיים, עם נגיעות דקורטיביות.

שילובי צבעים והרמוניה

לא מספיק לצבוע את הקירות של דירה יוקרתית בצבע נאה בכדי שהחזות תשתפר באופן ניכר. חשוב מאוד לתת את הדעת על שילובי צבעים והרמוניה, באופן שמחזק את הרושם שרוצים לקבל. באמצעות צבעים נכונים, צבעי אריחים וחיפויים, ניתן להעניק מראה קלאסי או חדיש, בדיוק על פי הרצוי. אווירה ניתן להשיג גם באמצעות הוספת פריטים דקורטיביים, ריהוט מיוחד, שימוש באח מעוצבת וכיוצא בזה.

לא להזניח פונקציונאליות

דירה יוקרתית, יש לזכור, גם את מדובר בנכס מדהים ביופיו שנמצא בחו”ל, חייבת לכלול אלמנטים פונקציונליים. אם בחרתם באופציה של רכישת דירות להשקעה בארצות הברית (בין אם מדובר בדירת סטודיו ובין אם מדובר בדירה משפחתית רחבת ידיים), חשוב לשלב בהן פונקציונליות ויופי זה לצד זה. פינת ישיבה או פינת עבודה, חדר אוכל או חדר אורחים – תמיד חשוב שייעשה שימוש בחומרים איכותיים תוך הדגשת שימושיות ונוחות. נדגיש כי גם הבית המעוצב ביותר, היוקרתי ביותר, לא אמור לשמש מוזיאון, בבחינת “לראותו בלבד”.

עיצוב בחו”ל וסינרגיה

כאשר מבצעים השקעה בדירת יוקרה, בפרט כאשר אלו דירות להשקעה בארצות הברית, כדאי לשים לב לקונספט שנקרא עיצוב סינרגי. מעצבים מובילים יודעים לספר כי מדובר בזרם של אדריכלות ועיצוב שבו נעשה שילוב בין מוטיבים פנימיים (כפי שמקובל באדריכלות פנים) ומוטיבים חיצוניים (כפי שמקובל באדריכלות חוץ). המטרה כאן ברורה – ליצור הרמוניה ותיאום בין צרכי הדיירים (השוכרים), בין הציפיות החזויות שלהם לבין המכלול העיצובי של הנכס.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *


מזמינה אותך ליצור איתי קשר:

054-476-2267
×
פגישת יעוץ

פגישת יעוץ

חולמים על בית מעוצב בדיוק עבורכם ?
מזמינה אתכם לפגישת יעוץ, בה תקבלו תכנית שכוללת תכנון, חומרים, צבעים ותאורה.

לאחר הפגישה תרגישו תשוקה גדולה לעשות את השינוי גם בבית שלכם.