עיצוב פנים
עיצוב פנים ועיצוב חוץ לבית החדש
20/09/2018
עיצוב חדר אמבטיה בצבע לבן בשילוב מראה גדולה וגופי תאורה מוסתרים
עיצוב חדרי אמבטיה בצבע לבן וגם קצת שחור
30/10/2023
הצג הכל

חשיבותו של עיצוב פנים בדירה חדשה

עיצוב פנים הוא נדבך מאוד חשוב בדירה על אחת כמה וכמה בדירה חדשה. בית ללא עיצוב פנים זה כמו פנים בלי איפור, זה יכול להיות יפה אך זה לא ימשוך את העין ולא ישאיר חותם ראוי על מי שיבוא לפתח ביתכם.

חשוב מאוד שעיצוב הפנים יהיה גם פרקטי, גם יפה וגם נוח, כדי שאנשים יבינו שיש לכם קו עיצובי אחיד ובלתי מתפשר איתו אתם הולכים עד הסוף. חשוב לזכור שעיצוב פנים מעלה את שווי הדירה, דירה מעוצבת שווה יותר מדירה לא מעוצבת.

 

מעצב טוב

לא משנה אם בחרתם דירה בדירות למכירה באשקלון, אשדוד, באר-שבע כאשר מדובר במעצב פנים ראשית לפני הכל אם הוא מעצב טוב הוא צריך לדעת להקשיב לצרכי הלקוח ולהבין את הרצונות שלו אחרת זה לא ילך, בד בבד כדאי גם ללקוח, כלומר לכם לפתוח את הראש ולתת למעצב הפנים קצת אורך נשימה ויד חופשית מכיוון שהוא איש מקצוע שכבר ראה עשרות אם לא מאות של בתים ויודע כיצד להתאים מראה לאישיות. הלחם והחמאה של עיצוב פנים זה לדעת לנצל את המרחב הפונקציונלי בכמה שפחות פריטים ומאמץ, מעט זה יותר.

 

תקציב

תקציב גם הוא משתנה חשוב מאוד במשוואה שלנו והוא בהחלט משהו שאין להקל בו ראש, מעצב פנים טוב ידע לעבוד בכל תקרת תקציב שתינתן לו, אך בהתאם לכך תהיה גם העבודה שלו, תקציב זול יתן ריהוט זול.

לכן כדאי קצת לפתוח את הארנק ואת הלב, לשחרר קצת את המוסכמות ומעט לתת לחלק האומנותי שבכם לפרוץ החוצה. מוצרי גלם טובים ואיכותיים לא קונים במחירים זולים אך יחד עם זאת, כדאי לדעת שלמעצב הפנים יש קשרים וספקים שאיתם הוא עובד ולכן יכול להשיג חומרים איכותיים במחירים נמוכים יחסית. חשוב להתעזר בהרבה סבלנות כשמדובר בעיצוב נכס, זה יכול לקחת כמה שבועות, מעצב טוב יקצר לכם את הזמן וישתדל לעשות את הטוב ביותר בזמן הקצר ביותר. כשמדובר בבניינים רבי קומות לעיתים לקחת מעצב לכל הבניין עשוי להוזיל עלויות של חומרי גלם ואפילו של קבלנים ופועלים שלא יצטרכו לבוא במיוחד, דבר שיוזיל עלויות בוודאות.

 

כיצד לבחור מעצב טוב

כמובן שפה השאלה היא קשה, מעצבי פנים הם בני אדם וכמו כל אחד גם להם יש את הרגעים הפחות טובים שלהם, לכן יש אנשים העלולים להתאכזב לפעמים מהיחס או מהעבודה או הזמינות של מעצבת פנים. כלומר יכול להיות שבפרוייקט ספציפי אחד המעצב לא היה במיטבו אבל בפרוייקט אחר הוא ידהים, אבל בעיקרון הדרך הטובה ביותר היא או מפה לאוזן או קבוצות כאלה ואחרות ברשתות החברתיות. חכמת ההמונים לרוב לא טועה לכן כדאי ללכת עם הרוב בעניין הזה וכמובן לראות פרוייקטים ועבודות של אותו מעצב, עדיף לראות פיזית ולא בתמונה או הדמייה מומחשבת, כי כידוע אלו עלולים להיות ערוכים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *


מזמינה אותך ליצור איתי קשר:

054-476-2267
×
פגישת יעוץ

פגישת יעוץ

חולמים על בית מעוצב בדיוק עבורכם ?
מזמינה אתכם לפגישת יעוץ, בה תקבלו תכנית שכוללת תכנון, חומרים, צבעים ותאורה.

לאחר הפגישה תרגישו תשוקה גדולה לעשות את השינוי גם בבית שלכם.