עיצוב משרד ביתי
עיצוב משרד ביתי
27/12/2017
מהי החשיבות של ליווי מקצועי ממעצבת פנים?
25/01/2018
הצג הכל

להגשים את החלום עם עיצוב בית פרטי

עיצוב בתים פרטיים זה לא חלום

 

עיצוב בתים פרטיים זה מאותם הדברים שלא תמיד קל להתמודד איתם כי מדובר על משימה מורכבת מאוד. ראשית, חשוב להבין שעיצוב בית פרטי שונה מעיצוב דירה כיוון שבמרחב בית הפרטי הכל יותר גדול. בנוסף לכך, בבית פרטי לא אחת יש גם גינה שצריך לשלב ולקחת בחשבון מבחינת העיצוב כך שהמשימה כולה דורשת תשומת לב ולא מעט ניסיון. השאלה האמיתית היא כיצד מעצבים חללים, איך מנצלים את מלוא הפוטנציאל שלהם ואיך גורמים להם להיות מצד אחד מודרניים ויפים ומצד שני חמימים, ביתיים ונעימים. אם גם לכם זה נשמע כמו משימה בלתי אפשרית, כדאי שתדעו שעיצוב בתים עדיף לעשות עם אנשי מקצוע מובילים.

 

השפעת התאורה על האווירה בבית

 

עיצוב בתים פרטיים דורש, בין היתר, לשים לב גם לתאורה. איזה גופי תאורה תרצו לקנות ולשלב בחללים השונים? והאם יש גם תאורה טבעית שנכנסת הביתה? האם צריך לעשות גיזום חלקי של ענפים מהעצים שמקיפים את הבית הפרטי שלכם כדי לאפשר לאור השמש לחדור בקלות רבה יותר? יש לקחת בחשבון גם את הכיוונים ואת השעות שבהן האור הטבעי נכנס פנימה שכן כל אלה ביחד יסייעו לכם בעיצוב מושלם. עיצוב בתים שנעשה במחשבה ומקצועיות רבה לשם עיצוב חללים שנעים לעבוד בהם, לגור, לנוח ולבלות ולכן כדאי לשים לב לכל פרט. בנוסף לכך, כדאי לבדוק גם האם פתיחת קיר מסוים שחוסם את מעבר האור הטבעי יכולה להוסיף לעיצוב הבית ולאווירה הכללית במקום שכן בית מואר הוא בית שמח ונעים יותר.

 

איכות החומרים והרהיטים לשם עיצוב בתים פרטיים

 

בין אם אתם מעצבים היום את חללי הבית הפרטי שלכם ובין אם מדובר על עיצוב דירת יוקרה שזה עתה קניתם, ההמלצה שלנו היא לבחור חומרים איכותיים. החומרים כוללים לא רק את הרהיטים לסלון אלא גם את המנורות, את האהילים, את השולחנות וכל דבר אחר שתרצו להציב בביתכם. אומנם אין ויכוח על כך שכאשר עושים שימוש ברהיטים איכותיים המחיר בדרך כלל יהיה גבוה יותר, אך זה ישתלם לכם. בית שמעוצב בעזרת ריהוט איכותי הוא בית שגם מעביר מסר מסוים לכל המבקרים בו כך שאין ספק שכדאי להשקיע ולבחור את הטוב ביותר שקיים.

 

עיצוב משוקע עושים בעזרת המומחים

 

עיצוב בתים פרטיים, כמו עיצוב של דירות או משרדים, זה מסוג אותם הדברים שלא תמיד כדאי לעשות לבד. אומנם זה נכון שתוכלו לקרוא על התחום ולנסות את כוחכם, אך בסופו של דבר יש גם משמעות לשאלת הניסיון, ההבנה העמוקה יותר והידע. לכן, אם חשוב לכם שהתוצאה הסופית תהיה יפה ואם אתם רוצים ליהנות מכל חלל בבית החדש שלכם, עדיף שתזמינו מעצבת פנים מקצועית. אשת מקצוע שחי ונושמת את התחום הזה יכולה לתרום לכם הרבה מעבר למה שנדמה לכם, אז למה לחשוב פעמיים לפני שקובעים פגישת עבודה?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *


מזמינה אותך ליצור איתי קשר:

054-476-2267
×
פגישת יעוץ

פגישת יעוץ

חולמים על בית מעוצב בדיוק עבורכם ?
מזמינה אתכם לפגישת יעוץ, בה תקבלו תכנית שכוללת תכנון, חומרים, צבעים ותאורה.

לאחר הפגישה תרגישו תשוקה גדולה לעשות את השינוי גם בבית שלכם.