עיצוב פנים
טיפים לעיצוב דירות יוקרה
18/08/2017

עיצוב פנים הינו תחום מבוקש אשר בהערכה גסה, כמעט כולם חשבו פעם להיוועץ באיש מקצוע העוסק בו. הסיבות לכך הן רבות ומגוונות, כגון מעבר לדירה חדשה ומאתגרת וכדומה. עם זאת, כולנו, בכל תחום שהוא, מחשפים מענה אנושי אשר מסייע לנו בהבנת הצרכים שלנו, מקנה לנו תחושה “אישית” יותר ואף מאפשר לנו מערכת יחסים עם בעל המקצוע אשר עושה עבורנו את העבודה. המענה האנושי המושלם איננו תמיד זמין בעולם העסקים של היום, ולכן החברה נדרשת למצוא פתרונות יצירתיים. במאמר זה נבקש לעסוק בקשר שבין תחום עיצוב פנים וחשיבות המענה האנושי.

מהו תחום עיצוב פנים?

תחום עיצוב פנים מתייחס לאנשי מקצוע אשר מוכשרים עבור עיצוב הבית, עיצוב חללים עסקיים, מסעדות ועוד. אחד המאפיינים החשובים של מעצבי הפנים הוא התאמת החלל לאופי הבעלים או העסק. לכן, פעמים רבות כאשר אנו יוצרים קשר עם מעצבת פנים או מעצב פנים, ראשית נישאל שאלות לגבי הזהות או האופי אשר נרצה להעניק לחלל.

מענה אנושי בעיצוב פנים

מדוע חשוב מענה אנושי בעיצוב פנים? פחות או יותר מאותה הסיבה שהוא חשוב בשאר התחומים. המענה האנושי מאפשר לנו להביע את עצמנו בצורה טובה יותר, להתקשר בשעות מגוונות יותר ולהשאיר הודעות בצורה מסודרת. חשוב להדגיש כי קיימים שני מובנים מקובלים של המושג “מענה אנושי”: המובן הראשון, מתייחס ל”אנושי” שבמושג, ומפרש אותו כמענה של אדם במקום מענה ממוחשב. המובן השני מתייחס למענה ארגוני יותר, אשר מורכב מאנשי שירות אשר נשכרים מראש עבור מתן מענה קצר ויעיל ללקוחות. במאמר זה, נתייחס ביתר פירוט למובן השני.

מהן היתרונות של המענה האנושי?

המענה האנושי מאפשר לחברות שמעוניינות להתרחב, לעשות את השינוי המיוחל. בתחילת דרכן של חברות רבות, לא קיימים אנשי צוות רבים אשר עוסקים במתן מענה טלפוני. אולם, כאשר החברה מתרחבת, עולה הצורך במתן מענה לכל אורך שעות היממה ללקוחות שמנסים ליצור קשר. נתן המענה האנושי ללקוחות החברה הוא חשוב ביותר, שכן הוא מסייע למעשה בשימור לקוחות החברה. מיותר לציין כי המענה האנושי מחליף פעמים רבות את המענה הקולי, עניין אשר אני בטוחה שמשמח אתכם. המענה הקולי מאפשר שליחת הודעות למעצבת ב”לייב” (או למעצב), ולכן הוא הופך את השירות ליעיל יותר. כאמור, בכל הקשור לעיצוב בית עבורנו, נשמח לשירות של מענה אנושי בזמינות 24/7 שיאפשר לנו לקבל מידע על העסק, להביע את רצונותינו וכדומה בצורה מסודרת.

לסיכום, המענה האנושי הוא כלי מצוין עבור שיפור שירות, במידה ומשתמשים בו בחכמה. אל תתנו ללקוחות שלכם להשאיר הודעות ללא חזרה (העניקו מענה אנושי ללקוחות החברה, והשתדלו לשמור על הלקוחות הנאמנים שלכם). , ואל תעמיסו על עצמכם, בעזרת המענה האנושי, מספר רב של לקוחות בלי שתוכלו לעמוד בכך. בנוסף, בחרו במענה אנושי אשר מכיר את צרכי העסק או התחום שלכם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *


מזמינה אותך ליצור איתי קשר:

054-476-2267
×
פגישת יעוץ

פגישת יעוץ

חולמים על בית מעוצב בדיוק עבורכם ?
מזמינה אתכם לפגישת יעוץ, בה תקבלו תכנית שכוללת תכנון, חומרים, צבעים ותאורה.

לאחר הפגישה תרגישו תשוקה גדולה לעשות את השינוי גם בבית שלכם.