עיצוב פנים חדשני
עיצוב פנים חדשני על ידי מעצבת פנים
18/08/2017
מעצבת פנים במרכז
מעצבת פנים במרכז – איך עושים זאת נכון?
06/09/2017

עיצוב פנים יוקרתי – זה רק נראה יקר

סוף סוף רכשתם דירה ואתם מאושרים, אבל עם כל השמחה, אתם אולי קצת חוששים שהיא לא כמו בית החלומות עליו פנטזתם. הפנטזיה שלכם הרי לא כללה טיח מתקלף, ריצוף ישן וחלל דירה מחניק וקטנטן. אל תמהרו להתייאש – עיצוב פנים יוקרתי בהחלט יכול להציל את המצב. ודאי כבר שמעתם על האמצעי שהופך כל חלל – קטן ומיושן ככל שיהיה – לפנינה יוקרתית של ממש. לא בכדי עיצוב פנים הפך לטרנד וגם אתם יכולים, בהשקעה כספית סבירה (עיצוב פנים איננו בהכרח יקר) להגיע אל דירת החלומות.

כל אחד יכול להפוך את האבן שבידיו ליהלום ואת הדירה הישנה לדירת יוקרה. את הדרך להגשמת החלום תתחילו בעזרת מספר טיפים מעשיים:

עניין של סגנון

הטיפ המעשי הראשון הוא לשנות את הקונספט ופשוט להבין שלעבר עיצוב דירות יוקרה הוא עניין של סגנון. לא רק דירות במגדלי יוקרה מנקרי עיניים מאפשרות עיצוב פנים יוקרתי, אלא גם הדירה הקטנה והנחמדה שלכם, צנועה ככל שתהיה, יכולה בעזרת מומחה מתאים להפוך לדירת יוקרה על ידי עיצוב יוקרתי של כל חלל.

הרעיון הניצב בבסיסו של התחום החם הזה הוא שכל דירה – כל חלל, בכל גודל, בכל גיל ובכל מצב יכולה להיראות יוקרתית. עיצוב פנים הוא עניין מקצועי – יש למעצב פנים ידע, כלים ומיומנויות שמאפשרים לו לעצב את הדירה באופן שיאפשר ניצול נתונים קיימים ומקסום הפוטנציאל שלהם. עיצוב פנים יוקרתי לוקח את היכולת הזו צעד אחד קדימה, כשניצול החלל ועיצוב הדירה ממוקדים במתן מראה ואוירה יוקרתיים לחלל המעוצב. את “אפקט היוקרה” יוצרים בשלל אמצעים.

סגנון עיצובי מדהים בחדר שינה

סגנון עיצובי מדהים בחדר שינה

עניין של מקצועיות

לא כל עיצוב פנים נחשב איכותי, ובהתאם – לא כל מעצב פנים ידע לעצב את הדירה שלכם כדירת יוקרה. לכן חשוב לאתר מעצבת פנים מומלצת שמתמחה בעיצוב פנים יוקרתי הכל עניין של נוחות, של סטייל ושל ייחוד.

הנתון המרכזי שהופך דירה לדירת יוקרה הוא נוחות. כדי לשוות לבית מראה יוקרתי יש לבחור ריהוט נקי, נוח, אורבני וחלק שפשוט נראה יקר. לשם כך, עיצוב פנים יוקרתי יאמץ את הטרנדים והאופנות השולטים בעולם עיצוב הפנים ויישם את המגמות שעושות את ההבדל. בנוסף, עיצוב פנים יוקרתי הוא לרוב עיצוב פנים ייחודי. שילוב של אמירה סגנונית אישית, שילוב פריטים נדירים, בחירת סגנון שונה – אלה ועוד יכולים לשרת היטב את אלמנט היוקרתיות.

עיצוב פנים יוקרתי

עיצוב פנים יוקרתי

הוסיפו צבע בכל פינה לעיצוב

טיפ שני שמעלה את רף היוקרה הוא ללא ספק – הצבעים. כלומר, אם עד היום כל הקירות שלכם בבית היו לבנים, יכול להיות שעל ידי כך שתצבעו קיר אחד בצבע אהוב עליכם תוכלו מייד לשנות את כל האווירה. זו בחירה טובה כי לא מדובר על הוצאה כלכלית גדולה מידי והתוצאה מרהיבה וניתן להרגיש בשינוי מייד עם תום העבודה. בנוסף לכך, כדאי לשלב חפצים קטנים וצבעוניים בכל מיני פינות בבית, בין אם זה בסלון, במטבח או בכל מקום אחר. כריות נוי הם אלמנט ששווה לכם לבדוק את האפשרות לשלב אותו בבית כי כריות כאלה יכולות להיות רכות, נוחות לשימוש וצבעוניות במיוחד.

מה הקשר בין סדר בדירה למראה מושלם?

טיפ שלישי שיכול לעשות הבדל גדול זה פשוט להקפיד על הסדר. זה לא משנה אם הבית שלכם גדול או קטן כי בכל מקרה, אם עד היום לא הקפדתם על סדר עלול להיות שלא באמת ניצלתם את כל החללים שיש לכם בבית. שנית, חשוב לסדר את החפצים בצורה שהיא לא רק יפה אלא גם כמה שיותר פרקטית כי בסופו של דבר עיצוב פנים יוקרתי שלא כולל פרקטיות וסדר לא עומד במבחן הזמן. אתם תראו שעם השקעה הזאת תוסיפו גם הקפדה על הניקיון, הרי שהתוצאה הסופית תהיה שבכל בוקר תתעוררו ותרגישו כמו בבית מלון.

סידור סלון בעיצוב יוקרתי בגוונים אפור ושחור

סידור סלון בעיצוב יוקרתי בגוונים אפור ושחור

עציצים ורהיטים מיד שנייה

טיפ נוסף אם כל זה עוד לא מספיק לכם ואם עדיין הדירה שלכם לא נראית לכם מספיק יפה ומעוצבת, זה הזמן להתחיל לחשוב גם על שילוב של עציצים מסוגים שונים. עציצים יכולים להוסיף צבע, אווירה ורוגע לחלל, אז למה לא? בנוסף לכך, אתם גם יכולים לקנות רהיטים יוקרתיים מיד שנייה, או לחדש רהיטים ישנים עם הוספת צבע. דבר שיהפוך את הכול להרבה יותר נוח מבחינה כלכלית. יש היום לא מעט אנשים בוחרים למכור חלק מהרהיטים היוקרתיים שיש להם בבית, בין אם זה כי הם עוברים דירה ובין אם זה כי הם פשוט זקוקים לשינוי. קנייה כזאת יכולה לחסוך לכם הרבה מאוד כספים על עיצוב בית פרטי ושווה לבדוק זאת לעומק.

עניין של מיצוי

עיצוב פנים יוקרתי שם דגש על ניצול מיטבי של החלל ועל רתימת הנתונים הקיימים ליצירת מראה יוקרתי באופן מיטבי. דירת יוקרה היא דירה מוארת, מאווררת, עם מינימום הפרדה בין הפנים לחוץ ועם מינימום ריהוט. בעת עיצוב דירת יוקרה יש לחתור לזרימה מיטבית של אויר ואור לשם יצירת תחושה של מרחב.

ענין של פרטים

אלוהים נמצא בפרטים הקטנים, וכך גם עיצוב פנים יוקרתי – מעצבת פנים מומחית בעיצוב יוקרתי תבחין בכל הדקויות, לא תעגל פינות ותשים לב לכל המאפיינים, הזויות והאלמנטים. עיצוב פנים יוקרתי  מוקפד הוא זה שיוצר אפקט מושלם.

תמונה של בית פרטי יוקרתי עם ריצוף פרקט עץ וכסאות שחורים מהודרים

תמונה של בית פרטי יוקרתי עם ריצוף פרקט עץ וכסאות שחורים מהודרים

מספר שאלות ותשובות על עיצוב פנים יוקרתי

מה חשוב לשים לב בכל הקשור לשילוב צבעים בעיצוב פנים יוקרתי?

בחירת צבע מתאים ישפיע על הנופך היוקרתי של החלל שתרצו לעצב. הוספת קישוט עדין של צבע יכול לגרום לאווירה בחדר או במשרד להתעורר לחיים ולגרום לו להראות נקי ואלגנטי. תוכלו להוסיף תאורה ולהרחיב את החלל במידת האפשר. צבע הלבן למשל, הוא תמיד נחשב יוקרתי ועשיר והוא גם משקף את הסביבה הקרובה. צבע לבן גם מסייע להגדיל חללים קטנים וכן הם יראו גדולים יותר. כאן שוב עולה השפעת הצבע על יצירת אשליית מקום רב יותר.

מה הם היתרונות של עיצוב פנים יוקרתי?

עיצוב פנים יוקרתי מדגיש את השימוש בחומרים, ריהוט וגימור איכותי ומאופיין בשימוש חומרים טבעיים כמו עץ, אבן ועוד. היתרונות המובילים הם בין השאר שהוא מקנה תחושת יוקרה ותחכום בחלל, עיצוב פנים יוקרתי גם נותן תחושה של נוחות רבה וגם עיצוב זה מסייע בהעלאת ערך הנכס.

כיצד עיצוב פנים יוקרתי יכול לשפר את ערך הנכס?

עיצוב פנים יוקרתי יכול להיות מושך יותר לקונים. כאשר קונים מחפשים לראות בתים חדשים הם יחפשו תחושה ביתית ומזמינה ובבית שבו הם ירגישו נוח. עיצוב פנים יוקרתי עושה בדיוק את זה. בנוסף כאשר קונים רואים עיצוב יוקרתי הם לרוב יהיו מוכנים לשלם עליו יותר משום שהמחיר נקשר עם רמה גבוהה של יוקרה ומחובר יותר לקונים המחפשים בית מסוגנן.

מהם המרכיבים של עיצוב פנים יוקרתי מודרני?

עיצוב פנים יוקרתי כולל בדרך כלל שילוב של אסתטיקה נקייה ומינימליסטית, חומרים איכותיים כמו שיש, זכוכית ומתכות, פלטות צבעים ניטרליות עם הדגשים נועזים מדי פעם של צבעים, שטח פתוח בשפע, ריהוט אלגנטי ויעיל, שילוב טכנולוגיה חדשנית, פריטים בהתאמה אישית, ו דגש על נוחות ופונקציונליות. לעתים קרובות הוא כולל טקסטורות יוקרתיות, תאורה מעוצבת, פרטים אמנותיים וחיבור חזק לחללים חיצוניים.

מהו קונספט עיצוב יוקרתי מודרני?

תפיסת עיצוב יוקרתי ומודרני משלב עיצוב וסגנון חיים המייצגת מעבר מהתפיסות המסורתיות של שפע לעבר גישה עכשווית ומעודנת יותר. הוא כולל תחושה של פשטות ואלגנטיות מאופקת, המאופיינת לרוב בקווים נקיים, חומרים איכותיים והתמקדות בנוחות ופונקציונליות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *


מזמינה אותך ליצור איתי קשר:

054-476-2267
×
פגישת יעוץ

פגישת יעוץ

חולמים על בית מעוצב בדיוק עבורכם ?
מזמינה אתכם לפגישת יעוץ, בה תקבלו תכנית שכוללת תכנון, חומרים, צבעים ותאורה.

לאחר הפגישה תרגישו תשוקה גדולה לעשות את השינוי גם בבית שלכם.