מרפסת מעוצבת
עיצוב המרפסת איך נתאים אותה לעיצוב פנים הבית?
23/07/2018
עיצוב פנים יוקרתי
עיצוב פנים יוקרתי לבית
06/09/2018
הצג הכל

טיפים לבחירת פריטים מתאימים לעיצוב הבית

סידור ארונות כחלק מעיצוב פנים

כל בית היום הוא שער לעולם הפנימי של דייריו המשקף את הטעם הייחודי שלהם וסגנון החיים שבחרו לעצמם. אם פעם הדגש היה על אך ורק על הפרקטיקה, היום גם החיבור של האלמנטים השונים אחד עם השני וקונספטים שונים סביב נושא מסוים הם לא פחות חשובים.

למה לבחור חנויות לעיצוב הבית?

חנויות לעיצוב הבית הבינו את השינויים הללו כבר לפני זמן רב והרבה חנויות היום מחולקות לאזורים שונים על פי חדרי הבית הנפוצים: מחלקת ארונות לחדרי שינה, פינות עבודה, מטבחים, חדרי ילדים, סלונים, פינות ישיבה ועוד. המבנה הזה מאפשר מצד אחד להפוך את חווית הקנייה להרבה יותר נוחה וזורמת, אך מצד שני עדיין לתת לכל מותג ויצרן מתמחה את הכבוד המגיע לו.

אין טוב ממראה עיניים

קטלוגים ואתרי אינטרנט הם דבר נפלא, אבל אין טוב ממראה עיניים. רק באמצעות ביקור במגוון חנויות לעיצוב הבית ניתן לראות את הברק, הטקסטורה, הצורה והצבע המדויק של כל פריט ופריט. בנוסף לכך, סביר להניח שפריטים שנמצאים בתצוגה יהיו גם במלאי, זאת לעומת אתר אינטרנט בו אתם עשויים להשקיע זמן ואנרגיה בהזמנה ולגלות רק לאחר מכן שחלק גדול מהפריטים כלל לא זמינים.

לעשות סדר, ולא רק בבית

מלבד סדר בבית, חשוב שיהיה גם סדר בראש ומי שמבקר בפעם הראשונה בחנויות לעיצוב הבית, במיוחד אם מדובר במתחם גדול, עלול ללכת לאיבוד מכל המבחר והאפשרויות שיש. לכן, הדבר החשוב ביותר שיש לעשות הוא לרשום מראש את הרהיטים או החדרים בהם אתם רוצים להתמקד על פי סדר עדיפויות יורד. לכל פריט או קטגוריה קבעו את התקציב המקסימלי ואל תחרגו ממנו ביותר מ-10%.

בסופו של דבר סביר להניח שתוכלו לחלק את מה שתרצו לרכוש לשתי קבוצות: עוגנים בקבוצה אחת וכל מה שמסביב בקבוצה אחרת. העוגנים הם מן הסתם החשובים ביותר מכיוון שהם לרוב היקרים ביותר ואמורים לשמש למשך שנים רבות, כך ששאר הפריטים חייבים להתאים אליהם. לעומת זאת, הפריטים בקבוצה השנייה מתחלפים בקצב גבוה יותר ויש להתאים אותם לעוגנים.

שימו לב למידות

חללי התצוגה מתוכננים באופן שבו פריטים רבים יוכלו להיות ממוקמים בחלל אחד ויהיה קל להתרשם מכולם בלי שחלקם יאפילו על האחרים. מצד שני, בסופו של דבר כל פריט חייב להתמקם היטב בחלל המוגבל של הבית שלכם. הדרך הכי טובה לבצע את ההתאמה הזו היא באמצעות מדידה של הקירות או הרווחים בין הרהיטים בביתכם ולאחר מכן רישום של המידות בחנות עצמה. באופן זה, אתם יכולים להימנע ממצבים בהם יסתבר שאחד מהפריטים שתקנו יהפוך לפיל בחדר.

עוד דבר שאפשר לעשות הוא לצלם את החדר אותו אתם רוצים לרהט מכמה זוויות על מנת שתוכלו לבדוק את הרהיטים שתקנו ישתלבו בו בחנות כדי שלא תגיעו לשלב המרכזי של עיצוב בית פרטי ותיפלו בו בגלל מידות שגויות או רהיטים לא מתאימים לאופיו של הבית.

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *


מזמינה אותך ליצור איתי קשר:

054-476-2267
×
פגישת יעוץ

פגישת יעוץ

חולמים על בית מעוצב בדיוק עבורכם ?
מזמינה אתכם לפגישת יעוץ, בה תקבלו תכנית שכוללת תכנון, חומרים, צבעים ותאורה.

לאחר הפגישה תרגישו תשוקה גדולה לעשות את השינוי גם בבית שלכם.