עיצוב משרדים מוביל
עיצוב משרד קטן, ניצול מקסימלי לחלל העבודה
17/12/2018
עיצוב חדר רחצה
עיצוב חדר רחצה, איך עושים זאת נכון ?
03/02/2019
הצג הכל

כל מה שרציתם לדעת על עיצוב בית מודרני

אם יש תחום שהדינאמיות בו גדולה ושהשינויים בו קורים בקצב מהיר, זה תחום העיצוב. כך קורה שבין אם מדברים על עיצוב בית מודרני הכולל גינה ובין אם מדברים על עיצוב דירת גדולה ויוקרתית, מה שהיה טרנדי ומקובל לפני שנים – היום נראה כבר מיושן.

לכן, במידה וגם אתם ניצבים היום מול השאלה כיצד נכון יהיה לעצב את הבית הפרטי שלכם בצורה מודרנית, כדאי יהיה לפנות תחילה אל אנשי המקצוע הכי טובים שיש ולבקש מהם ללוות את פרויקט עיצוב הבית שלכם מהתחלתו ועד סופו.

עיצוב בית מודרני בדיוק כמו שתמיד רציתם

החלום לחיות בבית פרטי הוא חלום שמשותף ללא מעט ישראלים ולכן, אם אתם שייכים מעט האנשים שהצליחו להגשים את החלום הזה, טבעי שתרצו לעצב את הבית גם בצורה מודרנית ויפה. הרבה פעמים קורה שאנשים משקיעים הון עתק ברכישת הבית עצמו ובבנייתו, אך הם לא זוכרים להשאיר תקציב לעיצוב המודרני של הבית, וזו כמובן טעות. זה לא משנה אם מבחינת העיצוב כולל את בחירת הרהיטים הכי יפיים שיש היום, הכוללים פטנטים שונים כמו שולחן קונסולה איטלקי, או שעבורכם העיצוב כולל כל פרט אחר. מה שבטוח זה שדרוש כאן תכנון מדויק שכן רק בצורה כזאת תוכלו לנצל את מלוא הפוטנציאל של הבית הפרטי שבניתם למשפחה שלכם.

איך מעצבים דירות יוקרה מודרניות?

במידה ומה שבחרתם לעשות בכסף שחסכתם עד עכשיו היה לקנות דירה יוקרתית, גדולה ומרווחת, טבעי שתרצו גם אז להזמין שירותי עיצוב בית מודרני עבור דירתכם. חשוב להבין שאפילו אם יש לכם נטייה לעולם העיצוב ואפילו אם אתם מתחברים לתחום הזה, עדיין יש הבדל בין עבודה חובבנית שתוכלו לעשות בעצמכם ובין עבודה מקצועית שמעצב רציני יוכל לבצע. כאשר מדברים על עיצוב בית מודרני בדירות יוקרה יש לקחת בחשבון נתונים כמו:

  • ניצול נכון ומרבי של כל החללים
  • ניצול משאבים טבעיים כמו אור השמש שנכנס לחדרים בשעות מסוימות ביממה
  • שילוב בין צבעים, טקסטורות ומרקמים

וכדי לעשות את כל זה על הצד הטוב ביותר – יש צורך באנשי מקצוע מובילים שתוכלו לסמוך עליהם בעיניים עצומות עבור פרויקט שכזה.

עיצוב בית פרטי בצורה עכשווית ויפה

אחרי שנים של חלומות, תכנונים ועבודה קשה בסופו של דבר הצלחתם לרכוש את בית החלומות שלכם? יש לכם גינה ותרצו שהיא תהווה חלק בלתי נפרד מהבית כולו? אם כך, כאשר אתם מזמינים שירותי עיצוב בית מודרני יש להגדיר מראש מול המעצב שלכם שגם הגינה כלולה בעסקה. כלומר, יש לעצב גם אותה בהתאם לעיצוב הבית עצמו כך שתיווצר המשכיות וזרימה בין חלקיו השונים של הבית הפרטי שלכם. עיצוב בית פרטי עם גינה בצורה מודרנית זו משימה שצריך בה מומחיות ספציפית ולכן, לא כל מי שיוכל לעצב דירה מפוארת במרכז תל אביב יידע גם לעצב את הבית הפרטי שלכם בדיוק כמו שחלמתם.

בחירת המומחים לעיצוב הבית היוקרתי שלכם

לבסוף, כאשר אתם חושבים על הזמנת שירותי עיצוב בית מודרני, כדאי לבדוק אל מי אתם פונים. זה נכון גם כאשר מדברים על עיצוב דירות יוקרה אך זה משמעותי עוד יותר בפרויקט מיוחד כמו עיצוב בית מפנק, גדול ורחב ידיים. אם תעשו חיפוש קצר באינטרנט תגלו שלא חסרים מעצבי פנים שיוכלו לתת לכם שירות, אך אם תרדו לעומק הפרטים אתם תראו שלא כולם מספיק מנוסים.

לכן, אם בחרתם בבחירה הנפלאה של רכישת בית יוקרתי, גדול ויפה, מה פתאום שתזלזלו בנושא העיצוב שלו? התייעצו עוד היום בנושא עיצוב בית מודרני עם יפעת ירושלמי כדי שתקבלו התאמת העיצוב  לסגנון האישי שלכם. תזכרו שלחיות בבית רחב ידיים שמעוצב בדיוק לפי הטעם שלכם זו חוויה נפלאה ומגיע גם לכם ליהנות מכל הטוב הזה בחיים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *


מזמינה אותך ליצור איתי קשר:

054-476-2267
×
פגישת יעוץ

פגישת יעוץ

חולמים על בית מעוצב בדיוק עבורכם ?
מזמינה אתכם לפגישת יעוץ, בה תקבלו תכנית שכוללת תכנון, חומרים, צבעים ותאורה.

לאחר הפגישה תרגישו תשוקה גדולה לעשות את השינוי גם בבית שלכם.