דלפק משרד מעוצב
רעיונות יצירתיים לעיצוב משרדים
06/04/2020
איך ווירוס הקורונה ישפיע על תכנון ועיצוב פנים הבית שלנו
איך הקורונה השפיע על תכנון ועיצוב פנים הבית שלנו
07/05/2020
הצג הכל

תכנון ועיצוב משרדים להגברת היעילות

פרודקטיביות במשרדים - עיצוב חללים

לכל פרויקט הכולל תכנון ועיצוב משרדים ישנן המורכבויות והדרישות הייחודיות לו. למעשה בתכנון ועיצוב משרדים אנו עוסקים בתכנון חללים כך שמצד אחד יתמכו בחוויה היומיומית של המשתמשים ומצד שני יגדילו את הפרודוקטיביות הארגונית.

 

איך מתכננים משרדים פרודוקטיביים?

כמעצבת פנים עם ניסיון של כעשור בתחום יש לי הבנה לגבי מכלול השיקולים שיאפשרו תכנון ועיצוב פנים מזמין, יעיל ופרודוקטיבי במשרדים;

 

הפוקוס התכנוני והעיצובי מתבטא במספר שיקולים חשובים הקשורים לעיצוב פנים:

 

בניית הקונספט העיצובי – בשלב הראשון אבצע מחקר מקיף להבנת ערכי החברה והחזון העתידי שלה . חשוב בשלב זה בתכנון ועיצוב משרדים יש לוודא כי הקונספט העיצובי, מתאים למסר שהחברה רוצה להעביר לעובדים, ללקוחות ולספקים. עיצוב המשרד הוא חלון הראווה והחזית של החברה לכן אתאים אותו לשפה העיצובית ולמיתוג החברה. חשוב שעיצוב המשרד ייצג את אופי החברה ויתאים לתרבות הארגונית שההנהלה רוצה ליצור.

 

תכנון החלל – בשלב המחקר הראשוני אבין את הצרכים הארגוניים כך שנוכל להציע פתרונות יצירתיים מותאמי לוחות זמנים ומותאמי תקציב. בקבלת חלל משרדי כמעטפת, אתחיל מתכנון החלל והקצאת שטחים ציבוריים, שטחי עבודה שיתופיים ושטחי עבודה אינטימיים יותר בהתאם למאפייני החלל ודרישות החברה. תכנון נכון הינו תכנון אופטימלי הן לזמני העבודה והן לזמנים המוקדשים לרווחת העובד, הוא מאפשר יצירת חללים רב שימושיים, יעילים ולרווחת העובד.

 

אקוסטיקה – בהתאם לשימוש בכל חלל נשלב פתרונות אקוסטיים דקורטיביים על מנת לאפשר עבודה משותפת נעימה, יעילה ומפחיתת רעשים. הפתרונות האקוסטיים יבואו לידי ביטוי בתקרה, בקירות ומחיצות מבודדי רעש, בריהוט ובאלמנטיים עיצוביים כחיפויי קיר ורצפה.

תכנון האקוסטיקה בחללים קטנים כגדולים מחייבת תשומת לב מירבית והתייחסות מקצועית.

 

תכנון תאורה – לאופי התאורה במשרדים יש השפעה רבה על פרודוקטיביות העובדים ומכאן גם על הצלחת החברה. התאורה במשרד משפיעה כמובן על האווירה והיא יכולה לסייע או להפריע לעבודה יעילה ונינוחה לאורך זמן.

בעת תכנון התאורה בחל המשרד יש להתייחס למספר גורמים חשובים במיוחד; התאמת התאורה לכל אזור בהתאם מבחינת עוצמת ופיזור האור בחלל, בחינת היעילות האנרגטית של התאורה כמו גם חישוב תאורה על ידי תוכנות מחשב יעודיות וכן להמנע משימוש בתאורה הפולטת חום .

שילוב תאורה בעיצוב משרדים

שילוב תאורה בעיצוב משרדים

עיצוב אסתטי ומזמין – חשוב ליצור אווירה אסטטית ומזמינה, המותאמת לסיפור ה- DNA של החברה

ולהשלים את העיצוב המשרד על ידי אביזרים משלימים שיתנו אווירה של בית כמו שטיחים וטקסטיל, ריהוט מתאים, ווילונות, פינות ישיבה ליצירת מפגשים חברתיים כמו גם מפגשי עבודה בלתי פורמליים, פתרונות אחסון אלגנטיים ואביזרים דקורטיביים להשלמת המראה והאווירה.

 

מניעת חריגות תהליך תכנון ועיצוב המשרד כולל צווארי בקבוק שעלולים להוביל לחריגות בזמן ובתקציב  וכדי למנוע חריגות אלו, עוד בשלב התכנון אנו בוחרים את רוב חומרי הגמר ומכינים תוכניות מפורטות עם עם יועצי החברה.

הניסיון שצברתי בניהול פרויקטים פרטיים ועיסקיים מאפשר לי להעניק לכם מנסיוני, לתכנן ולעצב גם לכם משרד מזמין ופרודוקטיבי.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *


מזמינה אותך ליצור איתי קשר:

054-476-2267
×
פגישת יעוץ

פגישת יעוץ

חולמים על בית מעוצב בדיוק עבורכם ?
מזמינה אתכם לפגישת יעוץ, בה תקבלו תכנית שכוללת תכנון, חומרים, צבעים ותאורה.

לאחר הפגישה תרגישו תשוקה גדולה לעשות את השינוי גם בבית שלכם.