הדמיית עיצוב לובי
טיפים לעיצוב לובי בבניין משותף
27/07/2020
עיצוב קיר סלון
פינת עבודה בבית
03/03/2021
הצג הכל

איך מעצבים בית פרטי

תכנון פנים

לתכנן ולעצב בית למשפחה כדי שירגישו בו הכי בבית,  זהו תהליך משותף, דינמי ועדין, שנרקם בצוות; והצוות הכי חשוב בתהליך הוא אתם הלקוחות ואני המעצבת.  בית פרטי מתחיל מתכנון נכון ומדויק לאנשים שגרים בבית.

קרוב לוודאי שלא נוכל להנות מעיצוב הפנים אם הבית לא יתפקד ביעילות ויספק לנו את הלך הרוח המתאים. החלל בו אנו חיים משמש אותנו למגוון רחב של פעילויות משינה ועד בישול ומרחצה ועד מנוחה .

יהיו בו חללים פרטיים ואינטימיים וכן חללים ציבוריים להתכנסות ולאירוח משפחה וחברים. הבית שלנו חייב לתפקד היטב בכל אחד מהתחומים הללו .

אין קנה מידה אחד לתכנון בית אבל יש משהו שמשותף לכולנו למרות הטעמים השונים שהופך מבנה לבית והוא הפרופורציות של גודל החללים, הצבעים, המרקמים, כמות האור טבעי.

עיצוב הפנים בתוך הבית

הבית שלנו הוא יותר מסך חלקיו, חשיבות הבית לרובנו היא יותר מהפונקציות הקיימות בו. ליצור "בית " במובן של Home  זה תהליך שמותאם לאנשים שחיים בבית כך שנרצה להרגיש בבית שייכות, שלווה ושהבית יישקף אותנו.

הבית שלנו הוא כלי לביטוי עצמי ; לפני שמתחילים בעיצוב פנים חשוב לגלות מה אתם אוהבים, איזה חלל יישקף את אורח החיים שלכם וכן את השילוב הייחודי בין אור, צבע, וחומרים שימשיכו לעורר ולרגש אתכם בכל פעם שתיכנסו הביתה.

החיפוש אחר פוטנציאל

אם אתם לפני בניה של בית חדש או לפני שיפוץ הבית הקיים, מילת המפתח היא פוטנציאל . לכל בית יש פוטנציאל אם יודעים איך להסתכל עליו והיכן אפשרי למצוא אותו . אם רכשתם בית חדש וקיבלתם את תוכניות הסטנדרט של הקבלן או שאתם גרים בבית ורוצים שינוי והתאמה לזמן הנוכחי, נכון להתבונן בתוכניות או בבית באור חדש במובן של איך אתם חיים בבית, האם גודל החדרים ומיקומם נכון לכם, האם ניתן לארח בנוחות, האם יש אזורים שלא מנוצלים, האם יש מספיק אור טבעי וגיבוי של תאורה מלאכותית?

האם הבית מספק את החלומות שלכם ומשמח אתכם?

כשאתם בוחנים את  הבית חשוב מאד לשמור על ראש פתוח, לזהות את כל האזורים שיש בהם פוטנציאל לשינוי ולבחון מה הסביבה שהכי תשמח אתכם ואת המשפחה בכל השעות שתשהו בבית.

תכנון מחדש זו "אומנות האפשר" כאן אני משלבת את הרעיונות שלי עם אילוצי המבנה, החזון שלכם, הרצונות, הצרכים והחלומות שלכם. לאחר שמגיעים לתוכנית שהכי נראית לכם והאהובה ביותר עבורכם אנו מתחילים בבחירת החומרים.

גם כאן, כמעצבת פנים, אני בוחנת את החומרים המאפיינים אתכם ביותר, הצבעים והטקסטורות שנכונים לכם כך שבסוף התהליך הכל יתחבר לכדי חלל הרמוני ונעים עבורכם. בשיפוץ אפשר לשנות כמעט הכל; קירות, פתחים וכמובן חומרים וצבעים ; לדוגמא בית פרטי מיושן בכפר סבא שנרכש על ידי משפחה צעירה והותאם לסגנון הכפרי של בעלי הבית החדשים.

עיצוב בתים פרטים בכפר סבא

עיצוב בתים פרטים בכפר סבא

ועוד דוגמא של לפני ואחרי השיפוץ ; עיצוב בית פרטי בשרון שדייריו ביקשו שינוי ועדכון של תכנון הבית ובעיקר המטבח תוך שימוש בחומרים מודרניים וחמים.

עיצוב בתים פרטיים בשרון

עיצוב בתים פרטיים בשרון

האחריות שלי לאפשר לכם לקוחותיי בית שהוא  HOME ,  בית שיתאים בדיוק עבורכם.  בית הוא קודם כל חיבור רגשי  ומה שטוב ומשפיע לטובה על משפחה אחת לא בהכרח יתאים למשפחה שלכם. אל תפספסו את החלום שלכם לבית במובן של HOME.

כמעצבת פנים, אצור לכם בית שיתמוך, יעצים ויחזק אתכם ברמה האישית, המקצועית, המשפחתית, כל אחד לפי צרכיו ועולמו הפנימי.

מזמינה אתכם ליצור קשר ולתאם פגישת היכרות וייעוץ .

יפעת ירושלמי, מעצבת פנים לפרטי ועסקי

0544-762-267

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *


מזמינה אותך ליצור איתי קשר:

054-476-2267
×
פגישת יעוץ

פגישת יעוץ

חולמים על בית מעוצב בדיוק עבורכם ?
מזמינה אתכם לפגישת יעוץ, בה תקבלו תכנית שכוללת תכנון, חומרים, צבעים ותאורה.

לאחר הפגישה תרגישו תשוקה גדולה לעשות את השינוי גם בבית שלכם.