עיצוב דירות ועיצוב בתים פרטיים



מאז הקמת הסטודיו, אני מתמחה בתכנון ועיצוב פנים לדירות ולבתים תוך הקפדה על תכנון נכון, ירידה לפרטים, איכות ומקוריות.תכנון ועיצוב פנים לדירות ובתים מחייבים יצירתיות ומקצועיות, תשומת לב לפרטים, ליווי ומענה בכל שלבי הפרויקט.
בשלבים הראשונים של הפרויקט אני בוחנת בקפידה את הרצונות, הצרכים, האילוצים והחלומות שלכם, ויחד עם הניסיון והידע שלי אנו רוקמים את כל שלבי הפרויקט החל מהכנת לוח ההשראה לחומרים, צבעים וטקסטורות, תוכניות עבודה, בחירת חומרים ופיקוח עליון בשטח.כל פרויקט מנוהל ברגישות וזוכה לתשומת לב מקצועית ואישית.בראיה כוללת אני מלווה ומנהלת את הפרויקט מתחילתו ועד כניסתכם לבית.

 

מוזמנים ליצור קשר ונתאם לנו פגישה מקצועית ומעניינת,

יפעת ירושלמי.

054-4762-267

עיצוב ותכנון דירות יוקרה

עיצוב דירות יוקרה

מעצבת פנים המתמחה בדירות יוקרה, מתייחסת לגודל החלל, הכיוונים שלו והתאורה הטבעית בו.

בתהליך אני ממקסמת את גודל החלל ואת הפוטנציאל הקיים כך שלא יהיה עומס ואתם תחושו בחוויית מגורים איכותית. בבתים וגם בדירות יוקרה אני מחפשת אחר חומרים איכותיים, יחודיים ופרטי עיצוב מוקפדים כדי שאתם תחושו באווירה הייחודית רק לבית שלכם.

כמעצבת פנים לדירות יוקרה אני מנהלת את התקציב באופן כזה שיתאים לצרכים ולחלומות שלכם וכן עובדת עם בעלי מקצוע מומחים בתחומם כך שהתוצאה שתתקבל תהיה איכותית ומדויקת כפי שתוכננה.

המלצתי היא שאם אתם חושבים על רכישת דירת יוקרה או שכבר רכשתם אותה, שלבו מתחילת התהליך, ואף לפני הרכישה, מעצבת פנים מומחית בדירות יוקרה. כך תוכלו לבחון את הפוטנציאל הקיים בדירה משלב מאד מוקדם.

דירת יוקרה חשוב שהיא תשדר איכות, דיוק בגמר, יצירתיות בתכנון, בבחירת החומרים ובפרטי הסטיילינג. נוסף לכך, תכנון ועיצוב בית או דירת יוקרה על ידי מעצבת פנים מומחית מבטיחים חווית מגורים משודרגת ביומיום.

אם אתם מתלבטים או שכבר רכשתם דירת יוקרה מזמינה אתכם ליצור קשר עם המשרד, יפעת ירושלמי תכנון ועיצוב פנים , נתאם פגישה בה נחדד את הצרכים והחלומות שלכם ויחד נבחן את התהליך המדויק לכם להגשמתם.

 

יפעת ירושלמי.

054-4762-267


מזמינה אותך ליצור איתי קשר:

054-476-2267
×
פגישת יעוץ

פגישת יעוץ

חולמים על בית מעוצב בדיוק עבורכם ?
מזמינה אתכם לפגישת יעוץ, בה תקבלו תכנית שכוללת תכנון, חומרים, צבעים ותאורה.

לאחר הפגישה תרגישו תשוקה גדולה לעשות את השינוי גם בבית שלכם.