עיצוב משרד קטן
תכנון ועיצוב משרד קטן
04/04/2023
טיפים לעיצוב חדרי אמבטיה
טיפים לעיצוב חדרי רחצה
02/05/2023
הצג הכל

עיצוב פנים לדירת יוקרה

עיצוב פנים לדירות יוקרה

דירות יוקרה הן דירות שמציעות חללים גדולים יחסית, תשתיות מיוחדות, חומרי גמר איכותיים, ניתנת בהן תשומת לב מירבית לפרטים, לנוחות ולסגנון ייחודי כך שתיווצר חווית מגורים יוקרתית. 

דירות יוקרה יכולות להשתנות מאוד מבחינת גודל ופריסה, החל מדירות גג מרווחות עם מספר חדרי שינה וחדרי רחצה ועד לדירות קטנות יותר וגם מוקפדות. דירות יוקרה לעתים קרובות ממוקמות בשכונות נחשקות עם נוף מדהים וגישה נוחה למתקני העיר. 

בבנייני דירות יוקרה יש מגוון רחב של שירותים לבעלי הדירות; חדר כושר, ספא, חדרי אירוח מעוצבים, חדר ישיבות, שירותי קונסיירז' ועוד. שירותים אלה מוסיפים לחוויית היוקרה הכוללת והם גם מאד מבוקשים על ידי הקונים או השוכרים הפוטנציאליים.

הדמיה של דירת יוקרה

הדמיה של דירת יוקרה

כשאני ניגשת לתכנון ולעיצוב פנים לדירת יוקרה  אני נותנת תשומת לב מירבית למספר דגשים חשובים 

חומרים איכותיים

דירות יוקרה מעוצבות בחומרים איכותיים כמו שיש, גרניט, פליז ועץ בהם נעשה שימוש בריהוט, ברצפה, בחיפויי הקיר, בחדרי הרחצה וכמובן במרפסות החיצוניות לדירה. חומרים אלה לא רק נראים יפים, אלא שהם גם עמידים לאורך זמן. 

כמו כן בעיצוב דירות יוקרה ניתנת תשומת לב מירבית גם לגופי תאורה מעוצבים ולאופן ההארה של הגופים שנבחרו, למכשירי חשמל יוקרתיים וכן מערכת מיזוג מתקדמת. 

פרטים מותאמים אישית

פרטים מותאמים אישית, כגון; ארונות מובנים וחזיתות מחומרים מיוחדים, יציקות מורכבת כגון לרצפה, לחדרי רחצה למשל, לוחות שיש מיוחדים, גופי תאורה ייחודיים, כל אלו נמצאים לרוב בבתי יוקרה. מטרתם של פריטים ייחודיים אלו ללקוחות מוסיפים אופי ואישיות לחלל והם מבטאים את האופי הלקוחות, ההרגלים והחלומות שלהם. 

עיצוב חדר אמבטיה בדירת יוקרה

עיצוב חדר אמבטיה בדירת יוקרה

תשומת לב לפרטים 

בעיצוב פנים יוקרתי תשומת לב לפרטים היא מכרעת וזה בא לידי ביטוי בעיצוב ותכנון הריהוט והחומרים המרכיבים אותו וכן ביצירות האמנות השונות. 

נוחות ופונקציונליות

דירות היוקרה הן גם נוחות ופונקציונליות. המשמעות היא בחירת רהיטים ואביזרים שהם לא רק יפים אלא גם נוחים ומעשיים לשימוש יומיומי.

שפע של אור טבעי

חלונות גדולים ושפע של אור טבעי מאפיין מאוד דירות יוקרה. תכונות אלה לא רק גורמות לחלל להרגיש מרווח ופתוח יותר, אלא שהן גם מספקות נופים מדהימים של הנוף מסביב.

שילוב תאורה

לתאורה יש חשיבות מכרעת בכל עיצוב פנים, אך היא חשובה במיוחד בדירות יוקרה. התאורה הנכונה יכולה להדגיש מאפיינים אדריכליים ויצירות אמנות, ליצור אווירה ולשפר את המראה והתחושה בבית .

טכנולוגיה חכמה

בדירות יוקרה אנו משלבים טכנולוגיה חכמה ומתקדמת, כמו מערכות אוטומציה, בקרת אקלים ובקרת תאורה. טכנולוגיות אלו מוסיפות נוחות ומשפרות את חווית היוקרה הכוללת ביומיום.

חלונות גדולים עם שפע אור טבעי בדירות יוקרה

חלונות גדולים עם שפע אור טבעי בדירות יוקרה

עיצוב פנים מגובש והתאמה אישית

לדירות יוקרה יש קונספט עיצובי מגובש וכל הבית מדבר באותה השפה העיצובית. משמעות הדבר היא בבחירת צבעים מונוכרומטיים משלימים ובבחירת חומרים שעובדים נכון יחד ויוצרים מראה הרמוני ואלגנטי.

בעיצוב דירות יוקרה אנו מטביעים את חותמם האישי של הלקוחות  בשילוב יצירות אמנות ייחודיות ובבחירת פריטי ריהוט שמותאמים אישית עבורם. 

לסיכום, עיצוב פנים לבתי יוקרה מתאפיין בחומרים איכותיים מאד, בפרטים מדויקים ומותאמים אישית, בנוחות ובפונקציונליות, בגופי תאורה מיוחדים ובהארה שמשרה סקרנות ואווירה נעימה בבית, בטכנולוגיה מתקדמת ובקונספט עיצובי מגובש. 

על ידי שמירה על הדגשים הללו, ניתן ליצור עבורכם את תחושת היוקרה גם בבית שלכם. 

כמעצבת פנים העוסקת בעיצוב דירות יוקרה אני עובדת בשיתוף פעולה מלא עם לקוחותיי ליצירת בית יוקרתי, איכותי שבאמת מרגיש בית.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *


מזמינה אותך ליצור איתי קשר:

054-476-2267
×
פגישת יעוץ

פגישת יעוץ

חולמים על בית מעוצב בדיוק עבורכם ?
מזמינה אתכם לפגישת יעוץ, בה תקבלו תכנית שכוללת תכנון, חומרים, צבעים ותאורה.

לאחר הפגישה תרגישו תשוקה גדולה לעשות את השינוי גם בבית שלכם.