טיפים לעיצוב הבית לקראת חודש האביב
16/03/2023
עיצוב משרד מודרני
תכנון ועיצוב משרד מודרני
03/04/2023
הצג הכל

התפקיד שלי כמעצבת פנים שלכם – הפרטים הגדולים והקטנים

 

תהליך שיפוץ הבית

בתהליך שיפוץ או מעבר לבית חדש אני מנהלת את כל שלבי העבודה .

בשלב הראשוני, שלב הפרוגראמה, אני חוקרת ובוחנת יחד איתכם את הקונספט העיצובי החדש שתרצו בבית, את הצרכים והחלומות שלכם. בשלב זה גם נבחן את התקציב כך שנתאים ונדייק את החלומות שלכם לתקציב.

אני מייצרת עבורכם במחשבה רבה וביצירתיות מספר אופציות של העמדת ריהוט לכל אזורי הבית לשביעות רצונכם ובמגבלות המבנה והאישורים. בהמשך נחליט על תוכנית אחת שהיא הטובה והנכונה ביותר עבורכם ומדויקת לחלומות שלכם.

תהליך הליווי הצמוד

תהליך הליווי כולל את הכנת תוכניות העבודה לקבלן ; תוכנית הריסה, תוכנית בניה, תוכנית תאורה, תוכנית חשמל ותקשורת, תוכנית אינסטלציה, תוכנית תקרה, תוכנית מיזוג אוויר, פריסת ריצוף וחיפויים, תוכניות נגרות מסגרות.

במקביל כמעצבת פנים אחשוף אתכם לחומרים מעניינים ומסקרנים, נבחר יחד את כל החומרים לבית ; ריצוף וחיפויי קיר, כלים סניטרים, מטבח, פרקט, דלתות פנים, תאורה, ריהוט, צבעים, ווילונות ושאר אלמנטים .

בתהליך המשותף והליווי המלא, אני אף מלווה אתכם בבחירת ומיקום האביזרים ברחבי החלל, כגון יצירות אמנות, שטיחים, ואקססוריז.

לאורך כל התהליך והעבודה מול הקבלן , אם בשיפוץ או מול קבלן מבצע בבתים חדשים, אני מבצעת פיקוח עליון על ביצוע עבודת הקבלן לפי התוכניות וביקורים בשטח בהתאם לצורך ולשלבי העבודה.

לאורך כל שלבי הפרויקט אעבוד איתכם צמוד על מנת להבטיח שכל פרט ופרט יישקל ויתבצע בקפידה ליצירת עיצוב מגובש ופונקציונלי העונה על החלומות, ההעדפות והצרכים שלכם.

אני אנהל את הפרויקט מבחינת לוח הזמנים, תקציב ותיאום עם קבלנים ואנשי מקצוע אחרים המעורבים בתהליך השיפוץ.

 

הליווי הצמוד מבטיח שכל היבט של הפרויקט ייחשב ויתבצע בקפידה כדי ליצור עבורכם בית שמתאים בדיוק לחלומות שלכם , בית מעוצב ופונקציונלי.
תפקיד מעצבת פנים

תפקיד מעצבת פנים

אז לסיכום איך אתם, לפני שיפוץ או רכישה של בית? אתם יכולים להיעזר בי כמעצבת פנים

בליווי שלי אתכם תקבלו ערך רב בתחומים הבאים :

קונספט עיצובי:

אעזור לכם לגבש קונספט עיצובי לשיפוץ הבית שלהם או כבר בשלבים הראשונים של הבניה. בתהליך זה נבחן יחד את הסגנון האישי שלכם, העדפות, החלומות והצרכים הפונקציונליים שלכם , כמובן תוך בחינת המאפיינים האדריכליים של הבית.

תכנון חלל:

כמעצבת פנים אני מבינה היטב את החללים בבית ובהתאם לצרכים שלכם, ההעדפות, החלומות שלכם וואילוצי המבנה, אצור עבורכם סט תוכניות אופטימליות לטובת עבודת בעלי המקצוע.

אכין עבורכם מספר אופציות בתכנון ועיצוב החללים ויחד נבחר את התוכנית הטובה ביותר עבורכם .

סט התוכניות הן מקיפות ויכולות לכלול הגדרה מחדש של חללים קיימים, העמדה מחדש של הריהוט התאורה האינסטלציה וכל פרט אחר בבית.

בחירת חומרים:

כמעצבת פנים אני צועדת יד ביד עם לקוחותיי לאורך כל התהליך, אנו בוחרים יחד את כל החומרים הנכונים לכם בשיפוץ הבית או בתהליך רכישה של בית או דירה מקבלן . בחירת החומרים והצבעים מתחילה בחיפויים וריצוף, מטבח, תאורה , ריהוט, דלתות פנים וחוץ ועד שלב הלבשת הבית בטקסטיל ואקססוריז, הכל מתוך מקום של אסתטיקה יחד עם פונקציונליות בלתי מתפשרת .

צבע ותאורה:

כמעצבת פנים אני קשובה מאד גם לצדדים הרכים של התהליך ואנו בוחרים יחד את סקאלת הצבעים שתהיה בבית שלכם, הטקסטורות והחומרים שאיתם תרגישו הכי נעים בבית .

תאורה זהו נושא חשוב מאד הן מבחינת בחירת גופי התאורה והן מבחינת ההארה בבית בכל חלל ובכל מעבר. התאורה משפיעה רבות על האווירה בבית ואנו שמים דגש רב בבחירתה ובמיקומה.

ניהול פרויקט העיצוב:

בתהליך הליווי אני מבצעת פיקוח עליון על אופן עבודת הקבלנים והספקים , נמצאת בקשר רצוף איתם וכמובן איתכם לקוחותיי.

תפקיד מעצבת פנים

תפקיד מעצבת פנים

תהליך מרגש וליווי למסע אותו אתם חווים – מה הן היתרונות של הליווי הצמוד?

מומחיות ומקצועית:

כמעצבת פנים שליוותה עשרות פרויקטים תיהנו מהמומחיות, הידע והניסיון ביצירת התכנון והעיצוב של הבית שלכם והכל באווירה נעימה ומחוייכת. בתהליך הצמוד ביננו יושם דגש על החזון שלכם לאיך הבית שלכם יראה ואיך אתם רוצים להרגיש בו ביומיום . החזון והחלומות שלכם יתממשו, אתם תהיו רגועים יותר ותחוו תהליך ברור ובטוח.

גישה לבעלי מקצוע איכותיים:

בעבודה המשותפת ביננו אתם תהנו מספקים איכותיים ושירותיים , מחשיפה לחומרים מיוחדים, לריהוט ולאביזרים שנכונים ומתאימים למה שאתם רוצים להרגיש בבית.

חיסכון בזמן:

כמעצבת פנים אני יודעת לתזמן את הפעולות הנדרשות בכל התהליך, לתזמן את בעלי המקצוע , הקניות, האספקות ולשחרר אתכם מלחצים מיותרים .

עיצוב פנים שמתאים בדיוק לכם:

בתהליך תכנון ועיצוב פנים אנו נעבוד יחד ואצור לכם קונספט ותוכנית עיצובית המותאמת בדיוק לסגנון האישי והמשפחתי שלכם תוך תשומת לב מרבית לחלומות, לצרכים ולתקציב שאתם מגדירים.

העבודה המשותפת ביננו בכל תהליך השיפוץ או בניית הבית /הדירה תיעשה בהקפדה על עבודת המקרו וגם על עבודת המיקרו לפני ובמהלך העבודה .

כל התהליך ביננו ייעשה ברגישות ובנעימות  כך שבסופו של דבר הבית יתאים בדיוק לכם ובו תרגישו הכי בבית .

כמעצבת פנים אני יודעת לתזמן את הפעולות הנדרשות בכל התהליך, לתזמן את בעלי המקצוע , הקניות, האספקות ולשחרר אתכם מלחצים מיותרים .

 

לפני ליווי מלא וצמוד אני מזמינה אתכם לפגישת יעוץ מקצועית וממוקדת שבה תקבלו ידע וערך בתחומים שונים.

בפגישת הייעוץ תקבלו המון ידע, ערך והכוונה אישית שמדויקת לכם החל מעיצוב ובחירת חומרים ועד לתקציב ותכנון לוחות זמנים.

תקבלו תוכנית עיצוב מגובשת עם רעיונות תכנוניים ועיצוביים

אתן לכם הצעות שיכולות לעזור לכם לייעל את תהליך השיפוץ או שדרוג מראה הבית, מה שיכול לזהות מראש אתגרים בתהליך תחשפו לחומרים מיוחדים ואיכותיים , נשוחח על התקציב שלכם ואתן לכם רשימת ספקים איכותיים אליהם תוכלו לפנות ישירות.

אז בואו נתחיל בפגישת יעוץ בה תיחשפו לתוכן עיצובי רב כך שהשינוי יהיה קל ומהיר עבורכם.

כבר בסיום הפגישה תרגישו תשוקה גדולה לעשות את השינוי בבית שלכם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *


מזמינה אותך ליצור איתי קשר:

054-476-2267
×
פגישת יעוץ

פגישת יעוץ

חולמים על בית מעוצב בדיוק עבורכם ?
מזמינה אתכם לפגישת יעוץ, בה תקבלו תכנית שכוללת תכנון, חומרים, צבעים ותאורה.

לאחר הפגישה תרגישו תשוקה גדולה לעשות את השינוי גם בבית שלכם.