הדמיית עיצוב לובי
עיצוב לובי
27/07/2020
עיצוב בית פרטי בשרון
איך מעצבים בית פרטי
28/10/2020
הצג הכל

טיפים לעיצוב לובי בבניין משותף

כמה טיפים לפני יציאה לדרך בעיצוב לובי של בניין חדש או שיפוץ לובי בבניין קיים:

קונספט עיצובי

חישבו על קונספט אותו תרצו לשדר לנכנסים לבניין. האם סולידי ורגוע ושימוש בחומרים וצבעים קלאסיים או בולט ובועט תוך שימוש בחומרים וצבעים דומיננטיים. איזה רושם תרצו שלובי הבניין ישאיר על העוברים בו .

שיפוץ ועיצוב לובי

פרופורציות בחלל

התייחסו לגודל החלל הקיים, תכננו מחדש אם ניתן לשנות ולהזיז אלמנטים ושלבו ריהוט שיתאים לגודל וגובה הלובי. אין טעם להעמיס בפרטי ריהוט אלא לייצר לובי מזמין ומאוורר וויזואלית. ריהוט צעיר וקלאסי ייתן תחושה של לובי עדכני ומזמין. ניתן ורצוי להשתמש במראה גדולה ליצירת אשליה של גודל החלל . כמו כן, ליצירת תחושה של גודל ניתן להשתמש באריחי תלת מימד וכן ליצור שקיפות בין הפנים לחוץ.

ניקיון וויזואלי

בתכנון והחלטה לשיפוץ הלובי, הסתירו את המערכות מאחורי ארונות מעוצבים דקורטיביים הנראים כחלק אינטגרלי מהקיר כמובן תוך שמירה על התקנים הנדרשים.

צמחיה בלובי

שלבו צמחיה בלובי אם ע"י אדניות בנויות או עציצים מרשימים ואלגנטיים. צמחיה מכניסה רעננות ואת הטבע במיוחד לבניינים בערים. מומלץ לשלב צמחיה מלאכותית ואיכותית על מנת לחוות את הירוק שנים קדימה מבלי להשתעבד להשקייה ולהחלפת צמחייה מידי תקופה.

חיפויים עדכניים

ליצירת עניין בלובי, שלבו חיפויים מעניינים ומיוחדים על גבי קיר או על גבי אלמנטים בחלל. חיפויים שיסקרנו את העוברים בלובי . החלטתם לשפץ את הלובי, השתמשו בחומרים חדשניים למשל כאלו המדמים עץ או אריחי גרניט פורצלן במידות גדולות, אריחי בטון ועוד רשימה של חומרים חדשניים.

פונקציונליות

יש לעצב את הלובי כך שיתאים לצרכי התושבים והמבקרים. זה צריך להיות מרווח מספיק כדי להכיל קבוצות גדולות של אנשים ולספק מקומות ישיבה נאותים. זה גם צריך להיות מתוכנן כדי להכיל סוגים שונים של מבקרים, כולל אנשים עם מוגבלויות.

אקוסטיקה

יש לעצב את הלובי כך שימזער רעש ויצור סביבה נוחה לדיירים ולמבקרים. אקוסטיקה היא שיקול חשוב בתכנון של כל בניין, לרבות עיצוב ותכנון לובי מגורים.במקרה של לובי מגורים, אקוסטיקה לקויה יכולה להשפיע לרעה על החוויה הכוללת של התושבים והמבקרים, מה שיקשה על תקשורת או מיקוד בסביבת הלובי.

תאורה

תאורה נכונה חשובה כדי ליצור אווירה מסבירת פנים ולגרום ללובי להרגיש נוח ומזמין. התאורה צריכה להיות בהירה מספיק כדי לספק ראות ובטיחות, אך לא בהירה מדיי. תאורה יכולה לשנות את כל ההצגה של החלל, לכן תכננו מראש באלו גופי תאורה להשתמש, האם יש אלמנט מסוים שנכון לכוון אליו גופי תאורה, שימוש בתאורה נסתרת יכול להוות עניין , גופי תאורה מעניינים הם מייצג כשלעצמם ובכלל אני ממליצה לשלב כמה סגנונות של הארה; תאורת תקרה, תאורת קיר תאורה נסתרת. שילוב זה מייצר עניין וסקרנות .

בתכנון מקיף ובמתן תשומת לב לכל הפרטים ניתן לעצב לובי מרשים ויוקרתי שייצור תחושה מזמינה ונעימה וכמוב ולהינות גם מעליית ערך הדירות בבניין. זכרו שהלובי הוא מעיין חלון הראווה שמשקף את כל הבניין, וככזה חשוב מאוד לדעת כיצד לעצב אותו בצורה נכונה כך שיישדר את אופי הבניין ודייריו.

בעיצוב לובי חשוב לבחור מעצבת פנים מנוסה ומקצועית בעלת ניסיון בתכנון ועיצוב פנים של בתים, דירות ולובאים.

יפעת ירושלמי, מעצבת פנים מרעננה היא מנוסה בפרויקטים של עיצוב לובאים, עיצוב פנים לבתים, עיצוב פנים דירות ו עיצוב פנים למשרדים.

יכולותיה המקצועיות בתחום העיצוב מאפשר לכם להינות מיתרונות רבים בתהליך השדרוג של עיצוב לובי כניסה לבניין.

עיצוב לובי תוך הקפדה על כניסת אור טבעי לחלל הלובי

עיצוב לובי תוך הקפדה על כניסת אור טבעי לחלל הלובי

שאלות ותשובות בנושא עיצוב לובי בבניין משותף

מה החשיבות של קונספט עיצובי בלובי בניין?

קונספט עיצובי חשוב להעברת הרושם הראשוני וליצירת תחושה לנכנסים ללובי, הן אם זה מראה סולידי ורגוע והן אם זה מראה בולט ויוקרתי.

איך פרופורציות החלל משפיעות על עיצוב הלובי?

פרופורציות החלל חיוניות לתכנון לובי, והן קובעות את הבחירה בריהוט ובאלמנטים העיצוביים כדי ליצור תחושה של מרחב ופתיחות.

מהי הדרך הטובה ביותר לשלב צמחיה בלובי?

צמחיה מוסיפה רעננות וחיות, וניתן לשלבה באמצעות אדניות בנויות או עציצים מרשימים במרחב הלובי. שימוש בצמחיה מלאכותית יכול להיות אפקטיבי לטווח ארוך לדיירים המעוניינים בכך.

איך תאורה נכונה תורמת לעיצוב הלובי?

תאורה נכונה בלובי משחקת תפקיד מרכזי ביצירת האווירה הכללית ובהעצמת העיצוב החזותי. תאורה מותאמת אישית יכולה להדגיש אלמנטים עיצוביים מסוימים, כמו פריטי אמנות, חיפויי קיר, או אזורים מרכזיים בלובי. תאורה בהירה ונכונה חיונית לבטיחות ונוחות המבקרים, אך יש לוודא שלא תהיה חזקה מדי. ניתן לשלב סוגים שונים של תאורה כגון תאורת תקרה, תאורת קיר, ותאורה נסתרת, כדי ליצור שכבות ועומק בחלל. כל אלו יכולים להעצים את תחושת הקבלה שח הנכנסים ללובי, ולסייע בהשגת ההשפעה הוויזואלית המיוחדת הנדרשת.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *


מזמינה אותך ליצור איתי קשר:

054-476-2267
×
פגישת יעוץ

פגישת יעוץ

חולמים על בית מעוצב בדיוק עבורכם ?
מזמינה אתכם לפגישת יעוץ, בה תקבלו תכנית שכוללת תכנון, חומרים, צבעים ותאורה.

לאחר הפגישה תרגישו תשוקה גדולה לעשות את השינוי גם בבית שלכם.