איך ווירוס הקורונה ישפיע על תכנון ועיצוב פנים הבית שלנו
איך הקורונה השפיע על תכנון ועיצוב פנים הבית שלנו
07/05/2020
עיצוב דירות קטנות
21/07/2020
הצג הכל

עיצוב דירות יוקרה

תחום עיצוב פנים נחשב כבר שנים רבות כאומנות שנדרשת וגם רצויה על ידי בעלי הבית. עיצוב דירות נועד ליצור סביבה פונקציונלית ונוחה ביומיום יחד עם סביבה נעימה, אסטטית שמשלבת יצירתיות בתכנון, בחומרים, צבעים וטקסטורות . כל מי שנמצא בשלב של מעבר לדירה או לבית חדש או מי שחושב על שיפוץ הקיים, מוצא את עצמו מתלבט בשאלות העסקות בפרקטיקה יומיומית וכן ביצירת אווירה של בית, אווירה שמשקפת ומעצימה את בני הזוג והמשפחה כולה.

איננו רוצים לגור סתם ב-דירת קבלן סתמית שמתאימה לכל אחד אלא להכניס את החלומות והרצונות האישיים לסביבת המגורים שלנו. עיצוב דירות נועד לפתור אתגרים פונקציונליים ופרקטיים בחיי היומיום, לשדרג את מרחב המחיה שלנו ולייצר עבורנו תחושה של "בית" מפנק והרמוני שמתאים עבורנו.  משום שיש דירות קטנות ויש דירות גדולות ובשני המקרים אנו רוצים תכנון מוקפד.

ב-דירה קטנה אנחנו רוצים לייעל את השטח, וב-דירה גדולה אנחנו רוצים ליצור אינטימיות.

עיצוב דירה

עיצוב דירה

עיצוב דירות יוקרה

עיצוב דירות יוקרה  מחייב הסתכלות רחבה יותר על הפרטים הקטנים ביותר ושילוב אלמנטים שמשדרים יוקרה. הקסם של עיצוב דירת יוקרה הוא בזה שלא צריך להגדיר אותו במילים או במסגרות היות ועיצוב יוקרתי מרגישים והוא מדבר בעד עצמו.  אם בכל זאת נרצה לפרוט את העיצוב היוקרתי אז אומר ש עיצוב דירות יוקרה מסתכם בכמה פרמטרים מרכזיים לעומת עיצוב פנים דירות קבלן.

דירות יוקרה הן למעשה דירות גדולות המאופיינות בחללים ופתחים גדולים שדרכם ניתן להנות מנוף ומראה ייחודי. דירות יוקרה מאופיינות בשפע של אור וזרימה טבעית של אוויר. תחושת הזרימה יכולה להיות מושגת גם על ידי שימוש מינימלי של ריהוט ופרטי נוי ובכך מודגש גודלו של החלל ויש תחושה של מרחב וזרימה.

עיצוב דירות יוקרה מובחנות מ עיצוב דירת קבלן סטנדרטית ברמת האיכות של חומרי הגלם,  איכות הרהוט, אביזרי הטכנולוגיה, תאורה, אלומיניום ויישום העבודה. כל אלו משתקפים בכל חללי הדירה ומבטיחים עמידות ומראה יוקרתי.

עיצוב דירות יוקרה שואב הרבה ידע, מידע והיכרות עם חומרים מחו"ל, אבל מכבד מאד את הישראליות והנתונים הטבעיים המעולים כאן והם הרבה אור, תעוזה,  חמימות אנושית ומשפחתית שמכתיבה גם את הכיוון והזרימה האנושית בדירות.

עיצוב פנים יוקרתי הוא אחד המיומנויות של מעצבת הפנים יפעת ירושלמי, מעצבת פנים מנוסה בעלת ידע רב מתערוכות בארץ ובחול וניסיון שאותו היא מיישמת בכל העבודות שלה.

אחד המאפיינים ההכרחיים של עיצוב פנים של דירות יוקרה הוא ההקפדה על רמת הביצוע והגמרים. אני מביאה איתי לכל פרויקט צוות מומחים שמבינים בחידושים ויישומים טכנולוגיים ושיודעים ומחויבים לתוצאות מצוינות. אני מכירה את סגנון החיים הזה כמעצבת פנים שמתמחה בעיצוב יוקרתי לאנשי העולם הגדול, כאלה שיודעים בדיוק מה הם רוצים ולא מתפשרים על כך.

דירה ראשון לציון

עיצוב דירה בראשון לציון

מעצבת פנים לעיצוב דירות יוקרה

עיצוב יוקרתי הוא ברור וניתן להבחין בו מיד כשנכנסים לדירה . עיצוב דירות יוקרה מחייב בחירת מעצבת פנים שמכירה ומבינה בטכנולוגיות  מתקדמות, בחומרים יוקרתיים ואיכותיים, שעובדת עם בעלי מקצוע מצוינים ושיודעת לנהל את הפרויקט על כל שלביו; משלב התכנון, בחירת החומרים, הביצוע והפיקוח על העבודה ועד שלב הלבשת הבית בסטנדרט גבוה.

עיצוב דירות יוקרה הוא לרוב אלגנטי וקלאסי ומומלץ מאד שאתם ומעצבת הפנים שבחרתם תתחברו ברמה האישית וכמובן בסגנון העיצובי. בחרו מעצבת פנים שמכירה ונחשפת יומיומית לסגנון חיים יוקרתי , מכירה יצרני ריהוט ואיבזור בינלאומיים שמוצריהם מאופיינים באיכות ואלגנטיות

מזמינה אתכם ליצור קשר ולתאם פגישת היכרות וייעוץ .

יפעת ירושלמי, מעצבת פנים לפרטי ועסקי

0544-762-267

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *


מזמינה אותך ליצור איתי קשר:

054-476-2267
×
פגישת יעוץ

פגישת יעוץ

חולמים על בית מעוצב בדיוק עבורכם ?
מזמינה אתכם לפגישת יעוץ, בה תקבלו תכנית שכוללת תכנון, חומרים, צבעים ותאורה.

לאחר הפגישה תרגישו תשוקה גדולה לעשות את השינוי גם בבית שלכם.