תפקיד מעצבת פנים
התפקיד שלי כמעצבת פנים שלכם – הפרטים הגדולים והקטנים
21/03/2023
עיצוב משרד קטן
תכנון ועיצוב משרד קטן
04/04/2023
הצג הכל

תכנון ועיצוב משרד מודרני

עיצוב משרד מודרני שם דגש על יצירת סביבת עבודה יעילה ונוחה שמטפחת יצירתיות, שיתוף פעולה וחדשנות. 


שמחה לשתף אתכם בעקרונות לעיצוב המשרד המודרני  :

  • נוחות – עיצוב משרד מודרני צריך לתת עדיפות לנוחות העובדים על ידי ריהוט ארגונומי של כיסאות ושולחנות כתיבה וכן תחנות עבודה שתומכות ביעילות ולפרודוקטיביות של העובדים .
  • חללי עבודה גמישים – עיצוב משרד מודרני מאפשר מגוון רחב של חללי עבודה המתאימים לסוגי עבודה שונים, כמו עמדות עבודה פרטיות, חללים שיתופיים ויצירתיים, חדרי ישיבות שקטים וכו'. זהו למעשה משרד היברידי בו חללים שונים ניתנים להתאמה בקלות לצרכים של העובדים, לצרכים העסקיים המשתנים של החברה ומטפחים עבודת צוות וחדשנות.
  • אור טבעי – מחקרים הראו שגישה לאור טבעי ולסביבה ירוקה מגבירים פרודוקטיביות, מפחיתים מתח ומשפרים את הרווחה הכללית. הוכח כי חשיפה לאור טבעי מקדמת רווחה גופנית ונפשית. גישה לאור טבעי יכולה להפחית עומס עיניים, כאבי ראש ועייפות, ואף יכולה להגביר את מצב הרוח והפרודוקטיביות. אור טבעי יכול גם להפחית את צריכת האנרגיה ואת העלויות הכרוכות בתאורה מלאכותית. על ידי מיקסום האור הטבעי, משרדים יכולים להפחית את התלות שלהם בתאורה מלאכותית.
  • שילוב צמחים – גם שילוב צמחים, קירות ירוקים וחלונות גדולים בעיצוב משרדים נותן מראה מודרני וכן מסייע ביצירת סביבת עבודה נעימה ופרודוקטיבית יותר. השילוב של צמחייה טבעית ומלאכותית במשרדים עם עיצוב פנים מודרני הפך בשנים האחרונות לטרנד הולך וגובר. שילוב צמחים וירק בחללי משרדים יכול לשפר את האסתטיקה הכללית של הסביבה. צמחים וירק יכולים ליצור אווירה מזמינה וטבעית יותר שמרככת את הקווים הקשים של העיצוב המודרני.
  • טכנולוגיה – עיצוב משרד מודרני משלב טכנולוגיה עדכנית כדי לתמוך בפרודוקטיביות. טכנולוגיות מתקדמות לתקשורת וכלים דיגיטליים אחרים משולבים במשרד המודרני ובכך תומכים בעבודה היומיומית של העובדים.
  • קיימות – עיצוב משרד מודרני ייתן עדיפות לקיימות על ידי שימוש בחומרים ידידותיים לסביבה, תאורה חסכונית באנרגיה ומערכות תומכות ויעילות אנרגטית .
  • שיתוף פעולה – עיצוב משרד מודרני מטפח שיתוף פעולה על ידי יצירת חללים המעודדים תקשורת ואינטראקציה, כמו חללי עבודה פתוחים, אזורים ציבוריים משותפים וחדרי ישיבות אקוסטיים.
עיצוב פנים מודרני

עיצוב פנים מודרני

הצבעים במשרד מודרני מתחברים לחזון ולתרבות ארגונית, לצבעי הלוגו ולתפיסה הניהולית של החברה. 

הנה כמה המלצות לצבעים לעיצוב משרד מודרני 

צבעים ניטרליים כמו בז' ואפור על כל גווניהם יוצרים סביבה רגועה ונקייה. צבעים אלה יכולים לשמש כבסיס לקירות, רצפות ותקרות. 

בשילוב עם הצבעים הניטרליים/מונוכרומטיים ניתן לשלב צבעים נועזים של ירוק, כחול, וכו' לאלמנט דומיננטי מסוים בחלל וזאת כדי לעורר אנרגיה, סקרנות ויצירתיות.

בעיצוב הכללי של המשרד חשוב להתייחס למיתוג החברה בבחירת הצבעים למשרד מודרני. צבעים שונים יכולים להעביר רגשות שונים ולהשפיע על התפוקה והמעורבות של העובדים.

לתאורה תפקיד חשוב ביצירת סביבת עבודה נוחה ופרודוקטיבית במשרדים מודרניים. תאורה נכונה יכולה לשפר את מצב הרוח, הפרודוקטיביות ותחושת הרווחה של העובדים. 

האור הטבעי חשוב ונכון להשתמש בו במהלך יום העבודה. בהתאם לכיווני האוויר ולשעות היום ניתן לווסת את האור הטבעי ואת החום המופץ ממנו.

לאור הטבעי אנו מוסיפים תאורה פונקציונלית שתאיר היטב וללא סינוור את אזורי העבודה והחללים המשותפים. אני ממליצה לשלב גם תאורת אווירה היות וגופי התאורה וההארה העדינה שלהם תורמים לעיצוב המשרד המודרני. בבחירת התאורה יש לבחון עם מעצבת את צבע התאורה שיכול להשפיע על מצב הרוח והפרודוקטיביות. 

תכנון ועיצוב חללים במשרד מודרני

תכנון ועיצוב חללים במשרד מודרני


הריהוט באזורים המשותפים במשרד יכולה להיות השפעה משמעותית הן על המראה והן על התחושה הכללית במשרד. לכן מעבר לנוחות, הריהוט באזורים המשותפים צריך להתאים לעיצוב ולסגנון שרוצים לשדר, הוא צריך להיות צעיר, מסקרן, בועט ומושך ויזואלית. כדי שהמשרד המודרני יהיה היברידי ויותאם לצרכים של העובדים והחברה הריהוט יהיה מודולרי וניתן להזזה.  

הריהוט באזורים המשותפים במשרד צריך להיות נוח, פונקציונלי, מסוגנן ויחד עם זאת נוכח ומרשים. הנוכחות במשרד תבוא לידי ביטוי בריהוט, באומנות, בתאורה מעניינת או מטבח שהוא דומיננטי בצבעו. 

עיצוב מטבח במשרד מודרני

עיצוב מטבח במשרד מודרני


לסיכום, המשרד המודרני צריך לשדר תחושה של חדשנות, יצירתיות ושיתוף פעולה תוך שהוא גם פונקציונלי, נוח ומושך מבחינה ויזואלית. זה צריך להיות מרחב שמשקף את המותג והתרבות של החברה ומשרד שמקדם את רווחת העובדים והפרודקטיביות בו.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *


מזמינה אותך ליצור איתי קשר:

054-476-2267
×
פגישת יעוץ

פגישת יעוץ

חולמים על בית מעוצב בדיוק עבורכם ?
מזמינה אתכם לפגישת יעוץ, בה תקבלו תכנית שכוללת תכנון, חומרים, צבעים ותאורה.

לאחר הפגישה תרגישו תשוקה גדולה לעשות את השינוי גם בבית שלכם.