יפעת ירושלמי
מעצבת פנים מחיר
06/09/2017
עיצוב חללים קטנים
06/09/2017
הצג הכל

עיצוב בתים פרטיים, החלום מתגשם

אם אתם גרים בבית פרטי משלכם וזה אחד מהחלומות שהגשמתם למשפחתכם, כעת רק נותר להפכו למושלם.
עיצוב בתים פרטיים מאפשר חופש יצירתי ואמנותי, והמרחב בבית פרטי מספק תנאים אידיאליים לעיצוב מושלם המרחב הפיזי עלול גם להביא למרחב של טעויות.
עיצוב הבית שלכם הוא משימה מאתגרת, ובעת עיצוב בית פרטי ישנם אלמנטים רבי שנכון וחובה לקחת בחשבון. ישנן הרבה משימות , אילוצים וכן מלכודות מהן יש להימנע.

עיצוב בתים פרטיים – האתגרים בדרך לחלום

עיצוב בתים פרטיים הוא עניין מקצועי מאד. בין אם אתם מעוניינים לעשות זאת לבד ובין אם אתם נעזרים במעצבת פנים מקצועית, עליכם להבין את האתגרים ולהכיר את הפתרונות המעשיים הכרוכים בתהליך.

שפע מבלבל – בין פנטזיה למציאות

החלל גדול, הדמיון מוצף והאפשרויות אינסופיות.
עיצוב בית פרטי מהווה פרויקט עצום שהפקתו מורכבת ומחייבת הכרעות רבות, החל מתכנון החדרים, בחירת הריהוט, בעלי המקצוע ועוד.
לכל אחד יש את החלום על הבית המושלם. החלומות אינם תמיד תואמים את המציאות, את היכולת התקציבית ואת החלום של בן/בת הזוג.
ליווי מקצועי של מעצבת פנים מומלצת יאפשר לגשר על הפערים וממש את החלומות בדרך היעילה והמסודרת ביותר. עיצוב בתים פרטיים הוא משימה שדורשת מסירות, מקצועיות, הבנה של תהליכים וחומרים והמון יצירתיות לצד סבלנות.

לא כל אחד הוא מעצב

אם התגברתם על הכל ובחרתם את כל הפריטים לבד, אתם עדיין עלולים לא למצוא את הידיים ואת הרגליים בכל הנוגע לארגונם בבית. עיצוב פנים רחוק מלהיות בחירה של חפצים ומיקומם בחלל. כדי להשיג עיצוב פנים מנצח, ובוודאי כשמדובר בעיצוב בתי יוקרה, יש צורך בידע ובמומחיות.
בתהליך עיצוב בתים פרטיים יש להתחשב בשלל גורמים כגון שטח, גובה, מאפיינים סביבתיים, מבנה, אור וצל ועוד. עיצוב פנים לקוי עלול לגרום לעומס של חפצים ולצפיפות, או בדיוק לאפקט ההפוך – לחלל ריק מדי ומנוכר.

מענה על הצרכים

בתהלי עיצוב הפנים חייב גם לשרת את כל צרכי החיים בבית: כמה נפשות יש בבית והאם לכל אחד יש חלל מספיק? האם יש ילדים בבית? האם חשוב לכם לבחור ריהוט קל לניקוי? האם הסגנון העיצובי נשמר והחדרים מתכתבים אלה עם אלה ופנים הבית עם החצר? האם יש מספיק מקומות אחסון? בקיצור: מרחב הטעויות הוא עצום. אז מה עושים?

טיפים לעיצוב בתים פרטיים

כדי להתמודד עם כל האתגרים ולאפשר עיצוב מושלם או עיצוב דירות יוקרה, נמליץ לכם להצטייד באיש מקצוע. מעצבת פנים מקצועית בעלת ידע, כלים ומיומנויות בתחום עיצוב פנים בכלל ועיצוב בתים פרטיים בפרט.
מעצבת פנים מקצועית ומנוסה תצליח לקחת את החזון העיצובי שלכם את הצרכים, התחושות, החלומות, והסגנון האישי, תחבר ותשלב אותם עם המציאות, עם תנאי השטח, הצרכים, המגבלות התקציביות והאישיות, תחבר בין רצונות בני הזוג, ותיצור עבורכם את המרחב הביתי שיישקף ויעצים אתכם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *


מזמינה אותך ליצור איתי קשר:

054-476-2267
×
פגישת יעוץ

פגישת יעוץ

חולמים על בית מעוצב בדיוק עבורכם ?
מזמינה אתכם לפגישת יעוץ, בה תקבלו תכנית שכוללת תכנון, חומרים, צבעים ותאורה.

לאחר הפגישה תרגישו תשוקה גדולה לעשות את השינוי גם בבית שלכם.