עיצוב פנים למחיר למשתכן
28/06/2018
מרפסת מעוצבת
עיצוב המרפסת איך נתאים אותה לעיצוב פנים הבית?
23/07/2018
הצג הכל

עיצוב המטבח כחלק מתפיסת העיצוב של הבית- סוגי מטבחים

המטבח הוא אחד החלקים החשובים ביותר בבית אך העיצוב שלו אינו פשוט כלל. יש צורך להקדיש מחשבה רבה לעיצוב המטבח, כך שיהיה מעוצב ופרקטי באותה המידה. יחד עם עוד פרמטרים רבים שצריכים להתחשב בשקלול, כמו התאמה לרהיטים שבו או לעיצוב הבית הכללי, יש צורך במקצוענים.

החשיבות של המטבח בבית הישראלי

המטבח הישראלי שונה מאוד ממטבחים בחו"ל, ואפשר לראות כמה מוטיבים, שחוזרים במטבחים בכל רחבי הארץ. נתחיל מכך שהמטבח בבית הישראלי מגיע באותו החלל יחד עם הסלון וזה מסביר עד כמה הוא חשוב לעיצוב. כאשר המטבח נמצא באותו החלל עם המקום בו אתם מארחים את האורחים שלכם, אתם למעשה חייבים לדאוג לעיצוב הולם כי הוא בולט מאוד גם מדלת הכניסה. כמו כן, יש לבצע את ההתאמה בין השניים ולהקנות למטבח עיצוב כמה שיותר מרווח. בנוסף, רוב הישראלים אוהבים לבשל ולאפות בעיקר בסוף השבוע, מה שמחייב את המטבח להיות פרקטי ונוח.

אלו סוגי מטבחים קיימים?

יש מגוון רחב של מטבחים, החל ממטבחים מודרניים ועד מבטחים כפריים. מה ההבדל ביניהם? לעיניים שלא מבינות בעיצוב יכול להיות שההבדלים ייראו קטנים מאוד, אך בפועל יש מאפיינים אחרים בין כל אחד מהם. מטבח מודרני לרוב יהיה חדשני יותר, וזה כולל צבעים בהירים יותר ורהיטים עם גימורים חלקים. גם אריחי הקרמיקה יהיו בהתאם, ולא יהיו הרבה פרטים במטבח עצמו. מטבח כפרי יהיה מעט חמים יותר, אפשר לשלב בו פסלים קטנים ופרחים, כאשר מטבח יוקרתי ישים את הדגש בעיקר על איכות הגימורים ויוקרתי הרהיטים והמוצרים החשמליים.

כדאי להיעזר במעצב פנים מקצועי

כדי להקים או לעצב מחדש את המטבח המושלם, יש צורך להתחשב במספר רב של פרמטרים והמשימה נראית קשה ביותר. אם אתם רוצים לקבל חיים קלים יותר בעיצוב, ואם אתם רוצים להשיג את העיצוב הנדרש בדיוק רב יותר, בזמן קצר יותר ולעתים גם במחירים סבירים יותר, כדאי מאוד שתפנו למעצב פנים. מעצב או מעצבת פנים יוכלו לעזור לכם להבין אלו עיצובים יכולים להתאים למטבח שלכם בהתאם לעיצוב הכללי בבית או לאופי השימוש שלכם, הם יוכלו להסביר לכם על איכותם וכדאיותם של חומרי גלם מסוימים שיכולים להשתלב בצורה טובה וגם כמובן ליצור קשר עם הספקים.

תשקיעו במטבח ותיהנו מחיים איכותיים

ההשקעה במטבח יכולה להישמע לכם די קשה וארוכה, אך היא משתלמת בטווח הארוך. לא בכל יום תעצבו את המטבח ולמעשה גם לא כל כמה שנים, אם תעצבו את המטבח פעם אחת בצורה נאותה ופרקטית תרוויחו אותו לפחות לעשור שלם. ההשקעה במטבחים מודרניים, יוקרתיים, כפריים או כל עיצוב פנים לבית שמושך אתכם, ועבודה משותפת עם מעצב או מעצבת פנים, יכולים לשנות את הבית שלכם לתמיד וגם להעלות את ערכו. זה הזמן להשקיע במטבח, רק חשוב לזכור לעשות את זה נכון.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *


מזמינה אותך ליצור איתי קשר:

054-476-2267
×
פגישת יעוץ

פגישת יעוץ

חולמים על בית מעוצב בדיוק עבורכם ?
מזמינה אתכם לפגישת יעוץ, בה תקבלו תכנית שכוללת תכנון, חומרים, צבעים ותאורה.

לאחר הפגישה תרגישו תשוקה גדולה לעשות את השינוי גם בבית שלכם.