עיצוב פנים בבנייני מגורים חדשים
למה כדאי לפנות למעצב מקצועי
28/03/2018
עיצוב פנים למחיר למשתכן
28/06/2018
הצג הכל

עיצוב פנים ייחודי לחדר הילדים

חדרים של הילדים הוא המרחב הפרטי שלהם. בחדר הם מבלים לא מעט שעות. על כן, חשוב מאוד לצור להם חדר שיהיה נעים ונוח לשהות בו. יחד עם זאת, חשוב גם להקפיד על מספר פרמטרים בהם: הבטיחות, היעילות, האסתטיקה של החדר וכמובן להתאים אותו מבחינת העיצוב לטרנדים העכשוויים. איך עושים זאת? המשיכו בקריאת המאמר שלנו ותוכלו לגלות בעצמכם, שמדובר בסך הכל, במשימה פשוטה ולא מורכבת או מסובכת ליישום וביצוע.

מתחילים בבטיחות

כאשר  אנחנו מתחילים תהליך של עיצוב לחדר הילדים, יש לקחת בחשבון קודם כל את פרמטר הבטיחות. מדובר על אחד הפרמטרים המשמעותיים והחשובים ביותר. כאשר נבחר רהיטים, נקפיד לבחור כאלה שיהיו עשויים מחומרים איכותיים, עמידים, יציבים ועם פינות מעוגלות (כידוע, רהיטים בעלי פינות מרובעות, עשויים לגרום לפגיעות ראש בילדים). יתרה מזאת, במידה ויש שקעי חשמל בחדר, יש לכסות אותם, כך שיהיו מוסתרים וימנע מצב של התחשמלות. במידה ואתם גם צובעים את חדר הילדים, יש לדאוג שהצבע בו אתם משתמשים יהיה בעל תו תקן בטיחות ולא יהיה מצב שהוא מכיל חומרים רעילים.

עיצוב החדר

קחו בחשבון שהעיצוב עשוי להשתנות עם הזמן ולא להתאים לאופי או לגיל הילד. על כן, לא מומלץ לרכוש פריטים יקרים, שיכול להיות שעם הזמן בכלל לא יתאימו. נסו לבחור בפריטים ניטראליים, שיתאימו גם לילדים, כאשר הם יתבגרו. תוכלו גם לבצע שינויים בחלל החדר ולשדרג אותו מבחינת העיצוב על ידי הוספת שטיח עגול, וילונות, תמונות וכמו כן לצבוע את הקירות (גם כאן, חשוב להשתמש בצבעים שהם ניטרליים כמו שמנת ולבן).

ארגון החדר

עליכם להשאיר מרחב שיהיה גדול מספיק לתנועה ולמשחק של הילד או הילדים בחדר. על כן, נסו לארגן את החדר בצורה יעילה. לדוגמה, את הפריטים של הילד, תוכלו לסדר בצורת "ר", כך שהפריטים הגדולים יסודרו בצמוד לקירות. מעבר לכך, על מנת לא לצור מראה עמוס בחדר, יש לדאוג למקומות אחסון ובהם לשים את הצעצועים של הילד, בגדים, מצעים וכו'.

צבעוניות בחדר הילדים

אם הילדים עדיין קטנים ואתם רוצים להוסיף קצת צבעוניות לחדר, תוכלו לרכוש מדבקות קיר או תוכלו לבחור קיר אחד בחדר ולהדביק עליו טפט או לצבוע אותו בצבע מיוחד. תוכלו גם לרכוש גופי תאורה מעוצבים וכך להוסיף נגיעות של צבע לחלל.

טרנדים בעיצוב חדרי ילדים

בשנים אחרונות ניתן לראות שיש לא מעט טרנדים כאשר זה נוגע לעיצוב חדרי ילדים. תוכלו לעצב את החדר באמצעות בחירת קונספט שמבוסס על סרט או דמות אהובים על הילד, תוכלו לבחור בעיצוב טבעי המבוסס על סגנון עיצוב פנים ידידותי ופשוט שנוצר מתוך העלאת המודעות לשמירה על הסביבה ותוכלו לבחור לעצב את החדר בסגנון וינטאג' (זה מאופיין בבחירת ריהוט עתיק כמו סוס נדנדה מעץ, מיטה מברזל, שמיכות טלאים ועוד).

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *


מזמינה אותך ליצור איתי קשר:

054-476-2267
×
פגישת יעוץ

פגישת יעוץ

חולמים על בית מעוצב בדיוק עבורכם ?
מזמינה אתכם לפגישת יעוץ, בה תקבלו תכנית שכוללת תכנון, חומרים, צבעים ותאורה.

לאחר הפגישה תרגישו תשוקה גדולה לעשות את השינוי גם בבית שלכם.