סידור ארונות כחלק מעיצוב פנים
טיפים לבחירת פריטים מתאימים לעיצוב הבית
26/08/2018
עיצוב פנים
עיצוב פנים ועיצוב חוץ לבית החדש
20/09/2018

בית ללא עיצוב פנים זה כמו פנים ללא איפור, זה נחמד זה אותנטי אבל זה לא זה, זה לא מושך תשומת לב ולא משאיר חותם על כל אחד המבקר אצלכם בבית. מי שכבר משקיע בעיצוב הבית רוצה שידברו על הבית שלו בשיחות סלון אחרות, שיגידו שהבית שלו הוא משהו שלא ראו הרבה זמן. עיצוב פנים יוקרתי הוא ממש כמו עיצוב פנים רגיל רק שמשתמשים בחומרי גלם איכותיים ויוקרתיים יותר.

למה לי לקחת מעצב?

נתחיל מזה שמי שלוקח מעצב פנים, מראש לא בא לחסוך ומי שלוקח מעצב פנים יוקרתי על אחת כמה וכמה.

דירה לא קונים כל יום, זה לא שכל בוקר אתם פותחים את דף האינטרנט דירות למכירה בנהריה ובוחרים איזו דירה לקנות, לכן עיצוב פנים יוקרתי זה משהו שכדאי לחשוב עליו ולהשקיע בו. על אחת כמה וכמה כשמדובר בבחירת עיצוב פנים יוקרתי הרעיון הוא להיות עדכני וחדשני כל הזמן ולהיות עם היד על הדופק על הטרנדים החמים בשוק. מעצב טוב יעזור לך לנצל ברמה מקסימלית את גודל הבית ולתת טעם ייחודי שישאיר אנשים פעורי פה.

מעצב פנים יוקרתי לוקח מספר טרנדים ומשלב ביניהם כך שיראה שיש לך טעם מקורי, ייחודי ויוקרתי

דירת יוקרה כשמה היא זו דירה אשר אמורה לשדר יוקרה, פאר, סגנון ושיק.  המשמעות היא שכל האלמנטים בה חייבים להיות לא פחות ממושלמים – אם זה המבנה, הגימור, העיצוב והסטיילינג.   זוהי דירת החלומות שלכם שאמורה להבטיח לכם חווית מגורים משודרגת ולהוות עבור המבקרים והאורחים מקור להשראה.

מהם שלבי עבודת עיצוב הפנים בדירות יוקרה?

תחילתו של תהליך העיצוב הוא בפגישת היכרות עם מעצב הפנים, במסגרתה מגובש הקונספט העיצובי, מוגדר תקציב ומבוצע תיאום ציפיות באשר לצרכי הדיירים, ציפיותיהם ואופן העבודה. מגובשת תכנית עבודה אשר תפרט את לוחות הזמנים, תקציב, יכולות, חומרים וכמובן, התחייבות לתוצר המוגמר. לאורך הפרויקט יערכו פגישות ביניים להערכת מצב כללית, להתרשמות ולקביעת יעדים להמשך וזאת עד לשלב הסיום – מסירת המפתח.

המעצב הוא כמו אדריכל או ארכיטקט, רק שהארכיטקט והאדריכל מתעסקים בבנייה עצמה ובנראות הבית מבחוץ, מעצב פנים אחראי על פנים הבית וזה לעיתים עשוי להיות יותר קריטי מהבחוץ, מכיוון שפנים הבית הוא המקום בו תבלו הכי הרבה ואותו תראו הכי הרבה. השלב הכי חשוב בבחירת מעצב פנים או מעצבת פנים הוא להכיר את המעצב ואת העבודות שלהם לפני כן, לבקר בנכסים שהם עיצבו, לשמוע ביקורות עליו אם יש. לעיתים לבחור מעצבת טובה זו פעולה יותר קשה מלמצוא בן או בת זוג, הדרך הטובה ביותר היא מפה לאוזן, כי כך אתם מכירים את מי שעבד עם אותו מעצב ואתם יכולים לראות במו עיניכם את עבודת העיצוב שלו כשתלכו לבקר אצל המכרים שהמליצו עליו.

אם עדיין אתם מתלבטים על מעצבת פנים מקצועית אתם תמיד מוזמנים לפנות ליפעת ירושלמי.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *


מזמינה אותך ליצור איתי קשר:

054-476-2267
×
פגישת יעוץ

פגישת יעוץ

חולמים על בית מעוצב בדיוק עבורכם ?
מזמינה אתכם לפגישת יעוץ, בה תקבלו תכנית שכוללת תכנון, חומרים, צבעים ותאורה.

לאחר הפגישה תרגישו תשוקה גדולה לעשות את השינוי גם בבית שלכם.