מענה אנושי למעצב פנים
18/08/2017
מערכות ישיבה המותאמים לסלונים
עיצוב מערכות ישיבה בהתאמה אישית
28/11/2017

טיפים לעיצוב דירות יוקרה

עיצוב דירות מתייחס לפרמטרים שונים ובהם נתוני החלל והשפה העיצובית אותה רוצים ליצור במקום. בשנים האחרונות העיצוב נוטה לכיוון יוקרתי יותר, ואם גם אתם רוצים ליהנות מעיצוב שכזה, טיפים לעיצוב דירות יוקרה יעזרו לכם להשיג את מבוקשכם.

התייחסו אל האור בבית

האור בבית הוא משמעותי ומשפיע על התחושה בבית ועל הנראות שלו. בעיצוב דירות יוקרה יש לבחון את האור שמגיע מחוץ למבנה ולהתייחס אל האור הפנימי – גופי התאורה בבית והפיזור שלהם. כדי לקבל עיצוב יוקרתי יש להדגיש את האור המגיע מבחוץ. בנוסף, יש לתכנן את התאורה כך שיתקבל העיצוב הנכון ולזכור כי כיוון האור וגופי תאורה נכונים יכולים להשפיע על הנראות של החלל.

לתאורה יש יכולת לכוון את העין למקום שאנו רוצים שיקבל את מרב הפוקוס. היא יכולה לגרום למרחב להיראות גדול יותר או לתקרה להיראות גבוהה יותר, ומשחקי הצבעים בין תאורה חמה וקרה יכולים ליצור עיצוב ייחודי ולתת לחלל המגורים מראה יוקרתי.

זכרו את חשיבות משטחי העבודה

משטחי עבודה יימצאו בעיקר במטבח, כאשר בעיצוב דירות יוקרה הם יהיו לרוב בצבעים בהירים, השיש יהיה יוקרתי והם יהיו רחבים דיים כדי להפיק הנאה רבה מהמרחב. ההתייחסות אל משטחי העבודה היא בתכנון הגודל שלהם ובתכנון הנראות, כאשר עליהם להתאים לארונות המטבח ואפילו לתאורה. כאן מומלץ להשתמש בתאורה שתהיה מכוונת על המשטח, כך שהניקיון יהיה בולט.

בחרו בחומרים נכונים

החומרים אשר ייכנסו אל הבית שלכם יקבעו את המראה שלו. עיצוב דירות יוקרה נעשה עם שימוש בחומרים ברמה גבוהה, לרוב הם יהיו מבריקים או נוצצים והנראות שלהם תהיה ייחודית. החומרים היוקרתיים יבואו לידי ביטוי בבחירת הטקסטיל, השיש, הכלים הסניטריים וכל חומר אחר אשר משמש בעת יצירת השינוי והעיצוב.

חלקו נכונה את החלל

באופן כללי אפשר לומר כי חללים גדולים ופתוחים מעניקים מראה יוקרתי יותר מחללים קטנים וצפופים. עם זאת, חשוב להבין כי גם חלל שהוא קטן יכול להיראות גדול יותר מכפי שהוא על ידי יצירת חלוקה נכונה שלו (לרבות שבירת קירות בשיפוץ) ועל ידי שימוש בתאורה מתאימה.

חלוקת החלל יכולה להתבצע על ידי פתרונות יצירתיים כמו מחיצות “מאווררות” שנותנות הצצה לחלל השלם, ועם זאת יוצרות אינטימיות בכל חדר וחלוקה נוחה לשימוש בבית. כמו כן, צבעים נכונים ובחירה באלמנטים מוארכים יכולים להעניק לחלל נראות של מקום גדול יותר, ומכאן – גם ניתן ליצור עיצוב פנים יוקרתי.

התייעצו עם מעצבת פנים

מעצבת פנים אשר מתמחה בתחום עיצוב דירות יוקרה יכולה לתרום רבות ולהפוך את הבית ליוקרתי. המעצבת יכולה לעזור בייעוץ, בתכנון ובליווי השינויים, בהתאם לרצון שלכם. היתרון של המעצבת הוא ההכרות שלה עם האפשרויות העומדות בפניכם והמקצועיות בהפיכת כל חלל למעוצב בצורה טובה יותר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *


מזמינה אותך ליצור איתי קשר:

054-476-2267
×
פגישת יעוץ

פגישת יעוץ

חולמים על בית מעוצב בדיוק עבורכם ?
מזמינה אתכם לפגישת יעוץ, בה תקבלו תכנית שכוללת תכנון, חומרים, צבעים ותאורה.

לאחר הפגישה תרגישו תשוקה גדולה לעשות את השינוי גם בבית שלכם.