איך בוחרים מעצבי פנים מומלצים
איך בוחרים מעצבי פנים מומלצים
18/08/2017
עיצוב פנים חדשני
עיצוב פנים חדשני על ידי מעצבת פנים
18/08/2017
הצג הכל

הדמיה אדריכלית לשם עיצוב פנים

לעצב מחדש את הבית זה מסוג אותם הדברים שאנחנו חושבים עליהם לא מעט כי בדרך כלל עיצוב זה לא משהו שנשנה לעיתים קרובות. זה לא משנה אם אתם עומדים היום להיכנס לבית החדש שלכם, לפנטהאוז שזה עתה קניתם או שאתם עושים שיפוץ, כי בכל מקרה יש כמה דברים שעליכם לדעת על עיצוב פנים. ראשית, לא כדאי לכם לעשות את זה לבד כי זו עבודה למומחים ושנית, היום הדמיה אדריכלית לשם עיצוב פנים זה כבר לא מה שהיה בעבר. בעידן שבו אנחנו חיים כאשר מדברים על עיצוב פנים מדברים על עבודה שמתבצעת בעיקר בעזרת הדמיות מחשב משוכללות כך שלא יהיה עליכם לדמיין איך ייראה הבית שלכם בסופו של דבר כי למעשה תראו הכול מראש.

הדמיה אדריכלית לכל חדר בבית

אם חשבתם לרגע שניתן לעשות היום הדמיות ממוחשבות רק עבור המטבח או רק עבור חדר השינה, כדאי שתדעו שזה לא מדויק. למעשה בימינו המערכות הממוחשבות מאפשרות לנו להראות ללקוח הכול, עד הפרטים הכי קטנים שיש, את איך שייראה הבית בסופו של דבר. זה חיובי כי לא יהיה עליכם לנסות להבין מתוך ההסברים של המעצבות המקצועיות למה הן מתכוונות כי פשוט תראו הכול בעיניים! תוכלו “ללכת” בתוך הבית שלכם, לשנות את התאורה ולראות איך ייראה העיצוב בשעות היממה השונות. מדובר על סרטוני הדמיה שמאפשרים לנו לזוז 360 מעלות בתוך הבית כך שברור מדוע הם הפכו ללהיט גדול של מעצב מקצועי עושה בו שימוש.

הדמיה אדריכלית מכניסים בזמן את כל השינויים

מעבר לכך שהרבה יותר קל ונוח לעשות הדמיה אדריכלית של עיצוב פנים בעזרת הדמיות וסרטונים ממוחשבים, זה גם מסייע לנו לקצר תהליכים. לדוגמה, אם בעבר המעצבת הייתה מכינה תוכנית, מיישמת אותה בפועל ורק אז הלקוח היה מבין שזה לא בדיוק קולע לטעמו, הרי שהיה כאן בזבוז גדול של זמן. היום, לעומת זאת, עם ההדמיות הממוחשבות אתם יכולים לראות את התוכנית מראש, להבין איך היא תיראה הלכה למעשה ולאשר או לשנות אותה.

הדמיה אדריכלית מאפשרת לעצב לכם לפי התאמה אישית

הדמיה אדריכלית לשם עיצוב פנים זה לא מסוג אותם הדברים שאפשר לעשות ככה סתם, “על הדרך” או לא מתוך אהבה. לכן אנחנו מזמינות אתכם לפנות אל המעצבת יפעת ירושלמי תוכלו להיות בטוחים שאתם במקום הנכון. הדבר הראשון שנרצה לעשות הוא להקשיב לכם ולנסות להבין על מה בדיוק חלמתם ואיך אתם רוצים שהבית שלכם ייראה.

לאחר מכן ניקח את כל הבקשות שלכם ונהפוך אותן להדמיית מחשב שאתם תוכלו בהמשך לראות ולאשר. בצורה כזאת נבטיח שתהיו חלק בלתי נפרד מכל העבודה התהליך, מה שייתן לכם גם את האפשרות לגלות את כל היצירתיות שיש בתוככם. לחיות בבית מעוצב זה לא משהו שכדאי לוותר עליו ואתם מוזמנים לפנות אלינו עוד היום כדי לקבוע פגישה ראשונה בדרך לעיצוב הנכס שלכם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *


מזמינה אותך ליצור איתי קשר:

054-476-2267
×
פגישת יעוץ

פגישת יעוץ

חולמים על בית מעוצב בדיוק עבורכם ?
מזמינה אתכם לפגישת יעוץ, בה תקבלו תכנית שכוללת תכנון, חומרים, צבעים ותאורה.

לאחר הפגישה תרגישו תשוקה גדולה לעשות את השינוי גם בבית שלכם.