פגישת ייעוץ בעיצוב פנים
פגישת ייעוץ לעיצוב פנים
26/05/2024
יפעת ירושלמי
מעצבת פנים מחיר
06/06/2024
פגישת ייעוץ בעיצוב פנים
פגישת ייעוץ לעיצוב פנים
26/05/2024
יפעת ירושלמי
מעצבת פנים מחיר
06/06/2024
הצג הכל

הום סטיילינג (עיצוב הבית) טרנדים לשנת 2024

עיצוב הבית, הום סטיילינג וטרנדים חדשים לשנת 2024

עיצוב הבית, או כפי שאנו מכירים זאת בשפת המקצוע – הום סטיילינג, הוא עולם מלא בהשראה, יצירתיות וחדשנות. תחום זה מאפשר לנו לקחת חלל קיים ולהפוך אותו למקום שמביא לידי ביטוי את האישיות, הטעם והצרכים שלנו, בצורה האסתטית והפונקציונלית ביותר.

הקסם של הום סטיילינג

הום סטיילינג, או עיצוב הבית, הוא יותר מאשר סתם סידור הבית מחדש. זהו תהליך המשלב אמנות, יצירתיות ותכנון מדוקדק, שמאפשר להפוך חלל רגיל למקום שמרגיש כמו בית אמיתי, כזה שמשקף את האישיות והסגנון של הדיירים.

במגזינים יוקרתיים כמו "Elle Decor" מדגישים את החשיבות של התאמה אישית ושימוש בפרטים קטנים ליצירת תחושת חמימות ונוחות. הום סטיילינג מאפשר לשדרג את המרחב הביתי בצורה יעילה ומיידית, ללא צורך בשיפוץ כולל. זה כולל בחירת רהיטים ואביזרים נכונים, שילוב צבעים מרגיעים והוספת פריטים דקורטיביים שמביאים לידי ביטוי את הטעם האישי.

תהליך עיצוב הבית מתחיל בהבנה מעמיקה של הצרכים והרצונות של הדיירים. משם, מתקדמים לבחירת צבעים, חומרים וטקסטורות שמתאימים לחלל. חשוב לשלב בין פריטים קיימים לחדשים, וליצור סגנון ייחודי ואותנטי. כמו כן, הום סטיילינג מצריך הבנה של איזון והרמוניה, כדי שכל האלמנטים בחלל ישתלבו יחד בצורה מושלמת.

המטרה היא ליצור חלל שלא רק נראה טוב, אלא גם מרגיש טוב. חלל שבו כל פרט קטן משדר הרמוניה ואסתטיקה, ושבו הדיירים יוכלו להרגיש בנוח ולהתאהב בו מחדש בכל פעם שנכנסים הביתה.

עם התמקדות ביצירת חוויות ויזואליות ופרקטיות כאחד, הום סטיילינג הוא הכלי המושלם להפוך כל בית לחלום עיצובי.

להלן מספר המלצות על הטרנדים החמים לשנת 2024 בתחום עיצוב הבית - הום סטיילינג

1. עיצוב ממוקד והצגת מגמות חדשות בהום סטיילינג ב-2024

בתערוכת העיצוב במילאנו לשנת 2024, נצפו מגמות חדשות וחדשניות בתחום העיצוב הפנים והריהוט. בין הבולטות שבהן הייתה השימוש בגימורי זהב וריהוט שנעשה מחומרים טבעיים וברי קיימא. מותגים רבים הציגו רהיטים עם גימורי זהב מרהיבים, שהוסיפו נופך של יוקרה וזוהר. לדוגמה, חברת Edra הציגה סדרת רהיטים העשויים מחומרים כמו פיריט ואוניקס, עם גימורי זהב שהפכו את הביתן שלהם לנוצץ ומרהיב במיוחד. למידע נוסף באתר הזה.

2. רהיטים עם עיצוב חם ומזמין

מותגים כמו Poltrona Frau הציגו רהיטים רכים ומעוקלים שמשדרים נוחות ויוקרה. לדוגמה, עיצוב הבית, השואבת השראה מעולם האופנה של שנות ה-90 ומציעה עיצוב נעים ומרווח עם כריות רכות​. לקריאה נוספת באתר הבא.

מותג התאורה האיטלקי Flos פיתח סוג חדש של מקור אור LED, פס דק וגמיש הפולט אור חם והומוגני לאורכים של עד מטר אחד.

על ידי עטוף רצועה זו בתוך צינורות זכוכית משושה, צמד המעצבים האיטלקי Formafantasma ייצר אוסף של מנורות הכוללות פסי אור ללא רבב ברוחב שונה.

Andea Trimarchi וסימון Farresin מ-Formafantasma אמרו שהפרויקט "מייצג שינוי קצב בתאורת LED".

מידע נוסף וקריאה באתר dezeen

3. שילוב של עיצוב בר קיימא בהום סטיילינג

במילאנו 2024, הושם דגש על שימוש בחומרים ממוחזרים וברי קיימא, כמו עץ ממוחזר, פלסטיק ממוחזר וטקסטילים ידידותיים לסביבה. מותגים רבים השתמשו בחומרים טבעיים ליצירת רהיטים בעיצוב מודרני ומינימליסטי​. הנה כמה מגמות בולטות:

שימוש בחומרים ממוחזרים

מותגים רבים בתערוכה הציגו רהיטים העשויים מחומרים ממוחזרים, כמו פלסטיק ממוחזר ועץ ממוחזר. לדוגמה, מותג Nendo בשיתוף עם Paola Lenti הציג רהיטים העשויים מטקסטילי פוליפרופילן ממוחזרים. החומרים הללו עברו עיבוד קפדני כדי ליצור רהיטים צבעוניים ובעלי קווים מעוקלים, המספקים תחושת קלילות ושעשוע​ (Dezeen)​.

טקסטילים וטקסטורות ידידותיים לסביבה

במילאנו הוצגו רהיטים המשתמשים בטקסטילים טבעיים כמו פשתן, צמר ועור, המספקים תחושת חום ומרקם לרהיטים. למשל, חברת Inside Weather מציעה רהיטים המיוצרים מבקבוקי פלסטיק ממוחזרים ועץ מאושר FSC, כשהם שומרים על אסתטיקה מודרנית ונקייה​ (The Good Trade)​.

חזרה לפשטות ועיצובים מינימליסטיים

רבים מהעיצובים שהוצגו בתערוכה שילבו קווים נקיים וגיאומטריים, כאשר המיקוד היה על פשטות ופרקטיות. זה ניכר בעיצובים של מותגים כמו Kartell ו-Natuzzi, שהשתמשו בחומרים טבעיים וממוחזרים ליצירת רהיטים מודרניים אך ידידותיים לסביבה

רהיטים מותאמים אישית וברי קיימא

מגמה נוספת שבלטה בתערוכה היא היכולת להתאים אישית את הרהיטים לפי צרכי הלקוח, תוך שמירה על קיימות. רהיטים כמו ספות מודולריות עם אפשרות להתאמה אישית של גוונים, חומרים ועיצובים, כמו אלה שהוצגו על ידי Poltrona Frau, מדגימים את השילוב בין עיצוב אישי לשמירה על הסביבה​ (Houzz)​.

השנה גם ראו בתערוכה שולחנות ששינו צורה כדי לענות על צרכים שונים. הודות למנגנון פשוט, הם יכולים לעבור מצורה מעוגלת למלבנית, ואפילו מקטן במיוחד (מושלם למסדרון) עד ל-XXL.

ניתן להפוך במהירות קונסולות מעשיות לסלון לחפצים לשולחנות גדולים יותר שיכולים להכיל יותר מ-10 חברים לארוחת צהריים או ערב.

בתערוכת הריהוט של מילאנו השנה הציגו צורות כיפיות ושובבות של ספות שהוגדרו על ידי קווים מעוקלים, בעוד שכורסאות, כמו כורסת Oasis שנראית כאן, היו גם שילוב של פונקציונליות וביטוי יצירתי. הקווים היו מתפתלים והצבעים היו נועזים.

4. חזרה לעיצובים מהעבר - שנות ה-90 חוזרות

שנות ה-90 חוזרות ובגדול לעולם עיצוב הבית, עם אלמנטים מלאי חיים ואופטימיות. בעשור הזה ראינו שימוש בצבעים נועזים, חומרים מגוונים ועיצובים גרפיים ייחודיים. מגמות כמו שימוש בבלוקי צבע, עיצוב מינימליסטי אך חם, וחזרה לאלמנטים כמו גימורי כרום ונירוסטה, כל אלו ועוד חוזרים עכשיו לעולם העיצוב ומשתלבים בצורה מודרנית ועדכנית.

צבעי בלוק (Color Blocking): המגמה של בלוקי צבע, שהייתה פופולרית מאוד בשנות ה-90, חוזרת עם צבעים חזקים וקומבינציות בלתי צפויות שמוסיפות חיים ועומק לחללים מודרניים​ (homesandgardens.com)​​.

כרום ונירוסטה: גימורי כרום ונירוסטה שהיו נפוצים בשנות ה-90 חוזרים לעיצוב המטבח והחדרים, ומשלבים בין מראה מודרני ופרקטיות, כמו עמידות בפני חיידקים ותחזוקה קלה​. (Hometown Pasadena).

התמונה מציגה מטבח מודרני בעיצוב מטאלי עם נירוסטה מלוטשת בכל המשטחים, הארונות והתקרה, המעניקים מראה מבריק ומתקדם. מדפים פתוחים מזכוכית מציגים כלים בצורה אסתטית, והתאורה המובנית מדגישה את האלמנטים המבריקים. שולחן האוכל וכסאות המתכת משתלבים בעיצוב, יוצרים חלל פונקציונלי ואלגנטי.

חומרים טבעיים וברי קיימא: כחלק מהחזרה לעיצובים מהעבר, חומרים טבעיים וברי קיימא כמו שעם, הופכים לפופולריים יותר ויותר בעיצוב הבית. שעם הוא חומר טבעי ומתחדש המתאים לשימוש בקירות וברצפות בשל עמידותו למים והיכולת שלו לספק בידוד תרמי ואקוסטי טוב. השימוש בו מוסיף חום ותחושת טבעיות לחלל, ותורם למראה אסתטי ונעים​. למידע נוסף על שעם בכתבה הבאה.

החזרה לעיצובים מהעבר, יחד עם הדגש על קיימות ושימוש בחומרים טבעיים, יוצרת סגנון עיצובי חדש המשלב בין נוסטלגיה לפרקטיות מודרנית. מגמות אלה משקפות את הרצון לחזור לפשטות ולשורשים, תוך שמירה על איכות הסביבה ושימוש בחומרים ידידותיים לסביבה.

עיצוב פנים עם דגש על קיימות וחומרים טבעיים עם עץ אלון שעם

התמונה מציגה עיצוב פנים המשלב אלמנטים טבעיים כמו עץ ושעם, המדגישים חמימות ואסתטיקה טבעית. הרהיטים והאביזרים כוללים שולחן קפה מעץ טבעי עם טקסטורה גסה, המשדר מראה טבעי ואורגני. הכורסאות והכריות בצבעי חום ונייטרליים מתאימים לתחושה של רוגע ונוחות.

הקירות מעוצבים בטקסטורה טבעית שמשלבת בין גווני חום ובז', והשטיחים והקישוטים כמו כד חרס ענק ושעם מוסיפים לתחושת הטבע והפשטות. המראה הכללי של החדר הוא עיצוב מינימליסטי עם דגש על חומרים טבעיים וברי קיימא, אשר מביאים לתחושה חמה ומזמינה.

התמונה מציגה סלון בעיצוב מודרני עם אלמנטים טבעיים. החדר מאופיין בגווני נייטרליים עם נגיעות של חום ועץ. הריהוט כולל ספה גדולה ונוחה עם כריות בגוונים שונים של בז' וחום, ושולחן קפה מעץ מלא המוסיף חום ותחושת טבעיות לחלל. הקירות והתקרה מעוטרים בגימור טקסטורלי המדגיש את המראה הכפרי המודרני. התאורה המובנית והתמונה הגדולה על הקיר מוסיפים למראה הכללי של החלל.

החזרה לעיצובים מהעבר, יחד עם הדגש על קיימות ושימוש בחומרים טבעיים, יוצרת סגנון עיצובי חדש המשלב בין נוסטלגיה לפרקטיות מודרנית. מגמות אלה משקפות את הרצון לחזור לפשטות ולשורשים, תוך שמירה על איכות הסביבה ושימוש בחומרים ידידותיים לסביבה.

שימוש בגווני הצבע חום בעיצוב הבית

חום הופך לצבע הרווח, עבור הום סטיילינג בשנת 2024. הוא מחליף את גווני האפור שהיו אופנתיים לאחרונה. מדובר בגוון נעים ומסביר פנים המוסיף תחושה של חמימות ויוקרה לחללים המספקים ערכת צבעים אלגנטית. החל מחום כהה ועד גוונים של שוקולד וקרמל המקובלים בעיצוב הבית.

רהיטים חומים ואיבזור: שילוב צבעי חום בטקסטילים כמו כריות קטיפה, שטיחים מפנקים ושמיכות נעימות יכול להוסיף חמימות ויוקרה לכל חדר. אלמנטים אלו לא רק יוצרים אווירה מזמינה אלא גם מספקים עושר לתחושה הכללית בבית המשדרגת את הנוחות הכללית.

חומרים טבעיים: חיבור צבעי חום עם גווני עץ טבעיים יכול ליצור תחושה רכה ואורגנית. לשילוב מתוחכם יותר, ניתן לשלב את צבעי החום עם חומרים יוקרתיים כמו סאטן או עור, ולהעלות את רמת האלגנטיות של החלל.

עיצוב הקירות: גווני חום שונים צפויים להיות פופולריים בעיצוב הקירות, הם מציעים רקע חמים שמשתלב היטב עם צבעים כמו לבן, בז' ואפילו ירוק ליצירת מראה בהשראת הטבע. הוספת דוגמאות או גימורים טקסטילים לקירות חומים יכולה להביא מימד נוסף ועניין ויזואלי לחדר.

הדגשות עדינות: שימוש בצבעי חום במינונים קטנים, כמו צביעת מסגרות או דלתות, יכול להכניס את הצבע באופן עדין מבלי להשתלט על החלל. גישה זו עובדת היטב עם קירות נייטרליים בגווני לבן או קרם, ומוסיפה ניגודיות שמדגישה את צבע החום.

פריטים דקורטיביים: אביזרים כמו מסגרות תמונות מעץ, ספרים עם כריכות בגווני חום, ומחזיקי נרות ממתכת או עץ יכולים להשתלב בצורה חלקה בעיצוב ולתרום למראה אחיד ומזמין. השימוש בצבעי חום בעיצוב הבית מביאה לתחושה חמימה ומזמינה, ומשלבת בין מודרניות לקלאסיות בצורה מושלמת. לקריאה נוספת של שילוב הצבע חום בעיצוב הבית.

הקסם שבעיצוב של יפעת ירושלמי

לאחר שהבנו את חשיבות עיצוב הבית - הום סטיילינג ועיצוב חללים. חשוב לזכור כי כאשר מדובר בהום סטיילינג, יפעת ירושלמי מביאה לשולחן שילוב נדיר של מקצועיות, יצירתיות ויכולת ראייה לפרטים הקטנים. כל פרויקט שהיא לוקחת על עצמה הוא מסע אישי שמותאם במדויק ללקוח, ומתמקד ביצירת חללים שמשדרים חום וגם גוונים של חום כשצריך 🙂, נוחות ויופי בלתי מתפשר.

יפעת מקדישה זמן להבנת הצרכים והרצונות של כל לקוח ולקוחה, ומתרגמת אותם לחלל שכולו חוויה ויזואלית ופרקטית גם יחד. בין אם מדובר בשדרוג סלון, עיצוב מחדש של חדר השינה, או יצירת מטבח חלומות, היא מצליחה לשלב בין פונקציונליות לעיצוב אסתטי ייחודי.

העיצוב של יפעת מתאפיין בשילוב בין חדש וישן, מודרני וקלאסי, וכל זאת תוך שמירה על איזון והרמוניה. היא מתמחה בהבאת פריטים מיוחדים, לעיתים רטרו או וינטג', שמשתלבים בעיצובים עכשוויים ומוסיפים אופי וייחודיות לחלל.

אם אתם חולמים על בית שמשדר ייחודיות, חום ונוחות בהתאמה לטרנדים העכשווים, יפעת ירושלמי היא הבחירה המושלמת עבורכם. עם ניסיון רב ומקצועיות בלתי מתפשרת, היא תהפוך את ביתכם למקום שלא תרצו לעזוב.

למידע נוסף ולקביעת פגישת ייעוץ בעיצוב הבית, אתם מוזמנים לבקר באתר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *


מזמינה אותך ליצור איתי קשר:

×
פגישת יעוץ

פגישת יעוץ

חולמים על בית מעוצב בדיוק עבורכם ?
מזמינה אתכם לפגישת יעוץ, בה תקבלו תכנית שכוללת תכנון, חומרים, צבעים ותאורה.

לאחר הפגישה תרגישו תשוקה גדולה לעשות את השינוי גם בבית שלכם.