איך עיצוב פנים יכול לגרום לכם להרגיש בבית?
25/01/2018
עיצוב פנים למשרדים
עיצוב פנים משרדים – הסודות הקטנים
19/07/2018
הצג הכל

עיצוב חלל מטבח לפני ואחרי

עיצוב חלל המטבח לפני ואחרי

 

בבואנו לראות איזה חללים יש לנו בבית ומה החשיבות של כל אחד מהם, אנחנו רואים שאם יש משהו מרכזי זה חלל המטבח. המטבח הוא הלב הפועם של הבית כי שם אנחנו מכינים את המטעמים לכל המשפחה ושם אנחנו גם מכינים מאכלים לערבי חג ולאירועים חשובים. הניסיון מוכיח שכאשר המטבח מעוצב ונעים לעבודה, אנחנו נבלה בו הרבה יותר מאשר במטבח שלא נוח לסדר בו את כל החפצים ושאין בו מספיק מקום. לכן, בין אם אתם חושבים היום על עיצוב המטבח מחדש בבית הישן ובין אם אתם רוצים להזמין שירות כזה עבור מטבח בבית חדש, כדאי שתדעו שזו השקעה נבונה. אתם תראו שאם אחת ולתמיד יהיה לכם מטבח שדומה למה שחלמתם עליו, אין ספק שתיהנו ממנו ולא תפסיקו לבשל בו כל הימים.

 

למה חשוב לשים לב בעיצוב מטבח?

 

כאשר מדברים על עיצוב מטבח מדברים, לפני הכול, על ניצול נכון של השטח. לא כל המטבחים מספיק גדולים ולכן ברור מדוע במטבחים שהם קטנים יותר יש צורך לנצל כל פינה ואף להניח כל דבר במקומו. עוד אלמנט חשוב מאוד הוא האור, כי אם יש משהו שצריך להקפיד עליו כשעובדים במטבח, זה שהתאורה תהיה נוחה וכמה שיותר ישירה. זו יכולה להיות לפעמים השמש שנכנסת ומאירה את המטבח כולו אך כמובן שבשעות מסוימות זו צריכה להיות תאורה מלאכותית כמה שיותר נעימה וטובה. כל האלמנטים האלה ביחד יהפכו את חלל המטבח לכזה שנעים לעבוד בו ולכזה שאתם יכולים לראות בו הכול בצורה נוחה.

מטבח לפני העיצוב

 

ההתאמה בין עיצוב חלל המטבח ובין עיצוב הבית כולו

 

אם חשבתם לרגע שתוכלו לעצב את מטבח הבית שלכם בלי קשר לעיצוב של הבית כולו, כדאי שתדעו שזו טעות. חלק מהקסם בכל הנושא של עיצוב פנים זה למעשה הנושא של הזרימה והקשר בין כל החללים השונים. זו גם הסיבה שבגללה בין אם אתם חושבים היום על עיצוב המטבח ובין אם אתם רוצים לעצב חללים אחרים בדירה, לא כדאי יהיה לעשות זאת לבד. עיצוב פנים זה תחום שצריך בו הרבה ניסיון, ידע וגם חוש, מה שאומר שעדיף להשאיר את העבודה הזאת למעצבת מקצועית שתוכל ללוות אתכם לכל אורך הפרויקט.

מטבח לאחר עיצוב פנים

 

עיצוב מטבח כמו שתמיד רציתם

 

תמיד היה לכם חלום לעיצוב מסוים עבור המטבח ועד היום לא הגשמתם אותו? אם כך, אני מזמינה אתכם להתקשר אלי ולקבוע איתי פגישה ראשונה עוד היום. שמי יפעת ירושלמי וכל מה שקשור לעיצוב זו המומחיות שלי. אני יודעת לקחת חללים שנראו מוזנחים, לא מספיק מעוצבים ולא מספיק יפים ולהפוך אותם לחלל שלא נרצה להפסיק לבלות בו כל שעה פנויה. לכן, בין אם חשבתם לעצב מחדש את המטבח ובין אם חשבתם לעצב את סלון או פינות אחרות בבית, אני הכתובת הנכונה. צרו עימי קשר עוד היום ותראו שביחד נוכל להפוך כל פינה בבית שלכם לנעימה ומזמינה יותר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *


מזמינה אותך ליצור איתי קשר:

054-476-2267
×
פגישת יעוץ

פגישת יעוץ

חולמים על בית מעוצב בדיוק עבורכם ?
מזמינה אתכם לפגישת יעוץ, בה תקבלו תכנית שכוללת תכנון, חומרים, צבעים ותאורה.

לאחר הפגישה תרגישו תשוקה גדולה לעשות את השינוי גם בבית שלכם.