עיצוב חדר רחצה
עיצוב חדר רחצה, איך עושים זאת נכון ?
03/02/2019
עיצוב משרדים מוביל
תכנון ועיצוב המשרד
06/04/2020
הצג הכל

הקשר בין עיצוב חללים לעיצוב משרדים

מתי בפעם האחרונה הייתם מרוצים כשנכנסתם למשרד שלכם? והאם לא הגיע הזמן שתעצבו אותו מחדש כך שהוא יהיה נעים ויפה יותר לעבודה? חשוב שתדעו: בין אם מדובר על עיצוב משרד קטן ובין אם מדובר על עיצוב משרד גדול, יש לא מעט אלמנטים שכדאי יהיה לקחת בחשבון. עיצוב משרדים זו אומנות ומומחיות ולכן חשוב שתעצרו לרגע, תחשבו על המטרה שלכם ובהתאם לכך תוכלו להתחיל לעצב את החלל.

 

האם עדיף לבחור בחלל פתוח או בנישות פינתיות?

 

זו אחת מהשאלות שתמיד חוזרות על עצמן כאשר מדברים על עיצוב משרד קטן ועל עיצוב משרדים בכלל. לכן, אם גם אתם מוטרדים מהעניין הזה כדאי שתדעו שאין תשובה אחת נכונה לשאלה הזאת. יתרה מכך, ברוב המקרים עדיף יהיה ליצור מצד אחד חללי עבודה פתוחים אך מצד שני כדאי יהיה גם ליצור כמה נישות פינתיות לעבודה. בחלל הפתוח העובדים שלכם יוכלו לעבוד ביחד כצוות אחד ומגובש ואילו בנישות הפינתיות כל עובד יוכל לשבת בשקט, לחשוב ולעשות עבודות שדורשות ממנו יותר ריכוז. חשוב שיהיו לעובדים שתי אפשרויות שכן כך הם יוכלו לבחור בכל פעם באופציה הנכונה ביותר בהתאם לפרויקט שעליו הם עובדים.

עיצוב משרד קטן

כך תעצבו משרד קטן

המשרד שלכם קטן במיוחד? רוצים לעצב אותו כך שהוא באמת יהיה נעים לעבודה ומעורר השראה? אם כך, הטיפ הכי חשוב שנוכל לתת לכם בנושא הוא לתכנן את עבודתכם. עיצוב זה לא משהו שיוצרים "תוך כדי תנועה" שכן עדיף לעבוד בצורה מסודרת. שנית, חשוב לנצל את כל החלל שכן כאשר המשרד הוא קטן, לכל מילימטר יכול להיות שימוש אחר. לעומת זאת, אם מדובר על עיצוב של משרד גדול יכולים להיות גם "שטחים מתים" ובכך נעוץ ההבדל בין השניים. עיצוב משרד קטן דורש מאיתנו גם לחשוב על סידור מקומות המתנה למי שמגיע לפגישות ובנוסף, יש צורך לחשוב על האווירה כולה. זה אומר שתוכלו לנצל אפילו את קירות המשרד כדי להעביר מסרים שונים למי שמגיע אליכם לפגישה וזאת על ידי שילוב של טפטים עם משפטים מעוררי השראה.

שילובי צבעים ייחודים

בין אם אתם מתמודדים היום עם משימה של עיצוב משרד קטן ובין אם אתם חושבים על עיצוב משרדים גדולים, יש עוד נקודה חשובה שצריך לשים לב אליה וזו בחירת הצבעים. אל תשכחו שהמשרד שלכם הוא כרטיס הביקור הכי טוב שיש לעסק שאתם מנהלים. זה אומר שכל מי שייכנס למשרד יקבע את דעתו עליכם ועל מה שאתם עושים, בין היתר, בהתאם לעיצוב החלל. לכן, אם אתם יכולים לקחת בחשבון גם על הצבעים שאתם בוחרים, מדוע שלא תעשו זאת? יש צבעים שמרגיעים יותר ואילו צבעים אחרים ידועים בתור מעוררי השראה. לכן חשוב לקחת הכול בחשבון וליצור הרמוניה שבסך הכול תהיה  נעימה יותר.

האם כדאי לעצב את המשרד לבד?

אם חשוב לכם שהתוצאה הסופית תיראה כמה שיותר יפה ואם אתם רוצים לקבל כמה שיותר מחמאות מאנשים שייכנסו למשרד שלכם, לא בטוח שכדאי לכם לעצב אותו לבד. עיצוב משרדים זו מומחיות שגם דורשת זמן וידע ולכן בהחלט כדאי לכם להתייעץ עם יפעת ירושלמי לפני ההחלטה על הבחירה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *


מזמינה אותך ליצור איתי קשר:

054-476-2267
×
פגישת יעוץ

פגישת יעוץ

חולמים על בית מעוצב בדיוק עבורכם ?
מזמינה אתכם לפגישת יעוץ, בה תקבלו תכנית שכוללת תכנון, חומרים, צבעים ותאורה.

לאחר הפגישה תרגישו תשוקה גדולה לעשות את השינוי גם בבית שלכם.