הדמיה אדריכלית
הדמיה אדריכלית לשם עיצוב פנים
18/08/2017
עיצוב פנים יוקרתי
עיצוב פנים יוקרתי
06/09/2017
הצג הכל

עיצוב פנים חדשני על ידי מעצבת פנים

הבית שלנו הוא המקום בו אנו אמורים להרגיש הכי בנוח בעולם. החפצים האישיים שלנו נמצאים בו, זה המקום אליו אנחנו חוזרים כדי לנוח ועוברים בו רגעים משמעותיים כל יום. אנשים רבים חשים כי הבית בו הם מתגוררים אינו מתאים להגדרות אלו או שהוא אינו עונה על הציפיות שלהם. אנשים אחרים רוצים לערוך שינוי בשל שינויים שהתרחשו בחייהם או מסיבות אחרות. עיצוב פנים חדשני יכול להפוך את הבית למקום המתאים לדייריו.

עיצוב פנים חדשני – שינויים הצפויים בתחום

עיצוב פנים הוא עולם ומלואו. הוא מורכב מפרטים רבים ומושפע מטרנדים עיצוביים אשר משתנים אחת לתקופה. בשנים האחרונות אפשר לראות מספר טרנדים מובילים ובהם העיצוב המודרני ועיצוב מטבח כפרי. עיצוב פנים מודרני נחשב לקר ולנקי יותר ומתאים לכל מי שרוצה ליהנות מבית אופנתי, המעוצב בדיוק מרבי וללא חפצים מיותרים. העיצוב הכפרי, לעומתו, הוא עיצוב חם יותר (גם בבחירת החומרים וגם בסקאלת הצבעים) ויכול לשלב חפצים אשר לא תמיד יהיה בהם שימוש ביומיום.

ההחלטה כיצד לעצב את הבית תתקבל לאחר תיאום ציפיות בין המעצבת לבין הלקוחות (בעלי הבית). מעצבת פנים עצמה תדאג לבצע תכנון אשר מתחשב בנתונים הקיימים של הבית, בבקשות שעולות על ידי הלקוחות ובסביבה. כדי שהבית יקבל את המראה התואם לציפיות, חשוב מאד לבחור מעצבת פנים שקל להתחבר אליה.

חשיבות הסינרגיה בין מעצבת פנים ללקוח

המושג סינרגיה חשוב מאד בעבודת עיצוב פנים. הוא מסמל חיבור בין שני פרטים או יותר, כך שאלה יצרו הרמוניה מושלמת. הסינרגיה מתייחסת לחיבור בין הפנים לחוץ, לגישור בין החומר לרוח ובין העיצוב והיופי לבין הפרקטיות הנדרשת בחיים.

כדי ליהנות מהתוצאה הטובה ביותר ומבית שנעים להסתכל עליו ולחיות בו, יש צורך שתהיה סינרגיה גם בין המעצבת ללקוחות. בתכנון עיצוב פנים חדשני, יש להתייחס אל החלל (הפנימי והחיצוני) ואל הלקוחות, אל האופי שלהם ואל הבקשות השונות שהם מעלים. המטרה היא ליצור בית שבעליו ירגישו נינוחים ומרוצים ממנו ולכן חשובים ההקשבה של המעצבת וניסיונה ביצירת חללים הרמוניים בין האדם לבית ולסביבה.

היתרונות של עבודה משותפת עם מעצבת פנים

כל אחד יכול לבצע בביתו את השינויים עליהם הוא חולם, עם מעצבת פנים או בלעדיה. עם זאת, היתרונות שמביאה המעצבת רבים ולא במקרה יותר ויותר משפחות ובעלי בתים בוחרים להשתמש ביכולות המקצועיות שלה. בין היתרונות:

  1. הבנת החלל – ההבנה של החלל והיכולת לדמות אותו לאחר השינוי אינן מובנות מאליהן, ודורשות מקצועיות אותה מביאה המעצבת.
  2. הכרות עם עולם העיצוב – המעצבת מכירה את עולם העיצוב והתכנון. היא יודעת מה משפיע על העיצוב, מהם הטרנדים הנחשבים ואפילו יודעת אילו כלים זמינים בשוק.
  3. התאמת הבית לדיירים – המעצבת קשובה לכל הדיירים ויכולה להגשים את חלומותיהם גם כשישנו פער בין הרצונות של כל אחד מהם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *


מזמינה אותך ליצור איתי קשר:

054-476-2267
×
פגישת יעוץ

פגישת יעוץ

חולמים על בית מעוצב בדיוק עבורכם ?
מזמינה אתכם לפגישת יעוץ, בה תקבלו תכנית שכוללת תכנון, חומרים, צבעים ותאורה.

לאחר הפגישה תרגישו תשוקה גדולה לעשות את השינוי גם בבית שלכם.