עיצוב משרדים מוביל
תכנון ועיצוב המשרד
06/04/2020
פרודקטיביות במשרדים - עיצוב חללים
תכנון ועיצוב משרדים להגברת היעילות
06/04/2020
הצג הכל

רעיונות יצירתיים לעיצוב משרדים

בתכנון משרדים ועיצובם נתאים את המסר שהחברה רוצה להעביר לעובדים, ללקוחות ולספקים. עיצוב משרד הוא חלון הראווה והחזית של החברה ונתאים אותו לשפה העיצובית ולמיתוג החברה.

חשוב שעיצוב המשרד ייצג את אופי החברה ויתאים לתרבות הארגונית שההנהלה רוצה ליצור.

אנו עושים מאמצים להתאים את הסביבה כך שהאדם שנמצא בחלל ירגיש נוח ויחד עם זאת החלל המעוצב יעודד תנועה, דינמיות ויצירתיות. הכל במינון המתאים בהתייחס לאופי ותחום עיסוק החברה.

הפסיכולוגיה העומדת בבסיס חשיבה זו שהתנועה הפיזית והיצירתיות יעודדו בסופו של דבר תנועה בעבודה, בחשיבה, בשיתופי הפעולה ובכלל הנעה בסביבה העיסקית והמסחרית .

מטבח מעוצב למשרדים

מטבח מעוצב למשרדים

על מה חשוב להקפיד בעיצוב משרדים?

בעיצוב משרדים חשוב להקפיד על האלמנטים בחלל, על מיקומם ודיוקם. אנו מקפידים על תאורה נכונה פונקציונלית ומעוצבת, ריהוט מדויק מבחינת חומרים, צבעים ומידות, מיקומים של חללים ציבוריים שיתופיים לעומת חללי עבודה יותר אינטימיים ושקטים, עיצוב ומיקום חדרי האוכל וחדרי הישיבות .

כדי לעודד עבודה יצירתית במשרדים ישנם מספר אלמנטים שאפשר להשתמש בהם ;

מחיצות זכוכית – מחיצות זכוכית מעניקות ניקיון וויזואלי אבל בעיקר מגבירות את החיבור בין פנים המשרד לחלל הציבורי ואת תחושת השקיפות ושיתופי הפעולה בין הגורמים השונים בחברה.

צבעים – במשרדים נרצה לשקף את המסר הארגוני ואת השפה העיצובית של לוגו החברה. השילוב בין צבעוניות מונוכרומטית ובין הכנסת צבע או שניים מודגשים, מגביר את השמחה, התעוזה והיצירתיות ובאופן כללי מכניסים את העובד למצב של עבודה בקצב .

גרפיטי כאומנות רחוב – במשרדים צעירים ודינמיים כמו משרדי הייטק או בחללים מסוימים, חדרי אוכל למשל, בחברות שמרניות יותר כגון משרדי עורכי דין, אנו משלבים גרפיטי על הקירות בצורת מדבקות, ציור, או טפט כך שיתאימו לאווירה הארגונית.

חומרים – שימוש בחומרים ומרקמים מגוונים, יחד עם השימוש בצבע, מגבירים את החוויה בחלל, את תשומת הלב ואת היצירתיות.

צמחיה – יצירת סביבת עבודה טבעית, המחברת את הטבע בחוץ למשרד פנימה ניתן לעשות בעזרת צמחיה. הירוק והטבעי עושים טוב לנשמה ומחזקים את הקשר הרגשי למקום העבודה. ישנן אופציות פשוטות של פיזור צמחיה בעציצים במקומות שונים בחלל או שימוש בטכנולוגיה של קיר ירוק מרכזי ודומיננטי.

עיצוב משרדים מחייב יכולת והבנה מקצועית גבוה, מתחשב בפרקטיקה ובפונקציונליות יחד עם חדשנות עיצובית וחומרים מיוחדים ומביא עימו אמירה ייחודית ויצירתית שמשקפת את ערכי החברה והחזון העתידי שלה.

אתם לקוחותיי יכולים להמשיך ולעסוק בעבודתכם ותהליך התכנון והעיצוב יבוצע בתיאום מושלם עד לפרט האחרון.

 

מזמינה אתכם לפגישה מעניינת ,

יפעת ירושלמי. תכנון ועיצוב פנים עיסקי ופרטי.

054-4762-267

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *


מזמינה אותך ליצור איתי קשר:

054-476-2267
×
פגישת יעוץ

פגישת יעוץ

חולמים על בית מעוצב בדיוק עבורכם ?
מזמינה אתכם לפגישת יעוץ, בה תקבלו תכנית שכוללת תכנון, חומרים, צבעים ותאורה.

לאחר הפגישה תרגישו תשוקה גדולה לעשות את השינוי גם בבית שלכם.